Viděli jste se? Nebo to chce opravdu sraz?

Pokud máte chuť se někde sjet /tedy setkat/ pište sem...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Příspěvekod Martin » pon dub 23, 2007 10:08:08

Ja to tam mam 300km nejkratsi trasou. Dost nerealny.
Jízdě zdar! 8)
Martin
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 23
Registrován: pon úno 05, 2007 11:09:13
Bydliště: Turnov

Příspěvekod Ondrassek » pon dub 23, 2007 16:08:15

Martin píše:Ja to tam mam 300km nejkratsi trasou. Dost nerealny.

Tak něco vymysleme.. Já dojedu kamkoliv.. Je mi to jedno....
Ondrassek
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 188
Registrován: ned úno 04, 2007 20:39:56
Bydliště: Vyškov

Příspěvekod Jenda » úte dub 24, 2007 0:21:14

Mluvit by se o tom srazu už mělo. Je potřeba vyřídit hafo nutnejch věcí. Například rezervace na těch Vápenkách. Nějakej program, doprovodný vozidlo na sbírání trosečníků /není sice nutný, ale kdy je, vypadá to pěkně/. Navíc mnozí z nás se zocelit a trénovat, ti co to mají daleko, myslím. Nad 150 km na na Babettě není fakt prdel. Kupříkladu já, 295 km brutto, spíše tak 320, počítám s mapovou chybou. Ale stálo by to za to. Vím o čem mluvím, jel jsem to už jednou. Jde to zvládnout. Taky měla by bejt, alespoň po dobu srazu, tedy příjezdu na něj, v chodu jedno, dvě telefoní čísla /stačí někdo s mobilem a dobrejma baterkama/ aby mu volali ti, co se blíží k místu akce a někdo to korigoval. Například: Tady jsem já Jenda a seru si to tudy a tudy, jak to vypadá? A služba mi odpoví: Ronda a IGI jsou zrovna na silnici č. to a to, u Zlámaný Lhoty a ty pokud si tam a tam, jej můžeš za půl hodiny dojet a můžete jet spolu.
Takže marný by to nebylo, ale už je třeba něco dělat, hlavně ti, co to mají na Vápenky blízko. Mapu si už dovede každej stáhnout sám, což by se nemělo podceňovat, zakufrování je dost nepříjemný. Slovenští kolegové by si měli včas vyřídit pasy, pokud je nemají. Jde to i na poslední chvíli hned, to je pravda, ale jsou za to děsný poplatky. Pak prověřit stroje, vobutí a doplnit provozní kapaliny. Také nezapomenou na komplet vercajk, náhradní primární řemen, lepidlo na duše, další nutný věci. Taky si rozvrhnout tankování /ti zdaleka/, Babetta na 300 km, pokud je motorově O.K. a jezdec má běžnou váhu, potřebuje tankovat asi 3x /nebo ještě lépe 4x na tutovku/ aby byla cesta bez rizika, že dojde někde v Horoucích Prdelích šťáva. A pokud je pak vše připravený, může to vypuknout.
Pokud se týká mne, jel bych asi na čopříku, Babettu mám opět nepojízdnou /ložisko, jak jinak/. Sice mi to snad v květnu udělají, ale nechci to riskovat, 650 km obě cesty je s vopraveným motorem sázka do loterie. Navíc těch 300 km to už je dost záhul, počítám s tím, že pojedu částečně i v noci, motor se pak lépe chladí. Nechci mašinu hnát. Jel bych tentokráte spodem, pod dálnicí. Tedy Vlašim, Pelhřimov, Telč, Třebíč, Náměšť, Ivančice, Slavkov u Brna, Kyjov, Bzenec, Veselí na Moravě a za Blatničkou /odbočka vpravo cca 2,17 km za obcí/ sjet z Route 54 na místní komunikaci a zlomit to na Suchov a Vápenky. Někdo tu psal o těch děsnejch kopcích tam, pokud někdo víte, poreferujte. Budu se muset na to fyzicky připravit, typuju to tak ještě 10 kg shodit. /od března se mi povedlo zhubout o 8 kilo/. A sehnat si teploměr voleje, mám vyhlídnutej pěknej elektronickej, od Luise, motor je totiž chlazenej vzduchem a volejem, počítám, že v těch krpálech budu asi vařit. Na to musím dát bacha, teplota 120 stupňů je limit, pak musí bejt pauza. Pokud se kopců týká 8 - 9% zvládám se svojí stávající váhou v pohodě, nad 10% je to za jedna a krize, tedy občas přestávky a nechat vychladnout. Ale zase zpátky to může bejt maso. Vykopat kvalty a už to sviští...
Netřeba jet rychle, dlouhý trasy se nemají uchvátat a neštvat motorku. Já mojí štreku počítám tak 15 hodin i s přestávkama na žrádlo a hulení, prostě žádný násilí, pohoda...
Uživatelský avatar
Jenda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 482
Registrován: pát led 05, 2007 18:24:56
Bydliště: Vlašim

Příspěvekod Ondrassek » úte dub 24, 2007 15:15:37

Jenda: Já to mám celkem blízko a CErin taky.. Já bydlím od Vápenek zhruba 78 km. V neděli jsme se tam byl projet a babetta jela absolutně bez problémů. Nicméně jak jsi říkal, tak to chce, aby to někdo rezervoval, domluvilo se co a jak a kdy, a taky kolik nás tam bude. Na jak dlouho to vidíte? 2,3 dny??
Ondrassek
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 188
Registrován: ned úno 04, 2007 20:39:56
Bydliště: Vyškov

Odpověď

Příspěvekod CErin » úte dub 24, 2007 16:16:57

Možná cuknu, protože Babettku teď mám z důvodu místa úplně jinde a vím, že bych těžko dojel. Přijedu buď s Yamahou, nebo lépe s Uralem (z chalupy to mám 10 minut svižné jízdy :) ). Neslyšel jsem zatím žádne negativní ohlasy na místo a tento víkend se tam pojedu podívat, kde se to koná popř. udělat nějaké fotky. Vidím to na pátek-sobota-neděle (předběžně - kvůli pracujícím). Kdy se neví, zkusilo by se to domluvit a udělat pro to nějaký agitační leták. Datum vidím např. někdy na počátek července, ale konci srpna se také nebráním. Chtělo by to nějaký odhad účastníků, strojů atd. Pomalu....

P.S.: Všem se omlouvám za zpožděné reakce, ale mám teď mnoho práce. Díky.
CErin
Uživatelský avatar
CErin
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 226
Registrován: sob led 06, 2007 18:35:28
Bydliště: Brno

Reakce na Jendu - radši nová odpověď

Příspěvekod CErin » úte dub 24, 2007 16:38:12

Jendův příspěvek mě ještě nakopl k možná trochu obsáhlejší odpovědi na všechny jeho body (Ostatně Jendo - rád Tě poznám, protože máš snad ve všem pravdu :) ).

Rezervaci zajistím sám, ihned, jak se dohodneme, dle kapacitních možností. Teď je už vlastně limitní chvíle, kdy se budou termíny zaplňovat.

Vzhledem k tomu, že se tam budu pohybovat mohu s Yamahou řídit sběr pozůstalých na silnicích. Mám už nějaké zkušenosti s tímto, i s vedením kolon, dojíždění, dohledávání a Yamaha má se mnou zatím 33 tisíc km a jezdí. Rád zůstanu pohotov a střízliv, i když na popití se těším nejvíce :)

Připravený telefon mohu mít také, pak sem hodím číslo, občas to drapne SK signál, ale to by nevadilo. Kdyby kdokoli cokoli potřeboval, dohoukáme to, podle mapy, nebo bysme se někde našli, to není problém. Je dobrý mít nějaký přehled o pohybu účastníků, i když třeba všichni se neozvou.

Hlavně bych radil důsledně zkontrolovat stroje, hlavně ti, co třeba nejezdí denně, nebo nejeli štreku a nechat se inspirovat na netu, co je nejlepší si vzít ssebou. Jistě, opravitelné je všechno, i nouzově, ale nerad bych, aby měl někdo od začátku zkaženou náladu z toho, že jeho mašinka nepřijela OK. Je to přece náročné, jak píše Jenda.

Cestu má význam jet na etapy (zvlášť ty 200km+). Kdo je kuřák, tak to zná, hodit 210 do stínu a zapálit válec. Není totiž ani jednoduchy jet naloženej někde skrz větší město, kde jste nikdy nebyli a musíte se někam probít, nějakým azimutem, to znám v parným odpoledni, že člověk ztrácí nervy a za nějakou kolizi to nestojí. Radši si vše naplánovat dle nejlepšího vědomí a svědomí+vyrazit zavčas a nikam se nehnat. Počkáme a když někdo nebude vědět, okolí bych znát měl a v nejhorším zavolám z5ně dle instrukcí v mapě, co budu mít :).

Kopce u Vápenek - Jo, jsou to Bílý karpaty, ale jediný kopec začíná právě před Vápenkama a pokračuje až na hraniční přechod Strání, popř. Vrbovce. Ale tama se nejede, ihned za dědinkou Blatnička se odbočuje dle ukazatele (také můžu bliknout, když si vzpomenu) a dostanete se na šílené cesty no a do toho kempu už snad taky. Od tama nebude problém dirigovat si myslím, i když bychom to třeba zcela organizačně nezvládli.

Yamaha není žádnej tryskáč, ale opravdu kdyby bylo něco potřeba, zkusíme zajistit. V jedné dědině kousek vedle (odhad 15km) má nějaký muž krámek a i když toho nemá moc k mání skladem, tak pokud funguje, sehnali bychom potřebné, nebo si povypujčovali - jednou jsme mopedáři, ne? :)

K programu: Osobně jako částečně pasivní a stereotypní člověk bych navrhl na první den všesokolský slet, ať už v podvečerních, večerních, či nočních hodinách a spánek (bude to pro některé asi vysilující). Druhý den bych navrhl behem dopoledne kratičký výlet na mlýn holandského typu u Kuželova (cesta cca do 20km). Dále pak návštěva benzinky kvůli benzínu pro zájemce a třeba menší vyjížďku po okolí (ale je to jen návrh a na ničem trvat nebudu, je to o dohodě), večer nějaká místní hospůdka, nebo konzumace vlastních tekutin z dovozu a spánek. Další den zůstává volný, navrhněte si cokoli sami, ať nesedíme celej den na zadcích, co by Vás bavilo, co Vás v okolí třeba zajímá....

Nějak tam tedy tento víkend zajedu pro info, když tam někdo bude, nebude, tak se aspoň podívat, jak to tam prozatím vypadá a podám přesnější info. Snad to vyjde. Díky, kdo jste došli až sem. CErin
CErin
Uživatelský avatar
CErin
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 226
Registrován: sob led 06, 2007 18:35:28
Bydliště: Brno

Jak na velkou štreku? Čtěte...

Příspěvekod Jenda » čtv dub 26, 2007 21:40:13

Ještě bych přidal pár rad pro beginery, tedy nováčky, kteří dlouhý štreky /nad 100 km/ nedělali, je to román doslova, ale alespoň si ukrátíte dlouhou chvíli, tedy:
Tak dva měsíce předem:
Udelat si každý týden, jednu dvě vyjížďky, stačí "kolem komína" tak 5 - 15km. Není to samoúčelný, tělo si zvyká na jízdu a nebudete pak, až to bude navostro po 80 km doslova "na sračky". Navíc se po čase začínají objevovat různý mouchy co vaše motorka má a je čas to vychytat.
Měsíc předem:
Shánět potřebný ND a dokoupit vercajk, pokud jej nemáte /mimo náhradního řemenu, též gufera, "O" kroužky, lepení, náhradní duši, plátek jemnýho smirku, dva rezervní ventilky a čepičky k nim a pokud máte zpuchřelej, sjetej, nebo cinklej plášť vod šutru, nekompromisně koupit novej/. Možno přibalit taky náhradní lanka, obě brzdy, plyn. Sebou důsledně doporučuju matkový klíče v souvislý řadě 8 až 19, trubkový klíč č. 10, montpáky, stahovák, dva šroubováky, větší a malej, eletrikářský malý kombinačky s tenkejma kuželovejma čelistma na kroucení oček na vodičích. To sice dělat asi tutově nebudete, ale těma kleštěma se bohovsky dobře a jednoduše vyndavá vložka vejfuku. Chytne se za vnitřní osazení u závitový tyčky a je venku, žádný zběsilý improvizace. Že se vám vejfuk zasere, je pravděpodobné víc než málo. Klíč na svíčku, též dvě svíčky náhradní /i nová nemusí pálit/, na to pozor! Izolačku, kus izolovanýho drátu a provázku, kousek elektrikářský "čokolády" stačí i ty mosazný vnitřky na vlastní spojování drátů pochopitelně komplet se šroubky. Neuvěřitelně dobře se s tím spojí zlomený kabel, či přetržený lanko "na dojetí". Dále dvě velký řetězový spojky, jednu malou na "šlapací" řetěz, co kdyby, 4 náhradní žárovky, dvě dopředu 6V/15W a dvě zadní 6V/5W opět nová nemusí svítit, nebo vám v noci při vyměňování může upadnout, lahvičku /stačí 30-50ml/ s trichlorem, nebo acetonem /co kdyby spojka, že/? Také jsou dobrý dva hadry, hrubší a špinavější na stroj, ten čistý a jemný na chrom.
To není ještě vše: Propiska, a papír na poznámky /a také na jiné účely/. Následuje zavírací nožík, rezervní pérka do spojek, do rozběhovky určitě, prdnou, ani nevíte jak. Ti co mají bohaté rodiče, tak rezervní zapalování /480,- peněz/, náhradní fajfku, dvě náhradní brzdový čelisti /můžou prasknout/. A nezapomenout stále jezdit a trénovat.
14 dnů předem:
Vopečovat si povinnou výbavu, lékárničku, především. Benga na tom bazírujou. Když jsme u tý lékárny doplnit ještě práškama proti bolesti /zuby třeba/ a práškama proti sračce. Bageta koupená v horku kdesi na pumpě, může klidně pamatovat ještě prezidenta Masaryka.
V tomto období, pokud máme pro to důvod, bychom si mohli střihout cvičně jednu extra delší štreku, klidně 100 km, to jako vostrej tréning. Není to ale povinný, hardcore jezdci to stejně nedělají. Ti na to skočí a jedou.
Tejden předem:
Postahujeme si mapy, vytiskneme a svážeme do bločku, ti tupější /jako například já/ ještě doplňují takto povstalý sešitek leteckými náhledy projížděných velkých měst a křižovatek, které jsou nyní na internetových mapách dostupné. Do těchto fixkou zdůrazníme trasu průniku. Pomáhá to neuvěřitelně. Sice se musí před velkým městem, či obcí zastavit a 10 minut studovat ztečení strategického bodu. Nemáme se za co stydět, i velcí vojevůdci, včetně Napoleona to tak dělali. Následuje nejtěžší operace, fatálně důležitá: Vydyndat na rodičích peníze na benzín, cestu a s ní spojené požitky, pokud jsme ještě mladí a finančně na těchto závislí. Někdy pomáhá tvrzení, že Babetta bere 25 litrů/100 km, toto však nevykládat tatínkovi. Slíbíme úplně všechno, že se budeme učit, či uděláme reparát, pojedeme opatrně, nebudeme kouřit, chlastat a zahazovat se ze ženštinami nevalné pověsti. Pokud to pomůže, umyjeme 3-5x nádobí a uklidíme si pokoj. Ostatně po celý zbytek roku to už zase nemusíme dělat. Pokud to selže, je to třeba předvídat předem a po vypuštění této po ostříleného a tvrdého mororkáře nesmírně ponižující procedury buď něco prodáme, nebo dva měsíce předem něco vyděláme na brigádě.
3 dny předem:
Hodíme stroj do cajku a nacvičujeme kvalitní nadávky /kdyby se něco po cestě posralo/, pokud jsme slušní, /viz Mirek Dušín/ učíme se nové, co možná nejsprostší. Kamarádi pomohou...
2 dny předem:
Zkontrojujeme vše. Na netu vyhledáme předpověď počasí /zde je možno poprvé využít již nacvičené nadávky/. Doma jsme ale slušní a pomáháme rodičům. Co kdyby je napadlo nám cestu pro nějaký přestupek zakázat, či výrazně omezit finanční krytí tohoto zběsilého podniku. Intenzivně balíme. Pokud jsme pověrčiví a soused chová černou kočku, je třeba ji nějak pacifikovat, např. odchytíme ji /pozor, nesmí nám již přejít přes cestu/ zavřeme ji do sklepa, žrádlo, mimo vody jí tam nedáme. Proč, vysvětlím dále.
1 Den předem:
Neděláme skoro nic, upadneme do depresí, sousedovi vysvětlíme, že jsme jeho kočku již 14 dnů neviděli. Dobijeme baterii v mobilu, děláme to velice okatě s komentářem "už zase nemám skoro žádnej kredit". Rodičové jistě dají nějaký peníz na dobití kreditu. Možno tentokráte vydírat maminku. Slíbíte jí, až dojedete, tak zavoláte, že jste O.K. Nabídnete, že budete volat i průběžně po cestě, ale chtělo by to ještě tak 300,- Nebudete věřit, ale vydání peněz se odehraje většinou bez nejmenšího odporu. Zkontrolujeme kočku ve sklepě...
Den nula:
Sbalenou a naloženou motorku postavíme před dům. Rozloučíme se s plačícími rodiči a sourozenci. Vyjma otce, který nám tvrdě chlapsky stiskne ruku a poplácá po ramenou. Toho o peníze nežádáme, dobře ví jak by jste s nimi naložili, byl též mladý. Výchova především. Pokud máme mladší sestru, využíjeme situace, je třeba pohovořit s ní o daleké cestě, nástrahách číhajících na mladého motoristu a následně, pokud ještě více slzí, pokusíme se z ní vyrazit ještě tak 200,- Kč. Je to odporný a hnusný, přiznávám, ale většinou to zabere. Ale vidina motorkářských orgií na Vápenkách a představa potoků alkoholu je silnější. Navíc rodiče i sestra budou rádi, když se v pořádku vrátíte. Většinou se na těch 200,- zapomene. Podíváme se zda máme řidičák a TP.
Akce!
Současně s tím jak nastartujeme, vypustíme sousedovu kočku ze sklepa. Většinou jde, pokud se nás nepokusí napadnout, odporně prskaje, nejkratší cestou domů. Předpokládá, že bude páníčkem uvítána a následkem toho dostane nažrat, tudíž jí nenapadne vám přebíhat přes cestu. Kočky jsou tvorové velice racionální, motosportem opovrhují. Soused, který ji spatří má radost a zbytečně se neptá, kam jedete. Plyn na doraz a vyrazíme.
Ještě pár rad:
Asi po 5 km je dobré zastavit a zjistit co nemáme a co jsme zapomněli. Většinou jsou to takový drobnosti, jako řidičák, TP, mobil, hodinky, peníze a podobně. Pokud nepatříte k hardcore kategorii motorkářů, pro papíry či ostatní se vrátíte.
Sraz se bude konat pravděpodobně v červnu, nebo v červenci. Tomu odpovídají adekvátní teploty. Pokud pojedete do velkýho a dlouhýho krpálu za poledního hicu, sledujte pečlivě chod motoru. Pokud začne najednou ztrácet tah a dokonce jakoby "zvonit" okamžitě zastavte a nechte chvíli /tak minutu/ na malejch otáčkách a vypněte. S motorkou do stínu a minimálně 30 min. pauza. Prvních 15 minut to každejch pět minut prošlápněte. Zadření někde daleko od domova je kurevská věc. Tímto postupem se dá tomu dobře předejít. Není důležitý dojet na Vápenky první, ale vůbec tam dojet. Pokud by se tak stalo, že jste zadřeli, to už fakt situace nadoraz. Někdy pomůže sejmout válec a tím nejjemnějším smirkem zamatovat lesklý plošky na pístu vzniklé přidřením /pozor na pilinky a svistvo/ skříň kliky je proto nutné utěsnit hadrem. Překvapivě to pomůže. V tom případě ale musíte mít sebou náhradní papírový těsnění pod válec. Původní se vyndáním válce většinou zničí. Nezapomenout pak ten hadr přes sestavením agregátu vyndat. Pokud sebou vezete náhradní kroužky, možno je vyměnit. Dobrý je počítat se vším a mít sebou butelku motorovýho oleje /stačí 3 deci/, kterým mažete. Po úspěšném dokončení operace trochu přidáte do bandy tak, aby poměr byl lehce pod 1:30. Zlepší to mazání a motoru to pomůže. Dále jedete již opatrně. Bude to asi drobet hulit, ekologové prominou. Dojet je třeba. Pokud je však píst už doslova nafest zapečenej ve válci, že tento nejde stáhnout, tak to je pešek. Pakli není na blízku servis, kde by to udělali /novej píst, kroužky, válec/ tak většinou smůla. Nehledě k tomu, že tato legrace vyjde i s prací minimálně tak na 1000,-peněz. Navíc i pokud by jste ty prachy měli, a někdo vám to udělal, je to minimálně pět hodin zdržení brutto, prachy v prdeli a zbytek cesty i zpět pojedete v záběhovém režimu /trvale 25, max. 30km, olej 1:25/, což je dost spruz...
Navíc, pokud pojedete slušně a budete sledovat dopravní značení, riziko nějakýho nemilýho průseru se výrazně sníží. I když nějakej idiot se na silnici vždy najde, co naděláme...
Disciplina:
Jasný, že vaše Babetta dovede v pohodě 65-70km/h. Na to po dobu cesty na Vápenky a zpět zapomeňte. V techničáku je trvalka 35, max. 40km/h. číst umíte, čísla znáte a tachometr vám jistě jde. Pokud chcete zadřít a mít hromadu starostí /viz výše/, klidně závoďte. Vápenky budou snad i za rok, jistě se tam jednou podíváte. Pokud vám to stejně nedá, tak až se budete vracet a uvidíte, příjemně unaveni světla vašeho rodného městyse, tak jí dejte klidně čočku, pokud na to máte náturu. Když to kousnete, tak už se to dotlačí. Navíc může vypadat jako hrdinové /Představ si, 80 km jsem tlačil!!/...
Weather Report:
Tedy předpověď počasí. Má pro vás stejný význam jako po kapitána Boeingu vydávajícího se na devítihodinový let přes oceán. Už pro to, že vaše cest bude trvat většinou déle. Mimo předpovědi prostudujte i na netu meteorologické mapy, hlavně přítomnost bouřkových a studených front /což je většinou jedno a to samé/. Přicházejí zpravidla od západu a severozápadu. Pokud jsou daleko, ještě mimo území ČR jeďťe. V drtivé většině případů /mimo kolegů ze SR/ pojedete na východ, tudíž jim budete částečně ujíždět. Ale ony jsou o dost rychlejší /tak 40 - 200 km za hodinu/. Pokud je fronta již nad vašim okresem, neriskujte, a nechte ji přejít, odjezd se odloží tak o 2 až 10 hodin, podle situace. Pojedete pak za chladnějšího počasí, možná ještě v mírném dešti. Motorce to jen prospěje, vám ale nikoli. Zápal plic je nepříjemný a proto se vybavte na cestu odpovídajícím outdoor oblečením. Oblečení je nutno věnovat pozornost i když neprší a je letně hezky. Může se stát, že se cesta protáhne do noci, takže svetr a teplý ponožky. Rukavice jsou samozřejmostí vždy. Při cestě nazpět pojedete proti směru chodu front, tedy je s nimi třeba počítat. Vyplatí se mít sebou malý rádijko a poslechnout si předpověď. Pokud už vás bouřka chytí, lhostejno ať z frontová, či pouze jen bouřka z tepla, nebezpečný jsou obě stejně. Počítat s tím včas a najít bezpečný úkryt, ideální je hospoda, benzínka, ale pokud má prodejnu tak tam, nikoli pod střechou u stojanů /ta je sice podle přísných předpisů na několikráte uzemněna, ale kdo ví/ či zděná zastávka. Pokud s schováte v plechový zastávkový boudě na kopci, je to úplně stejný, jakoby jste stáli na freiplace s tím rozdílem, že pouze nemoknete. Úder blesku do boudy vám sice nic neudělá, ale pokud má tato jen hliněnou podlahu, zabije vás stejně spolehlivě sekundární naindukovaný výboj, jako blesk samotný. Z tohoto důvodu jsou zrovna tak nebezpečný zemědělský ocelokolny, které jsou občas vedle vesnic v poli. Při zásahu bleskem /prozor, může uhodit klidně několik desítek metrů vedle, například do stromu!!/ se změní v obrovský VN transformátor a kdo stojí na hliněné podlaze uvnitř, tedy dokonale uzemněn, má smůlu. Jet v bouřce dál to není o hrdinství, to je pitomá a ubohá frajeřina, pokud nás k tomu nenutí skutečně mimořádně naléhavé okolnosti.
Myslete na své rodiče a blízké!
Na severní pól nejedete, na Měsíc s misí Apollo se také nevypravujete, pojištěný jste jistě taky, včetně ručení povinného. Ale mějte stále na vědomí, že na vás vaše rodina neustále myslí. Proto občas po cestě volejte, hlavně po dojetí do cíle je to povinnost. Pokud je to už hluboko v noci /tak od 01 hod. výše/, pošlete SMS, abyste rodiče nevyrasili, noční telefony mohou také znamenat ledacos. Pokud budete po dojetí volat přímo, je ohleduplné volat tak, aby v telefonu nebylo slyšet třískání do kytary, bujarý řev kolegů motorkářů a cinkání sklenic. To se dá vychytat. Sdělení omezte na to, že cesta příjemně uběhla /akorát sem jednou píchnul/ a jste lehce unaveni, umyli jste se a vyčistili chrup a jdete již spát, protože zítra se chystáte na vlastivědnou exkurzi na Javorinu s místním Okrašlovacím spolkem, doplněnou poznáváním místní květeny a vystoupením souboru lidových tanců. O tom, že majitel Vápenek zrovna nakládá do svého offroadu Nissan Patrol prázdný sudy a chystá se teď ještě dlouho večer sjet do města po další tři hekťáky dvanáctky, protože další Babettisté právě dorazili, prosím vždy taktně pomlčte...
Na závěr:
Snad to vyjde a ve zdraví se tm všichni shledáme. Nemusí nás přijet 300, pokud by nás bylo jen pár i to stačí. Live to Ride...
Naposledy upravil Jenda dne pát dub 27, 2007 3:20:23, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Jenda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 482
Registrován: pát led 05, 2007 18:24:56
Bydliště: Vlašim

Příspěvekod IGI » čtv dub 26, 2007 22:10:48

Jenda, nadhera :lol: ! Ozaj uzasny clanok! Taketo tvoje perly by bolo dobre hodit aj na babetta stranku, tu to coskoro zapadne prachom...
Inac, neviem jak to bude so mnou, ale na babette nepridem urcite. Uvidime aky bude datum zrazu, ale moc rad by som prisiel vlakom alebo autobusom. Furt lepsie ako nic, bo nemam vodicak 8) /5000 v hajzlu, ze/...
210.012, rv.'90
Uživatelský avatar
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49
Bydliště: Košice (SK)

Příspěvekod CErin » čtv dub 26, 2007 23:53:41

Uff, tak je vidět, že se svýma příspěvkama jsem těžkej zelenáč... No, tak už víte všechno, tak já se tam stavím podívat o víkendu a nejhůř o tom příštím.... Budu zde pravděpodobně až ve čtvrtek odpoledne, tak pak houknu, jak to vypadá.
CErin
Uživatelský avatar
CErin
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 226
Registrován: sob led 06, 2007 18:35:28
Bydliště: Brno

plán

Příspěvekod CErin » čtv kvě 03, 2007 23:00:52

Pánové stav je prozatím takový, že dohoukávám podrobnosti po mailu s klukem, co tam organizuje srazy každoročně. Na místo jsem se z časové indispozice nedostal, slibuji napravení, jakmile finance a počasí dovolí. A čas - toho bylo a je málo :(. Tak se nezlobte, pamatuju na to nadále.
CErin
Uživatelský avatar
CErin
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 226
Registrován: sob led 06, 2007 18:35:28
Bydliště: Brno

Re: plán

Příspěvekod Ondrassek » sob kvě 12, 2007 12:05:47

Takže je rezervované místo na Vápenkách. Viz. http://www.speaker.cz/motoboard/viewtopic.php?t=119 je to ve Sraz a vlákno Sraz Vápenky - finální plánování, tak se tam mrkněte :wink:
Ondrassek
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 188
Registrován: ned úno 04, 2007 20:39:56
Bydliště: Vyškov

Příspěvekod pENA » stř črc 11, 2007 2:51:19

Martin píše:Ja to tam mam 300km nejkratsi trasou. Dost nerealny.

Celková délka: 329.42 km . takhle přesně to mám já
pENA
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 22
Registrován: pát črc 06, 2007 17:42:51

Příspěvekod Proton » stř črc 11, 2007 13:28:58

Já to mám 35km .. ale asi nedojedu :roll:
Proton
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 64
Registrován: čtv kvě 10, 2007 21:07:46

Příspěvekod Mr.babetta » stř črc 11, 2007 21:36:19

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ..................Jenda ty jo já sem málem umřel smíchy......luxusní článek.....takovýhle vtípky přímo miluju.
Babetta 210,1988.přes 21380 km,modro-zelená metalíza. Druhá 210,44317 km,......konečne mám nastříkáno....tedka ještě čeká menší oživovací kůra motoru a pak se jedéééééééééé
Mr.babetta
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 155
Registrován: ned čer 10, 2007 22:25:47

Předchozí

Zpět na Sraz Vápenky 2007

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron