207 vs 210

Volný pokec o všem, co se jinam nevejde...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: 207 vs 210

Příspěvekod jarmil » pát srp 28, 2015 21:47:01

Tak jsem koupil nové startovací čelisti. Bohužel, jak je dnes zvykem jedná se o příliš nepovedenou repliku a po vložení a nastartování se mi protáčely pedály a zadní kolo (prostě startovací čelisti nepatrně drhly o buben). Pokud jsem zmáčkl zadní brzdu, motor se zastavil. Zkusil jsem to cca 50 krát, v dobré víře, že si to sedne. Bohužel to stejně k ničemu nevedlo. Stav se nezměnil.
Tak jsem vzal původní čelisti a ubrousil obložení po vzoru b210. Prostě jsem nechal cca 30 procent původního obložení. Nyní to "sepne" jako na mojí b210.
Akorát nechápu, proč tato úprava není "oficiální". Žádná seriózní literatura se o tom nezmiňuje. Zkrátka na start to stačí a i výrobně (menší plocha obložení) by to vyšlo levněji. Na b210 už to tak je.
jarmil
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 153
Registrován: čtv pro 09, 2010 6:59:06

Re: 207 vs 210

Příspěvekod Artifex » pát srp 28, 2015 21:50:20

Jenže takto zmenšená plocha sice bude fungovat lépe ale mnohem kratší dobu, prostě se rychleji ubrousí než ta plocha velká.
Uživatelský avatar
Artifex
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 113
Registrován: úte dub 14, 2015 22:39:16
Bydliště: Brno

Re: 207 vs 210

Příspěvekod jarmil » pát srp 28, 2015 21:55:12

No to je věc názoru. Jelikož ta plocha se ničí pouze prokluzem a ten právě teď nenastává, respektive jen minimálně. Dovolím si tvrdit, že životnost správně fungující startovací čelisti (obložení), předčí všechny druhy spojek a brzd na babettě.
jarmil
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 153
Registrován: čtv pro 09, 2010 6:59:06

Předchozí

Zpět na Všeobecný pokec, smetiště

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků