Strasne me mrzi ze jsem dnes u sebe nemel fotak,ale uz jsem se pustil do cisteni a nechtel jsem to odkladat.
Koupil jsem 210 kompletni jen s tim ze nejde nastartovat za 1500kc, spinava jak jetel.
Zavada byla celkem banalni, nehazela jiskru diky spatne fajfce (s tim koresponduje muj vcerejsi dotaz v sekci elektrika), takze oprava za 20kc.
Puvodne jsem z ni chtel vykuchat motor, karbec + nejake spotrebni dily,ale muj hodne dobry kamarad o ni zacal jevit zajem, co mi hodne pomohl se stavbou, tak jsem se rozhodl ze ji pospravuju a necham mu ji na jezdeni, dokud ho to bude bavit a pak uvidime co s tim.
No k veci: ucpanej palivovej kohout, o tom vubec nemluvim, ale to ostatni, to byla sila

Jednak ta motorka nebyla nikdy cistena (vyfuk, hlava, koleno atd, soudim dle stavu 4500km ) k tomu se jeste pozdeji vratim,ale zrejme mu tekl solidne i karbec, protoze jednak hrozne smrdela benzinem a jak byla cela potecena, tak ji meli asi vedle cirkularky a nebo hoblovky, protoze vsechno co bylo nasakly, tak bylo polepeny pilinama a byla z toho takova husta brecka a neslo to nicim vyskrabat (mam ruzne kartace atd.) Chemii jsem na to nepouzil, nemam zadnou.
Nakonec jsem sundal hlavu valce a zbytek a po chvilkach to na zemi opaloval horakem, o dilech z vyfuku nemluve, ty pekne horely

Snad sem ten hlinik opalil s citem, to poznam zitra az to seskrabu a nasadim

Jinak jsem tolik karbonu na pisu a hlave jeste nevidel, vubec nechapu jak to mohlo jeste kdy predtim jet. A vsiml jsem si, ze je tam jakysi ocelovy tesnici krouzek, to jsem za moji eru kratkeho servisovani zatim nikde nevidel. Asi je to o neco starsi typ, ma trosku jine tlumice a externi indukcku.
Tak budu pomalu koncit, neni to zase zadna svetoborna story a diky absenci fotek se to ani neda poradne popsat, ale protoze moc neprispivam,tak jsem se rozhodl sepsat miniroman.
Mejte se.