Stránka 3 z 5

PříspěvekNapsal: ned led 27, 2008 15:50:46
od Woozie
To ako s Plzně cez celú republiku na 207??? Ja mám síce tiež šialené nápady ale toto ma dostalo :D Ale v pohode nech sa nás zíde čo najviac aby to nedopadlo ako naposledy :?

PříspěvekNapsal: ned led 27, 2008 16:17:37
od klusik
Woozie píše:To ako s Plzně cez celú republiku na 207??? Ja mám síce tiež šialené nápady ale toto ma dostalo :D Ale v pohode nech sa nás zíde čo najviac aby to nedopadlo ako naposledy :?


Hehe, tak snad nepojedu sám :-D Už pomalu koukám, jestli nemám teď vyrazit, než tam dojedu, bude léto :-D

PříspěvekNapsal: ned úno 03, 2008 23:18:01
od Jenda
Není to špatnej nápad, tedy jeden rok v ČR, druhej v SR. Tedy Vápenky, vs. kemp Myjava. Vylilstoval jsem to na mapě, vzduchem je to okolo 8 km dále, po silnici to dělá, což zas není tak moc, pokud odbočíme v Blatnici p.sv. Antoníčkem, tak to je cca o jen necelých 17 km dále, zláště pro nás středočechy. 340, nebo 357km, není už skoro žádnej rozdíl. Ideální je přechod Vrbovce, Strání je už dost mimo. Celá trasa /od sjetí z Route 54 na 71čku až na hranice do Vrbovců je v pohodě. Navíc vede většinou společně s dráhou, což zaručuje, že se nebudou konat žádný děsivý krpály. Jiná káva začíná na území SR, kde krátce po přejetí hranic odbočíme na Route 499 k Myjavě. Jedem stále vedle dráhy, ale tato se pojednou zavrtá do tunelu a my musíme přes ten kopec. Je to docela masakr, soudě podle hustoty vrstevnic na mapě. Ale Suchov jsme taky zdolali, o Rápoticích nemluvě. Na kopci už celkem pohoda po hřebeni až do Myjavy, při vjezdu do města decentní sešup, třakže budu muset dávat bacha zase na rychlost:-) Do kempu už to zase jde vedle potůčku, takže by tam asi žádný stoupání taky bejt neměly. Viz:


Obrázek

Kurzor je umístěnej na to velký stoupání. Silnice jde trochu traverzem proti kopci, ale i tak to vidím na 12-14%. Nějak se s tím popereme.


Obrázek

Pro srovnání Suchov. Skoro, až na drobnosti stejný a taky to šlo vyjet...

Jinak Voozie by to mohl skouknout a vyfotit, abychom se na to duševně připravili.

To Jenda:

PříspěvekNapsal: pon úno 04, 2008 0:36:53
od klusik
No super, to je přesně ta příprava, jak se mi to líbí ;)

Jinak stoupáníčko... no bude to kotel, ale musejí se s tím poprat.

Jinak jsem přemejšlel 340 nebo tak nějak - to je za 2 dny jízdy, s rezervou tedy tři, takže jestli by měl být srázek na víkend, abych vyjel ve středu tak :-D

Mno, tak díky.

Teď vše závisí na dvou věcech:

a) Jestli do tý doby budu mít A řidičák - snad jo ;)
b) Jestli mi do toho něco vleze, což by mě hoooodně naštvalo :-(

:-)

PříspěvekNapsal: pon úno 04, 2008 21:54:10
od Woozie
Jinak Voozie by to mohl skouknout a vyfotit, abychom se na to duševně připravili.


Samozrejme, keď bude schopné počasie tak tam zbehnem a podrobne to vyfotím,vyzistím...

PříspěvekNapsal: stř úno 06, 2008 19:05:05
od CErin
Ze své stránky také souhlasím se Slováčem; Vápenky by byly každopádně v záloze, kdyby se objevilo příliš moc problémů. Zvažuju i možný auto-doprovod, pokud bychom ssebou vezli krámy na celý víkend, nejsem si jistej, že bychom to ujeli naložení....

PříspěvekNapsal: stř úno 06, 2008 20:17:20
od Jenda
Klusik:
1. Papíry dělej hned, nevodkládej to. Doporučuju to hned dělat na A1 /125ccm/ je to za stejný prachy a úplně stejná zkouška, stejný jízdy, pouze je to od šestnácti let.
2. Rozděl to na etapy I. Plzeň - Cerhovice - Vlašim, přespal by si u nás doma. II. Ten zbytek, tedy Vlašim - Myjava, s tím bychom se poprali společně, nejel bych rychle a po dálnici, tréning na Myjavu bychom si dali v Rápoticích. Ty jsou /Rápotice/ docela jedlý...
3. CErin by nás v Myjavě skasíroval společně, až to budeme valit z toho vrchu do města:-)

CErin: S tím autem to není marnej nápad, pod myjavským kopcem budou muset něktří vyložit bagáž, pokud bude hic, aby nezadřeli.

PříspěvekNapsal: stř úno 06, 2008 21:14:52
od klusik
Jenda píše:Klusik:
1. Papíry dělej hned, nevodkládej to. Doporučuju to hned dělat na A1 /125ccm/ je to za stejný prachy a úplně stejná zkouška, stejný jízdy, pouze je to od šestnácti let.
2. Rozděl to na etapy I. Plzeň - Cerhovice - Vlašim, přespal by si u nás doma. II. Ten zbytek, tedy Vlašim - Myjava, s tím bychom se poprali společně, nejel bych rychle a po dálnici, tréning na Myjavu bychom si dali v Rápoticích. Ty jsou /Rápotice/ docela jedlý...
3. CErin by nás v Myjavě skasíroval společně, až to budeme valit z toho vrchu do města:-)


Ahoj,

ad 1: Taky jsem přemýšlel na A1, mně je 24, takže je mi to fuk ;)
ad 2: Jo, to by šlo, s tou Vlašimí. Stejnak jsem přemejšlel, že bych jel přes ... no prostě po silnici č. 19 - Tábor a tak, takže to takhle můžu taky udělat.
ad 3: No jasně, v součtu možná překročíme povolenou rychlost ;) ;)

Díky moc!

Klusik.

PříspěvekNapsal: stř úno 06, 2008 22:00:36
od CErin
Jendo - to auto by bylo celkem opodstatněné, psal jsem tu, jak jsme jeli na zimní sraz. Jediný, kdo si nevyložil bagáž z Babetty 228 přidřel hned v brutálním stoupání o něco menším, jak je Myjava!!! Je to dostatečný důvod nedělat kaskadéra, ale pomoct si. Vím moc dobře, že v 18 procentním stoupání už jsem musel šlapat, motor se jen volně točil, po výbrusu jsem měl najeto 5 km a jel jsem 100 dalších asi 7 hodin do neznáma v zimě. Takže kdo by se chtěl do mě navážet, tak :evil: :D

PříspěvekNapsal: stř úno 06, 2008 23:00:14
od Jenda
Vidím to stejně CErine, to auto u myjavskýho kopce by bylo dobrý. Podle řazení vrstevnic je to 14 - 16% minimálně. Pokud je někdo hubenej a má tak do 60 kg jistě to vyjede, ale těžší jezdci už by mohli mít problémy. Voozie to skoukne, vyfotí a uvidíme...

Kopce

PříspěvekNapsal: stř úno 06, 2008 23:33:11
od klusik
No, doufám, jak to tady tak čtu, že to oba (já i bbta) v pohodě zmákneme ;)

S tou váhou... no tak mám něco přes 90 kilo, ale taky povezu nějakou bagáž, žejo :-D Tedy ... snad jí toliko nebude, ale bude to .. no kytara a tak ;) :-) Plus náhradní motor možná ;) :-D

Zdárek. Dobrou.

PříspěvekNapsal: čtv úno 07, 2008 16:14:38
od Woozie
Jo auto by bolo fajn len kto ho vezme? Myslím že CErin má nejakého golfa nie??? Jako najprv to skúsim pozreť ja som vlastne ani na tej Myjave nebol našiel som to iba na nete. Takže keď bude počasie skočím tam popýtam sa, skúsim prejsť ten kopec ako vypadá a dám vedieť. Ale myslím že Babetta to zvládne aj bez auta :D

PříspěvekNapsal: čtv úno 07, 2008 19:02:02
od CErin
Klucí, já nechcu dělat chytrýho, ale plánoval jsem už hodně akcí a pro bezpečnost nebo komfort se dá udělat víc. Přecijen někteří z nás budou mít za sebou možná i stovky km na těchto zázračných přibližovadlech (pokud to nedopadne jako loni :) )... Proto samozřejmě své auto použít mohu, ale nerad bych jel na celou akci autem, ovšem pokud by to bylo nutné, nebude to žádný problém.

Každý by si měl rozmyslet a rozvrhnout, co zvládne a co nezvládne a podle toho říct, kde by potřeboval pomoct a jaký druh pomoci to má být.

Osobně bych nechal auto v pohotovosti i pro případ, že by měl někdo vážnou závadu, kterou by nemohl odstranit. Bude výhodnější přijet za ním a eventuálně pomoci, nebo přivézt něco potřebného. Pro tyto případy bych auto schvaloval. Taky jako zásoba tekutého svetru, nějakých jídel, popř. jako sušička, nebo nedej Bože pro někoho nemocného.

Jak to bude zorganizované ještě asi ukáže čas, nicméně pro ty Myjavské kopečky bych měl být připravený asistovat, klidně i za cenu toho, že bych na Bábě nejel. Ovšem tady Brňáci máme při nejmenším 5 Babettek a současně lidi srazového typu, takže bychom zcela určitě vyjeli společně. V nejhorším polouží Golf v rukách někoho bez Babetty, co se s námi bude chtít poveselit.

PříspěvekNapsal: pát úno 08, 2008 0:36:23
od Jenda
Velmi důležité, hlavně pro jezdce z ČR!!
Především nezapoměňte na cestovní pojištění. Tedy onemocnění, nehoda a úraz. Nechci tu pouštět bubáky, ale je to tak. Nestojí to moc /v řádu stokorun/ a uzavírá se to jen na dobu cesty, resp. pojišťovně hlášený pobyt mimo území ČR, kde běžné české zdravotní pojišťovny, včetně VZP léčebné úkony, pokud byly tyto provedeny mimo území ČR, nehradí. To je vůbec základní věc. Jedete na území cizího státu, tedy legislativně pouze, já jako občan ČR jsem byl proti rozdělení vždy, beru to pouze stále jako formalitu, záležitost politiků, ale o to tu teď nejde. Pouhé nutné ošetření bolavýho zubu na pohotovosti by se pak snadno mohlo změnit na několikatisícovou investici. Pokud by někoho nedej Bože chytil třeba slepák /stalo se to mně kdysi v mládí a vím jakej je to fofr, začlo to navečír a ráno už mne ve špitále čtvrtili/ tedy průser s nutností rychlého operativního zákroku, tak je to už na hypotéku na barák. Tady už ty tarify jsou do statisíců. Pakli nejsme pojištěný, tedy. Myslete tedy na to. Cestovní pojištění stojí pár korun a jste v pohodě. Tohle platí po celé Evropě, ve zbytku světa a hlavně v problémových zemích /např. Afrika, střední a dálný východ, Jižní Amerika/ se ještě jedná o povinný preventivní očkování a hlavně prohlídky, které se u lékaře doma hradí a pojišťovna Vám pojištění jinak neudělá. To zase při cestě d o SR pochopitelně nehrozí. Pakli se bude jednat o nějakej malér technickýho rázu /doufejme že se nám to snad vyhne/, tak si jistě pomůžeme společně sami, lhostejno, odkud kdo je...

Klusik:
Uvaž ty zavazadla, vem jen to nejnutnější. Kytaru jistě někdo mude mít v místě. Platí všeobecně že každý kilo, co na sobě vezeš, je po 100 km třikrát těžší. Loni jsem jel na Vápenky na dost pohodlný motorce a když jsem dorazil, byl jsem totálně na sračky. Prospal jsem skoro celej den. Taky to asi bylo tím, že jsem cestou 3x drobátko zabloudil. Ale to zase u mladejch nemusí platit, u nás důchodců čekatelů je to již horší:-)

Všeobecně:
Tedy pro nás co pojedeme z dálky /nad 200 km/ by bylo dobrý, pokud sraz bude pátek- neděle, vyjet už ve čtvrtek ráno, abychom byli na ten výkendovej rej odpočatí. Počítat s dovolenou ještě v pondělí a úterý, zajedno abychom vyjeli v pohodě a ne po probdělé noci a také, by nás netlačil čas. Až dorazíme domů, dejme tomu v pondělí navečer, je zase dobré mít možnost po tak náročným podniku si odpočinout. Navíc más může zdržtet třeba blbý počasí, bouřka a dorazíme již pozdě v noci. Je tedy dobrý mít časovou rezervu a jet v pohodě, bez stresu. Loni mne vyfakovali šéfové a odvolali mne z dovolené /ve čtvrtek/. Bylo to škoda, mohl jsem být na Vápenkách o den déle, bylo tam pěkně. Musím to letos nějak ošetřit.

PříspěvekNapsal: pát úno 08, 2008 9:07:03
od klusik
Jenda píše:Klusik:
Uvaž ty zavazadla, vem jen to nejnutnější. Kytaru jistě někdo mude mít v místě. Platí všeobecně že každý kilo, co na sobě vezeš, je po 100 km třikrát těžší. Loni jsem jel na Vápenky na dost pohodlný motorce a když jsem dorazil, byl jsem totálně na sračky. Prospal jsem skoro celej den. Taky to asi bylo tím, že jsem cestou 3x drobátko zabloudil. Ale to zase u mladejch nemusí platit, u nás důchodců čekatelů je to již horší:-)



Jasně, no. Já to ještě nějak vymyslím, ta kytara to byl jasně jen úlet ;) Největěí hmotnost stejnak bude na ND, protože ač jsem to již nějkaý pátek (a několik stovek km) nepotřeboval, je jasný, že se může něco vys.. a co já pak u Jihlavy na babetě, která nestartuje, žejo ;)

Jinak pojištějí je super věc a při výjezdu si to vždy vyřídím (ale našť. jsem to zatím nepotřeboval ;))

Díkes, ahoj.