KPZ - krabička první záchrany

Nazdar babeťáci, nějakou dobu marodím, tak jsem na fóru teď aktivnější (nemám co dělat - tak se zapojuju možná i s blbostma). Jak to tak pročítám, pro začátečníky je dost obtížné se v tom množství příspěvků orientovat a proto se ptají na stále stejné věci - ale ono je fakt těžké jim to vyčítat. Chybí mi tu nějaká taková ta "KPZ", kde by se neodpovídalo na dotazy, ale kde by bylo pár základních "axiomů", které jsou jinak rozmělněny mnohokrát v různých vláknech. Tedy například schema zapalování s udáním hodnot - zjistil jsem, že to co tu bylo před pár lety pregnantně vysvětleno se už zase ztratilo - a třeba i povzbuzení pro bastlíře, že na koleně vyrobené zapalování s kvalitním rozběhovým svitkem 8 mikro není nijak obtížné vyrobit a zpravidla pak vydrží již "na věky". Dále třeba to, že nemá cenu kupovat pneu "MOPED", ale osvědčená je plnohodnotná pneu 2,5 x 16 (používalo se vpředu u posledních typů Pionýrů), která se jen tak neprorazí, nezpuchří a vydrží opět "léta". A třeba i to, že při napínání řetězu je nutno počítat s tím, že střed otáčení zadní vidle není totožný se středem řetězového kolečka, takže při propérování se mění napnutí řetězu a našponujeme-li to v základní poloze, zbytečně si předčasně řetěz vytáhneme (doporučovalo se tu sundat při napínání zadní teleskopy, aby s tím šlo lehce hýbat) atd. atd. Prostě, aby se ty základní věci, které tu byly nejednou již uvedeny, nemusely složitě hledat. Já vím, ono se to kecá, ale někdo by to musel vytvořit a to je samozřejmě dost práce. Ovšem myslím, že postupně by se to povedlo, a hlavně by bylo vhodné, aby případné dotazy pak byly jinde, aby se tento základ zase nezaplevelil. A pokud jsem úplně blbej a někde to tu již je, pak se omlouvám (cca 3 roky jsem stránky nenavštívil), ale já nic takového nenašel a myslím, že ten, kdo je tu poprvé, s tím bude mít také problém a opět, třeba již popadesáté se bude ptát na to samé. 
