210 vs 207

Volný pokec o všem, co se jinam nevejde...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

210 vs 207

Příspěvekod colcino » ned úno 17, 2013 21:00:03

Házím to sem do pokecu a chci aby se vás co nejvíce vyjádřilo.

Dneska jsem měl diskuzu s bratrancem u džbánku o babettách-má jich hned několik 225, 207 i 210 a došla řeč na to která je na opravu tak nějak jednodušší protože všede na internetu se píše že babetta 207 je jednodušší na opravu než 210 protože má dvě spojky atd atd. No a já si troufá tvrdit že je to naopak- že 210 je omnoho jednodušší na opravy jak 207

207- boční kryty, většinou starší takže na rozebrání složitější zvlášť když jste ji lapli po nějakém lemplovi , pomalejší..., pokud chete dělat gufera rozmrdáte půl motoru
210- bez krytů okolo motora, sundáte jeden plasťák a máte spojky na dosah, sundáte pomocí jednoho stahováku rozběh a máte gufero na klice, rychlejší a lepší pro tělnaté :D

Toto jsou podle mě hlavní náležitosti těchto dvou strojů takže pro příště jedině 210, s 207 jsem už vyléčenej, chi abyste řekli svoje názory....
colcino
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 453
Registrován: pon srp 15, 2011 20:31:31

Re: 210 vs 207

Příspěvekod Fajn-Tom » ned úno 17, 2013 21:59:27

A kolikrát do týdne to gufero měníš, že řešíš půl hodinu?? Jinak gufero mazané olejem má větší výdrž, takže za mě 207 :) A hlavně kvůli převodovce se nemusí půlit motor :lol:
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: 210 vs 207

Příspěvekod colcino » ned úno 17, 2013 22:49:58

No jo jenže častěji řešíš nečistoty na spojkách než chybu převodovce. Sundáš kryt a spojky hned před sebou ;)
colcino
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 453
Registrován: pon srp 15, 2011 20:31:31

Re: 210 vs 207

Příspěvekod PetrT30 » pon úno 18, 2013 6:09:30

od nového roku jsem řešil dvě špatné volnoběžky v motoru 210. To se ti u 207 nestane :)
Sundáš kryt a spojky hned před sebou

A u 207 ne?
- B@BeTT@ 210 moje
- B@BeTT@ 207/500 moje =prodaná=
- B@BeTT@ 210 renovace
- B@BeTT@ 207/300 renovace
Uživatelský avatar
PetrT30
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1186
Registrován: stř říj 29, 2008 20:21:41

Re: 210 vs 207

Příspěvekod Koby » pon úno 18, 2013 13:39:25

Já po osobní zkušenosti hlasuji pro 207.Za minulý rok jsme s kamošem opravovali 3betky 210 ale moje 207mička-no problemo :wink:
Pomozte vymítit smrt z našich silnic! Jezděte po chodníku!!!
B207-300 Hellbetta
B215 Hujda
B225 Stella-Střella
Koby
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 536
Registrován: ned úno 10, 2013 1:52:48
Bydliště: Frog city,Brno venkov

Re: 210 vs 207

Příspěvekod Ivo » čtv úno 21, 2013 7:56:53

jako držák jednoznačně vede B 207 - kluk ji sedlá už 3 roky a zatím vždy na první nakopnutí a bez jakékoliv "těžké" udržby :twisted:
Stručně - B 207 + 2x B210 + B 225 (1982,1985,1989,1990) a z aut jedině Honda :-)
Uživatelský avatar
Ivo
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 200
Registrován: sob črc 31, 2010 8:58:32
Bydliště: Ostrava + Hlučín

Re: 210 vs 207

Příspěvekod Starec » úte úno 26, 2013 9:13:42

Ak by bola reč čisto o jednorýchlostných, to jest 207 verzus 215 tak by som hlasoval za 215. Ovšem Tu ide o 207 a 210. Každá ma svoje plus a mínus, ale čo sa tíka tejto diskusie tak by som sa jednoznačne priklonil k 207.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: 210 vs 207

Příspěvekod Ozzy » úte úno 26, 2013 23:19:40

Tak já osobně mám zkušenosti s obouma typy. U 207 mě věčně štvalo to že jsem do kolečka do kola musel rozebírat karburátor a věčně čistit trysky. Nebo když jel člověk v létě nějak při 35 stupních Celsia tak se po čase roztavil konec lanka na chcípání babetty a musel jsem to opravovat znovu. Jinak je k 207 dobrej přístup a to všude jen ty věčné opravy řeknu vám já jsem spíš víc pod 207 ležel a pořád jí opravoval nežly abych na ní jezdil :D . Jinak teď mám 210 tam je horší to že se tam může porouchat víc věcí. zrovna dneska se mi porouchal karbec během chvilky zpravený. Jednou mi nechtěla jet tak stačilo jen vypálit výfuk a frčelo se dál a nejlepší na těhlech typech babett je to že když vám odejde cívka z 207 a máte doma ještě někde motor z 210 tak si vezmete cívku z toho a frčíte dál nebo naopak takovou zkušenost už mám taky. Těžko říct která babetta je lepší na opravy protože každá babetta vyžaduje dobrou péči a když se o to hold nepečuje tak se hoši nedivte že se vám to sem tam pose** :D
Místo oslovení Ozzy radši KAPR
moje Babetta : http://speaker.cz/motoboard_305/viewtop ... =18&t=2757
moje stránka na FB ohledně stroje Babetta : https://www.facebook.com/babetta.gang?ref=hl
Uživatelský avatar
Ozzy
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 157
Registrován: ned kvě 01, 2011 13:28:59
Bydliště: Hradec Králové


Zpět na Všeobecný pokec, smetiště

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků