od martin110r » ned říj 10, 2010 19:43:37
To je tak, keď sa kupuju Babetty v dezolátnom stave. Pri takých je toho viac na opravu, nielen vyčistiť nádrž, dofúkať gumy, Babettu poumývať a môže sa jazdiť. U "vrakov" treba počítať s tým, že človek na to vynaloží kopu peňazí a času, kým to spoľahlivo jazdí. Počítaj že ešte zopár vecí budeš dávať nových.
Čo sa týka výbrusu "kus za kus", tomu by som moc neveril. Myslím, že ty máš ešte valec z prvovýroby. Kde máš záruku, že oni ti dajú vybrúsený valec opäť z prvovýroby? Môžu ti dať dáku druhovýrobu, ktorá bude po 6 000 km zrelá na ďalší výbrus. Dnes sú súčiastky z prvovýroby už málo dostupné, všade samá druhovýroba a preto sa pôvodných netreba zbavovať. Napríklad ja sa držím jedného hesla-radšej pôvodnú kľukovku z prvovýroby nechám zrepasovať, ako by som mal do Babetty dať novú z druhovýroby.