Stránka 1 z 1

Cena ojetých Babett a Jawek obecně

PříspěvekNapsal: stř kvě 30, 2007 14:41:47
od CErin
Zajímal by mě Váš názor, když tak sleduji už nějakým rokem vývoj cen ojetin od Jawy, příjde mi, že Babettky (ať již 210, či 207) jdou cenové hodně dolů, dřív pamatuji, že sehnat hezkou, až výstavní pod 10 000,- neexistovalo, dnes je to skoro strop ceny a ostatní kousky už i za tři, za dva. Nevím, jak je tomu třeba na Slovensku, proto bych požádal i Slovenské kolegy o vyjádření :).

Naopak cena Jaw 350 se dost vyhoupla, ty se pohybuji ve sférách i 20k kč za hezké případy, udržované a údajně i zgenerálkované, dříve tomu spíš bylo naopak, podle mého názoru.

Nevím, zda-li je to přílivem výrobků ze zahraničí, nebo nějaký přirozený stav trhu :?: .... Díky za názory.

PříspěvekNapsal: stř kvě 30, 2007 20:20:15
od tomingo
na slovensku velmi podobne, nad 10 000 Sk sa predavaju udrziavane babky s malo kilometrami. inak priemerna cena okolo 5-6 tis. za b210 s papiermi. b207 asi za polovicnu cenu. da sa to vysvetlit tym, ze rastie konkurencia hlavne vdaka lacnym cinskym smejdom, ktore sice dobre vyzeraju, ale za 2-3 roky sa poseru a fajront. ak aj vydrzia viac, tak vyrazne stratia na cene...
naproti tomu moto-veterani (jawy a CZ - 175, 250, 350 a pod.) ak maju papiere a su velmi zachovale, atakuju ceny osobnych aut. napr. nedavno som videl perak 250 ako novy za 90 000 Sk.

PříspěvekNapsal: stř kvě 30, 2007 21:59:56
od ben
bohuzial, ako napisal tomingo je to tu samy cinsky smejd a poctiva cesko-slovenska robota upada na vyzname ale babiett je tu stale dost a tie kusky nad 10k uz vacsinou stoja za to

PříspěvekNapsal: čtv kvě 31, 2007 11:28:54
od CErin
Je pravda, že takovou levnou čínskou konkurenci sedlám taky, to jo... Spíš jsem zapomněl dodat, že opravdu ceny veteránů, jako jsou Jawy 500 OHC, Čízy 150C apod. jdou rapidně nahoru, protože je jich zachovalých docela málo. Ono se stačí podívat do zahraničí, kolik všelijakých vývozních typů Jaw a jiných najdeme. Uvidíme tedy, jestli je další vývoj prospěšný...