Fakt vymakaná babka...

Volný pokec o všem, co se jinam nevejde...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Fakt vymakaná babka...

Příspěvekod Woozie » ned říj 21, 2007 12:03:39

Toto som našiel na nete (je na predaj) http://babetta-210.autobazar.eu/card.php?id=333489

Čo vy na to? Slušné nie?
Babetta = Legenda Česko-Slovenkého motoristického priemyslu!!!
It's all just about motorbikes.Always has been, always will be!
Uživatelský avatar
Woozie
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 210
Registrován: sob led 06, 2007 13:20:25
Bydliště: Trenčín SK

Příspěvekod avar » ned říj 21, 2007 14:52:07

No ja som si to len zbežne pozrel a som trochu iného názoru. Prečo ju majiteľ predáva ak je tak vynikajúca?
Ono pýtať za 17 ročnú babettu 15.000,- je odvaha sama osebe, zvlášť na konci sezóny. Táto cena podľa mňa patrí skôr do ríše snov predávajúceho. Je pravda, že je tá babetta vyumývaná, vyleštená a je na nej niekoľko skrášľovacích doplnkov pre efekt. Lenže roztrhané sedlo, nasvedčuje čo má táto mašinka asi za sebou. O skutočnej starostlivosti a odbornosti majiteľa hovorí napr. aj nenašponovaná reťaz, či plastové pedály, ktoré tiež svedčia o tom, že majiteľ pred predajom šetril na nákladoch kde sa dá. Na prvý pohľad lacná mechanická kotúčová brzda z bicykla by mi možno až tak nevadila, hoci pre použitie na babettu určite schválená nie je. Vadí mi však primitívne a hlúpe prichytenie brzdového strmeňa o plechový pásik výztuhy blatníka. Je to riešenie nielen exemplárne hlúpe, ale aj životu nebezpečné, podobne ako vyvŕtaná diera v oblúku riadítok :mrgreen:
Za zbytočnú okrasu považujem tiež pravé spätné zrkadlo, keďže babetta nie je strojovňa ktorej vodič by musel každú chvíľu sledovať či sa môže bezpečne zaradiť pred predbiehané autá. Najmä ak používa širšie pneumatiky, ktoré nielenže nie sú pre babettu schválené, ale hlavne zvyšujú valivý odpor, znižujú dosiahnutú rýchlosť a znamenajú v konečnom dôsledku tiež zvýšenú spotrebu.
Nechápem celkom čo sledoval majiteľ pozinkom dielcov. Rám, kyvka, tlmiče a vidlica to nepotrebujú. Dokonca v prípade objavenia sa nejakej praskliny sa mi to do budúcna javí ako zbytočný zdroj problémov. Blatníky sa dajú výborne chrániť nástrekom vnútornej strany prípravkami na báze plastov, gumoasfaltu a pod. Pozinkovať nádrž? Zvonku to nie je potrebné. Pri primeranej starostlivosti o moto ani zvnútra. A len dúfam, že ho nenapadlo zinkovať ostatné dielce.
Kufor na zadnom nosiči je výborná vec. Lenže tento je pomerne objemný, a pri naložení ťažšími vecami spolu s objemnejším jazdcom to môže znamenať presun ťažiska dozadu, odľahčenie predného kolesa a tým možnú nestabilitu motky. V prípade pádu, hoci aj zo stojana, je u motky bez padákov, či ochranného rámu, vysoké riziko týchto kufrov, že už viac kuframi nebudú. U tak vysoko u miestneného a tak rozmerného kufra zrejme nebude zanedbateľný ani vplyv bočného vetra, najmä pri výjazde spoza kamiónov, či budov.
Podľa mňa omnoho vhodnejšie miesto pre batožinu je na babete medzi nádržou a sedadlom. V strede motorky. Ťažisko sa tak presúva medzi kolesá do ideálneho bodu, čo zlepšuje jazdné vlastnosti.
Mňa osobne na motorke omnoho viac zaujíma v akom je stave, než to ako je očačkaná. Ale o stave tejto babetty sa z textu tohoto inzerátu nedá zistiť absolútne nič okrem ceny, ktorá sa majiteľovi prisnila.
avar
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 284
Registrován: sob čer 02, 2007 15:42:11

Příspěvekod Woozie » ned říj 21, 2007 16:52:57

Zbežne pozrel??? Veď si spravil komplet analýzu a ešte aj tvoju úvahu :D Tú sedanku som by som si teda na prvý pohľad nevšimol. Ale k veci:
Nehovorím že je to naj babetta pod slnkom, menej niekedy znamná viac, len ma to zaujalo ako sa dá pekne vyčačkať náš stroj. Keby to majiteľ dotiahne dokonca a spraví aj motor (ak je vôbec treba) bolo by to super. A okrem toho ani neuviedol či to má TP...
Babetta = Legenda Česko-Slovenkého motoristického priemyslu!!!
It's all just about motorbikes.Always has been, always will be!
Uživatelský avatar
Woozie
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 210
Registrován: sob led 06, 2007 13:20:25
Bydliště: Trenčín SK

Příspěvekod avar » ned říj 21, 2007 22:00:19

No kedysi ešte za socíku som cestoval podobne vyčačkanou škodovkou do čiech a späť. Tá škodovka bola vyleštená, spoilery, široké gumy, svetelná rampa, chromovaný dvojvýfuk, vnútri koženkové tzv. anatomické poťahy, dečky, vlajočky. Na zadnom okne pes s kývajúcou hlavou, na blatníku laminátová anténa s akýmsi chvostom na konci a bohviečo ešte.
Posledná oprava ktorú som cestou urobil, spočívala v tom, že som už zo zúfalstva, do tečúcej vodnej pumpy nabil drevený kolík. Ten chlap nešťastný s tým jazdil najmenej ešte pol roka.
Celé som to opísal na babetrone. http://www.babettron.sk/forum/viewtopic.php?t=202
Dnes je to úsmevný príbeh, ale vtedy to bola jazda hrôzy. A možno aj preto nemám rád čačané približovadlá. Podľa mňa majú totiž predovšetkým slúžiť a fungovať. Ak k tomu aj výzorom potešia oko, či zvukom motora sluch, majú a to určite nielen u mňa, veľké plus. :)
avar
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 284
Registrován: sob čer 02, 2007 15:42:11


Zpět na Všeobecný pokec, smetiště

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron