Artifex - Nechytne. Kdyby to byl někdo odsud, tak by určitě zastavil a dal hned řeč. Já to aspoň tak dělám, když na mě někdo mává a vidím, že by očividně dal řeč.
Alexandr-t - problematika olejů je tak velká, že by na to nestačily ani 3 srazy na Vápenkách. Každý jezdí jinak. Někdo pomalu, někdo rychle. Někdo najede 500km za rok, někdo až 10tis km za rok. každý má různou svíčku a stav zapalovací soustavy, jinak seřízený karburátor a motor, takže každému bude vyhovovat nějaký jiný olej, který mu bude tvořit míň karbonu ve výfuku. Já jsem si koupil M2T na zkoušku, protože jsem slyšel od lidí, kterým důvěřuji, na ten olej pět jen samou chválu a po několika měsících provozu s nimi také souhlasím. Čistý výfukový kanál, koleno, výfuk, koncovka, téměř žádné usazeniny na pístu, Babetta se nezadírá. Co víc si ještě můžu přát? Každopádně včera jsem si četl dokument od manažera prodeje Mogulu a ten říkal, že M2T už není ten olej, co býval za totáče. Dnes už je úplně někde jinde a mnohdy parametrově překonává konkurenční značky.
https://eshop.paramo.cz/images/NapsaliO ... 201220.pdfCo se týče zapíkání kroužků. Ty 2T oleje mají různou teplotu vzplanutí, zrovna Castrol má nejnižší, co jsem tak koukal do tabulky, kterou připravil Ridchey. Je možné, že na pístu, který má teplotu kroužků kolem 250°C, se ti to tam seškvaří na karbon ještě dřív, než to stačí pořádně namazat.
Teplota vzplanutí vybraných olejů
-----------------------------------------
Castrol POWER 1 RACING 2T 73 !!!
Cinol M2T (Morávia-chem,s.r.o.) 78,5 - socialistická pixla s
bílým potiskem. Na tento olej mám už záporné ohlasy od několika uživatelů. Je to největší shit na trhu
Denicol Super hp 2 90
Motul 510 2T 92
Mogul TSF 100
Shell Advance Ultra 2 102
Mogul Alfa 2T 110
Shell Advance VSX 2T 132
OMW BIXXOL 2T-S 160
DF Partners M2T nad 210 (???) socialistická pixla se
žlutým potiskem. Na tohle jezdím
Dynamax M2T nad 210 (???)
Dynamax M2T Super nad 210 (???)
Carline M2T 225 (???)
Paramo Trysk M2T Super 272