Nu, ad bod f: na tom mém stávajícím neporušuji, na rámu je to připevněno reverzibilně, nebylo do něj ani vrtáno, tady je pěkně vidět, jak vlastně v rámu drží:

K bodu a, původní charakter kola je také zachován, odpojí se motor spojkou a jde šlapat. Jinak k těmto motorům prodejce dodává prohlášení, že se motor shoduje s vyhláškou, které pro jistotu vozím schované v sedlovce pro nenechavé kontroly.
Spíš je v praxi problém s dodržením bodu e), ono to jede fakt pěkně a když jezdec není lemra, trošku si zasportuje a přišlápne, tak je rychlost mnohem vyšší než konstrukční (25km/h asi někdo konstrukčně počítal v otáčkách nejvyššího točivého momentu kolem 2500rpm). Celkově je ten motorek hodně parametrově podobný Babettám 228, komprese je také cca 1:6 (B228 má 1:6,5), celkový převod motoru se sériovými ozubenými koly je 1:18 (B228 má 1:16,5), takže pro motor příjemná cestovní rychlost je cca 30-35km/h, když tomu člověk hodně šlape po krku, tak těch zmíněných 40 po rovince a to už řve jako koza před smrtí. Šlo by to pochopitelně ještě lehce odladit, prodávají se hlavy pro vyšší kompresi, sportovní CDI atd. ale to už mi přijde podobné, jako ždímat z B228 poslední desetinky až setinky už tak uhnaného 1,34 poníka (u B228 skoro 1,5 poníka!) aby to jelo o 2km/h rychleji...
Pokud narážíš na úpravu rámu na tom vzoru, nemám v plánu dělat takový vyvařovaný zub v rámu a podvěsnou nádrž jde upnout stejným způsobem jako motor, tedy zavěšením přes proužky plechu a bez vrtání, myslím, že do Narcisů rvou dokonce 80ccm motory a tedy je prodávají na papíry (i když rozhodně ne kvůli úpravě rámu, vždycky jde vyrobit nový rám (to žádný zákon nezakazuje) a na něj osadit motor, který tam čistě náhodou naprosto přesně padne, a ty dírky na umístění nádrže tam také jistě byly původně pro estetiku, odvětrání vnitřku rámu a celkové odlehčení

) se všemi nevýhodami jako nutnost zelené karty, helmy atd. Takže obrázek níže beru spíš jako vzor a inspiraci, nikoli jako mustr.