Babetta dokáže dostat majitele i do psychiatrické léčebny

Vždycky jsem si myslel, že větší smolař, než já neexistuje, ale můj kamarád je úplně jiná liga ve smůle.
Před rokem na podzim se rozhodl, že si pořídí Babettu. Tak chvíli monitoroval bazoš a nakonec něco objevil a tak jsme jeli skoro přes celou republiku pro jednu leštěnku. Na místě jsme zjistili, že to byl skoro vrak, ale majitel ji tak dobře vyfotil, že vypadala na fotkách jak nová. Tak jsme byli znechucení a dávali to prodávajícímu najevo, že jsme vážili 2h cestu úplně k ničemu. Chlapík se asi začal cítit provinile a tak vytáhl z druhé kůlny pěknou Babettu, která měla najeto sotva cca 1300km a že za ní chce 7000. Poté, co jsme ji projeli, tak jsme naznali, že je fakt dobrá a tak jsme si plácli, naložili ji a odjeli spokojeně domů.
Kupovali jsme ji už večer potmě, tak jsme přehlídli, že ve světlometu byla totálně zkorodovaná parabola. Tak kámoš sehnal nový originál a vyměnil a pohoda.
Pak začal jezdit. Po pár týdnech mu praskl přídavný filtr benzínu, který si tam namontoval mezi karbec a nádrž a rozlil se mu benzín všude možně a babetta mu chcípla v Husovickém tunelu a už nejela. Tak to odtáhl domu. Po výměně filtru a dolití benzínu Babetta už nenastartovala, tak čistil karbec, drátky, prostě vše, co se mohlo posmolit a nakonec už byl bezradný, tak mě pozval. Všechno jsem proměřil a ok, jen to jiskru nedávalo. Měl tam takový zvláštní typ Pal Magneton GYTu, který se už nevyrábí, tak jsme se rozhodli, že pro jistotu to předěláme na JTZ a klasickou cívku, ať si může vozit náhradní díly ssebou a je klid do budoucna. Vše jsme přepájeli, kolega sehnal konektory a ono pořád nic. Už i já jsem byl bezradný, nakonec jsme zjistili, že obě JTZ krabičky, které jsme dávali nové a střídali je mezi sebou, byly špatné
Pak mi volal po pár týdnech, že mu Babetta nechce jet, že to jede sotva 25 a tak s tím dokobrcal ke mě do garáže. Všechno vyčištěné. Výfuk, karbec, opět jtz. Byl jsem už bezradný, koukal jsem na vše a po asi 2 hodinách elaborování jsem sundal kryt nasávání a zjistil, že tam je nějaká houbička misto kovového sítka. Načež z kamaráda vylezlo, že dělal údržbu a že tu původní houbičku, co se rozpadala, vyměnil za jinou z akvárka. No, po výměně houbičky za kovové sítko Babetta ožila a vystřelila jak šíp.
Potom jsme se po pár týdnech jeli projet. Už na začátku se mi nezdál zvuk motoru, bylo to, jako kdyby jel někdo se železem do šrotu. Babča ale jela tak, že jsem ji nestíhal, tak jsem to přisuzoval asi nějakému plechu a že se na to mrknem po projížďce. No a asi po 60km se mu to kouslo a zadřel klikovku.
Tak šla Babetta do opravy, jenže než se udělal repas klikovky, tak se čekalo měsíc. Borec složil motor a kámoš začal zase jezdit. Najezdil asi 200km a zadřel klikovku znovu. Reklamace mu byla sice uznána, ale byl zase pár týdnů bez Babetty. Vylámané ložiska udělaly rýhy ve válci, tak se musel udělat i výbrus.
Pak začal zajíždět a najednou mi po párset km od GO volá, že mu Babetta nějak prokluzuje. Tak jsem ho přijel zachránit a koukám, že mu odešel plastový dvojkový buben. Vyměnil jsem ho a zase bylo vše ok.
Po týdnu mi volal opět, že ráno nastartoval, ale že se Babetta nechce rozjet, jakoby tam byl neutrál. V hlavou mi hned blesklo, že je v prdeli volnoběžka. Poté, co jsem mu to řekl, že ho bohužel čeká další půlení motoru, tak se nasral a že už na to nemá nervy a že Babetta půjde pryč. Nechá to tedy ještě spravit a tím s Babettou končí.
Nepomohlo, když jsem mu řekl, že poté, co se vymění volnoběžka, se už v motoru nemá co vysypat, protože tam jsou všechny díly nové. Je rozhodnutý, že s Babettami nadobro končí. Takže kdybyste měl někdo zájem o nádhernou a teď i vychytanou leštěnkovou Babettu, která najela celkem cca 2500km za 8tis Kč v modrozelené barvě, tak se mi ozvěte do SZ. Babetta se nachází v Brně.
Tento příběh jasně dokládá fakt, že když se s Babettou nejezdí a léta stojí v garáži, tak je nejlepší po koupi udělat rovnou komplet GO motoru, ale to většině lidí těžko vysvětlíte, aby hned po koupi investovali 4-5tis Kč do Babetty, která vypadá jak nová.
Před rokem na podzim se rozhodl, že si pořídí Babettu. Tak chvíli monitoroval bazoš a nakonec něco objevil a tak jsme jeli skoro přes celou republiku pro jednu leštěnku. Na místě jsme zjistili, že to byl skoro vrak, ale majitel ji tak dobře vyfotil, že vypadala na fotkách jak nová. Tak jsme byli znechucení a dávali to prodávajícímu najevo, že jsme vážili 2h cestu úplně k ničemu. Chlapík se asi začal cítit provinile a tak vytáhl z druhé kůlny pěknou Babettu, která měla najeto sotva cca 1300km a že za ní chce 7000. Poté, co jsme ji projeli, tak jsme naznali, že je fakt dobrá a tak jsme si plácli, naložili ji a odjeli spokojeně domů.
Kupovali jsme ji už večer potmě, tak jsme přehlídli, že ve světlometu byla totálně zkorodovaná parabola. Tak kámoš sehnal nový originál a vyměnil a pohoda.
Pak začal jezdit. Po pár týdnech mu praskl přídavný filtr benzínu, který si tam namontoval mezi karbec a nádrž a rozlil se mu benzín všude možně a babetta mu chcípla v Husovickém tunelu a už nejela. Tak to odtáhl domu. Po výměně filtru a dolití benzínu Babetta už nenastartovala, tak čistil karbec, drátky, prostě vše, co se mohlo posmolit a nakonec už byl bezradný, tak mě pozval. Všechno jsem proměřil a ok, jen to jiskru nedávalo. Měl tam takový zvláštní typ Pal Magneton GYTu, který se už nevyrábí, tak jsme se rozhodli, že pro jistotu to předěláme na JTZ a klasickou cívku, ať si může vozit náhradní díly ssebou a je klid do budoucna. Vše jsme přepájeli, kolega sehnal konektory a ono pořád nic. Už i já jsem byl bezradný, nakonec jsme zjistili, že obě JTZ krabičky, které jsme dávali nové a střídali je mezi sebou, byly špatné

Pak mi volal po pár týdnech, že mu Babetta nechce jet, že to jede sotva 25 a tak s tím dokobrcal ke mě do garáže. Všechno vyčištěné. Výfuk, karbec, opět jtz. Byl jsem už bezradný, koukal jsem na vše a po asi 2 hodinách elaborování jsem sundal kryt nasávání a zjistil, že tam je nějaká houbička misto kovového sítka. Načež z kamaráda vylezlo, že dělal údržbu a že tu původní houbičku, co se rozpadala, vyměnil za jinou z akvárka. No, po výměně houbičky za kovové sítko Babetta ožila a vystřelila jak šíp.
Potom jsme se po pár týdnech jeli projet. Už na začátku se mi nezdál zvuk motoru, bylo to, jako kdyby jel někdo se železem do šrotu. Babča ale jela tak, že jsem ji nestíhal, tak jsem to přisuzoval asi nějakému plechu a že se na to mrknem po projížďce. No a asi po 60km se mu to kouslo a zadřel klikovku.
Tak šla Babetta do opravy, jenže než se udělal repas klikovky, tak se čekalo měsíc. Borec složil motor a kámoš začal zase jezdit. Najezdil asi 200km a zadřel klikovku znovu. Reklamace mu byla sice uznána, ale byl zase pár týdnů bez Babetty. Vylámané ložiska udělaly rýhy ve válci, tak se musel udělat i výbrus.
Pak začal zajíždět a najednou mi po párset km od GO volá, že mu Babetta nějak prokluzuje. Tak jsem ho přijel zachránit a koukám, že mu odešel plastový dvojkový buben. Vyměnil jsem ho a zase bylo vše ok.
Po týdnu mi volal opět, že ráno nastartoval, ale že se Babetta nechce rozjet, jakoby tam byl neutrál. V hlavou mi hned blesklo, že je v prdeli volnoběžka. Poté, co jsem mu to řekl, že ho bohužel čeká další půlení motoru, tak se nasral a že už na to nemá nervy a že Babetta půjde pryč. Nechá to tedy ještě spravit a tím s Babettou končí.
Nepomohlo, když jsem mu řekl, že poté, co se vymění volnoběžka, se už v motoru nemá co vysypat, protože tam jsou všechny díly nové. Je rozhodnutý, že s Babettami nadobro končí. Takže kdybyste měl někdo zájem o nádhernou a teď i vychytanou leštěnkovou Babettu, která najela celkem cca 2500km za 8tis Kč v modrozelené barvě, tak se mi ozvěte do SZ. Babetta se nachází v Brně.
Tento příběh jasně dokládá fakt, že když se s Babettou nejezdí a léta stojí v garáži, tak je nejlepší po koupi udělat rovnou komplet GO motoru, ale to většině lidí těžko vysvětlíte, aby hned po koupi investovali 4-5tis Kč do Babetty, která vypadá jak nová.