Stránka 1 z 1

210 vs 207

PříspěvekNapsal: ned úno 17, 2013 21:00:03
od colcino
Házím to sem do pokecu a chci aby se vás co nejvíce vyjádřilo.

Dneska jsem měl diskuzu s bratrancem u džbánku o babettách-má jich hned několik 225, 207 i 210 a došla řeč na to která je na opravu tak nějak jednodušší protože všede na internetu se píše že babetta 207 je jednodušší na opravu než 210 protože má dvě spojky atd atd. No a já si troufá tvrdit že je to naopak- že 210 je omnoho jednodušší na opravy jak 207

207- boční kryty, většinou starší takže na rozebrání složitější zvlášť když jste ji lapli po nějakém lemplovi , pomalejší..., pokud chete dělat gufera rozmrdáte půl motoru
210- bez krytů okolo motora, sundáte jeden plasťák a máte spojky na dosah, sundáte pomocí jednoho stahováku rozběh a máte gufero na klice, rychlejší a lepší pro tělnaté :D

Toto jsou podle mě hlavní náležitosti těchto dvou strojů takže pro příště jedině 210, s 207 jsem už vyléčenej, chi abyste řekli svoje názory....

Re: 210 vs 207

PříspěvekNapsal: ned úno 17, 2013 21:59:27
od Fajn-Tom
A kolikrát do týdne to gufero měníš, že řešíš půl hodinu?? Jinak gufero mazané olejem má větší výdrž, takže za mě 207 :) A hlavně kvůli převodovce se nemusí půlit motor :lol:

Re: 210 vs 207

PříspěvekNapsal: ned úno 17, 2013 22:49:58
od colcino
No jo jenže častěji řešíš nečistoty na spojkách než chybu převodovce. Sundáš kryt a spojky hned před sebou ;)

Re: 210 vs 207

PříspěvekNapsal: pon úno 18, 2013 6:09:30
od PetrT30
od nového roku jsem řešil dvě špatné volnoběžky v motoru 210. To se ti u 207 nestane :)
Sundáš kryt a spojky hned před sebou

A u 207 ne?

Re: 210 vs 207

PříspěvekNapsal: pon úno 18, 2013 13:39:25
od Koby
Já po osobní zkušenosti hlasuji pro 207.Za minulý rok jsme s kamošem opravovali 3betky 210 ale moje 207mička-no problemo :wink:

Re: 210 vs 207

PříspěvekNapsal: čtv úno 21, 2013 7:56:53
od Ivo
jako držák jednoznačně vede B 207 - kluk ji sedlá už 3 roky a zatím vždy na první nakopnutí a bez jakékoliv "těžké" udržby :twisted:

Re: 210 vs 207

PříspěvekNapsal: úte úno 26, 2013 9:13:42
od Starec
Ak by bola reč čisto o jednorýchlostných, to jest 207 verzus 215 tak by som hlasoval za 215. Ovšem Tu ide o 207 a 210. Každá ma svoje plus a mínus, ale čo sa tíka tejto diskusie tak by som sa jednoznačne priklonil k 207.

Re: 210 vs 207

PříspěvekNapsal: úte úno 26, 2013 23:19:40
od Ozzy
Tak já osobně mám zkušenosti s obouma typy. U 207 mě věčně štvalo to že jsem do kolečka do kola musel rozebírat karburátor a věčně čistit trysky. Nebo když jel člověk v létě nějak při 35 stupních Celsia tak se po čase roztavil konec lanka na chcípání babetty a musel jsem to opravovat znovu. Jinak je k 207 dobrej přístup a to všude jen ty věčné opravy řeknu vám já jsem spíš víc pod 207 ležel a pořád jí opravoval nežly abych na ní jezdil :D . Jinak teď mám 210 tam je horší to že se tam může porouchat víc věcí. zrovna dneska se mi porouchal karbec během chvilky zpravený. Jednou mi nechtěla jet tak stačilo jen vypálit výfuk a frčelo se dál a nejlepší na těhlech typech babett je to že když vám odejde cívka z 207 a máte doma ještě někde motor z 210 tak si vezmete cívku z toho a frčíte dál nebo naopak takovou zkušenost už mám taky. Těžko říct která babetta je lepší na opravy protože každá babetta vyžaduje dobrou péči a když se o to hold nepečuje tak se hoši nedivte že se vám to sem tam pose** :D