Takze, po nejake dobe par zkusenosti amatera syntetickeho lakyrnika

Kovarska barva: zklamani. Abych to nejak umel natirat a nepouzival ji spis jako tmel, nutno naredit brutalne nitroredidlem (ne 3% jak pisou v navodu, ale treba 20%). Pak to slo uz krasne, ale do pistole to stejne neni. Barva to asi nebude spatna, ale opravdu jen na veci ke krbu nebo na plot apod.
Syntetika: strikal jsem pres zimu nejake strojni dily. Vyslo mi to dobre mixem nitro-synt redidlo na hodne ridkou barvu. Prvni dat zakladovku, takovy jemny sametovy povrch (opravdu jedna tenka vrstvicka) a na to striknout nekolikrat vrchni. Potom to muselo dlouho schnout (v zime na pude). Vypada to temer "jak z fabriky".
Ted' jsem si koupil pokusne Industrol s CSN kodem barvy 4400, prikladam fotky srovnani s Babettou 207 a Pionyrem 50/21 (pionyr spis vypada jako nejaka kladivkova barva). Babetta rekl bych sedi velmi dobre, Pionyr nikoliv - nicmene nekde jsem cetl, ze se odstin se 4400 delal, ten muj je asi jiny

. Podotykam, ze jsem nelestil, kdyz mi pani michala akrylat na ruzne moto, tak dosahla u kazdeho dilu lesk, jak je na tom vzorku (lesknouci se modra kulatina, pozor-jen jsem ji namocil, neni to strikane).
Nekdy udelam pokusy s vytvrzenim, musim ale najit vhodny zdroj tepla. Do trouby to davat rozhodne nebudu

.
Jeste mam stary Industrol podobajici se napadne Jawacke cerveni, ten taky nekdy nafotim proti 555ce a 50/05. K tomu mne napada otazka, jestli nekdo nahodou nemate ČSN 67 3067 ?
Pro pametniky: Zajimalo by mne jak to soudruzi delali, ze ten lak z Babetty (ktery je predpokladam nitro ?) s benzinem neleze dolu ? Muze za to nejake vypalovani ? Jaka byla tehdy presna technologie lakovani Pionyru a Babett ? Zajimavy thread na konkurencnim foru
http://www.jawamania.info/poradna/detai ... onid=18911