Stránka 2 z 2

Re: Problem s tachometrem

PříspěvekNapsal: úte úno 16, 2010 22:24:44
od Jožo
Mně by se nejvíc líbyl na mé B 207 stejně nejvíc ručičkový. Klasa je klasa. Škoda, že se tak blbě shání.

Re: Problem s tachometrem

PříspěvekNapsal: čtv lis 18, 2010 0:15:53
od klein9
Můj děda má úplně stejnej problém jako ic3d3m0n ale cyklotacho nechce, proč nechce je zas jinej příběh, takže k věci.
Mohl by mi někdo dát návod pro laika jak si s takovým tachoměrem pohrát případně jak tam fláknout novej a nastavit u něj úplně stejnou hodnotu ujetých kilometrů jako u toho starýho.

Má někdo odvahu a kuráž mi poradit? :lol:

jako vždy díky

TK

Re: Problem s tachometrem

PříspěvekNapsal: čtv lis 18, 2010 16:16:44
od butan
No zkus ten starý tachometr otevřít, rozpertlovat jak se tady radí, a nějak vyčisti ložiska ve kterých se otáčí ručička.
Nakapáním benzínu, nebo celé do UZ pračky, podle možností.
To že trváš na zachování údaje počítadla kilometrů je celkem oříšek. Nový tachometr by mi bylo líto otvírat, tak jedně nějak upnout a vrtačkou ty kilometry natočit. Raději pomaleji, klidně to nech točit několik dní.
Lubor

Re: Problem s tachometrem

PříspěvekNapsal: čtv lis 18, 2010 20:22:40
od klein9
Ahoj
Určitě vyskouším, snad se to povede :roll:

Díky

TK

Re: Problem s tachometrem

PříspěvekNapsal: pát lis 19, 2010 7:40:00
od milda
S tou vrtačkou to jde krásně, jen nepřežeň otáčky, nepoužíval bych větší než je možné dosáhnout za provozu, tedy to odpovídá rychlosti 70 km/h. Trochu problém je, že vzdálenost 700 km se ti natočí za deset hodin, takže než tam dostaneš třeba 15000, tak to bude na dlouho. Ideální je použít starší origo bovden, ale já jsem přitáčel jen asi 100 km, tak jsem si udělal redukci ze starého vrtáku.

Re: Problem s tachometrem

PříspěvekNapsal: pát lis 19, 2010 18:38:29
od klein9
Ahoj
A neměl bys fotku, nebo návod jak jsi to doma vyrobil. Docela by mě to zajímalo. A myslím že i ostatní babeťáky taky :shock:

Mimochodem co je UZ pračka :?:

Díky

TK

Re: Problem s tachometrem

PříspěvekNapsal: pát lis 19, 2010 19:08:17
od martin110r
UZ práčka = ultrazvuková práčka.

Re: Problem s tachometrem

PříspěvekNapsal: pát lis 19, 2010 22:59:27
od milda
Nevím jestli je tvůj dotaz směrovaný na mně, já jsem nic nevyrobil, jen jsem vrták vhodného průměru na brusce obrousil do tvaru čtyřhranu, aby pasoval do tachometru, pak upnul do do vrtačky a přitočil 100 km. Můžeš si to udělat z drátu, hřebíku... nebo použít origo bowden, pokud budeš přitáčet hodně, bude se to takhle lépe uchycovat, tachometr třeba do svěráku a vrtačku nějakou svorkou, při použití bowdenu to nemusí být v ose.

Re: Problem s tachometrem

PříspěvekNapsal: sob lis 20, 2010 22:53:13
od klein9
Ahoj
Jj mildo, byl směřován k tobě, jen mě zajímalo jak jsi to udělal, to abych něco nezkazil (na to jsem expert :lol: )

Díky za návod

TK

Re: Problem s tachometrem

PříspěvekNapsal: pon čer 13, 2011 18:28:48
od S0D4
Nemáte někdo fotku nebo alespoň nějaký přesný popis, jak vypadá pohon tachometru v předním kole? Urval jsem náhon a chci ho vyměnit, ale krom toho jak vypadá lanovod, ten náhon v něm a jak asi funguje tachometr nevim nic. Moje doměnka vypadá tak, že sundám přední kolo, rozdělám buben a někde hned pod víkem by mělo bejt něco co honí ten tacho. Alespoň tak jsem to pochopil z nákresu v katalogu ND. A jak tam drží ten náhon? prej je tam jenom nějak nasazenej, nebo zaháknutej či tak nějak?

Spojky byly hračka, viděl jsem fotky, videa, nákresy, ale tohle...nikde jsem nic takovýho nenašel.

edit: No, tak někdo mi mohl alespoň nějak taktně naznačit, že tu ze sebe dělám vola, že jenom vyšroubuju starej náhon a vrazim tam novej :D . Ale dobrý, už ukazuje.

Re: Problem s tachometrem

PříspěvekNapsal: stř čer 15, 2011 14:33:19
od jiřík
No hlavně žes to rozchodil :lol: