Stránka 1 z 1

Vstrekovacie čerpadlo

PříspěvekNapsal: stř úno 24, 2016 23:47:12
od pH1
Zdravím Vás, nadšenci!
Viete niekdo o vstrekovacom čerpadle(zvláštna výbava pre Babettu 210, 225), ako vyzerá a či sa dá ešte niekde kúpiť :?:
http://fitomoto.wbl.sk/babety/img153.jpg - na obrázku dole je to nápisané.
https://sk.wikipedia.org/wiki/Vstrekovanie_kvapalného_paliva_(vznetový_motor)
Z wikipédii mi to príde tak, že vlastne toto vstrekovacie čerpadlo môže nahradiť karburátor.

Re: Vstrekovacie čerpadlo

PříspěvekNapsal: čtv úno 25, 2016 0:39:57
od Dr.House
řekl bych že tím bylo myšleno čerpadlo pro oddělené mazání

Re: Vstrekovacie čerpadlo

PříspěvekNapsal: čtv úno 25, 2016 1:08:11
od Artifex
Nebo že by babetta s elektronickým vstřikem? (protože si nedovedu představit výše nabízený katalyzátor v kombinaci s karburátorem a ztrátovým mazáním

Re: Vstrekovacie čerpadlo

PříspěvekNapsal: čtv úno 25, 2016 9:15:20
od Azor
To je bomba, vůbec jsem netušil, že by něco takového mohlo existovat. Má-li k tomu někdo něco bližšího, tak sem s tím. Fakt by mě to zajímalo, protože vstřikování u 2T motorů je rarita. Pokud se to někdy opravdu dělalo, tak tam mimo jiné musela být komplet jiná elektrika včetně baterky, řídící jednotce by magneto rozhodně nesvědčilo (a musela to být dost drahá sranda). :twisted:

Re: Vstrekovacie čerpadlo

PříspěvekNapsal: čtv úno 25, 2016 11:18:20
od tuningrob
Naštěstí tu máme Pavla, co na to řekne on 8)

Re: Vstrekovacie čerpadlo

PříspěvekNapsal: pát úno 26, 2016 0:35:23
od Koby
Musíte si počkat až se vrátí z dovolené :) Sám jsem na to zvědav.

Re: Vstrekovacie čerpadlo

PříspěvekNapsal: pát úno 26, 2016 7:45:53
od ridchey
nejaka stopa je zde
SlovakMagazineMOTO_FAN1995_model210-400withoilpump_x.jpg
SlovakMagazineMOTO_FAN1995_model210-400withoilpump_x.jpg (237.32 KiB) Zobrazeno 8217 krát

Re: Vstrekovacie čerpadlo

PříspěvekNapsal: pát úno 26, 2016 7:47:38
od ridchey
a vsimněte si i predniho odpruzeni, tusim,ze je to Robby 50

Re: Vstrekovacie čerpadlo

PříspěvekNapsal: pát úno 26, 2016 8:36:24
od pH1
Aj ja som to čítal, ale keby chceli predávať olejové čerpadlá, tak by určite nezavádzali. Rovno by tam napísali, že to je olejové čerpadlo. Ale nie je.
Ja si myslím, že hlava valca mohla byť prevŕtaná na mieste, kde bol voľakedy dekompresor, tam by bola vstrekovacia dýza, ktorá by do stlačeného vzduchu, vstrekla palivo pod tlakom, až vtedy, keď sú všetky prepúštiacie otvory uzatvorené. Takže ja si myslím, že mohlo ísť o tzv. GDI. Priame vstrekovanie benzínu do spaľovacej komory. Určite tu boľa, taká myšlienka, predávať to zahraničným zákazníkom, ktorý chceli niečo výkonnejšie. :D
Technicky by sa to dalo zrealizovať. Samozrejme by to potrebovalo to olejové čerpadlo.
PS: Napísal som správu do Kolárova(moped-slovakia s.r.o.) ohľadom toho čerpadla, tak som zvedavý čo mi napíšu. : :lol:

Tak dneska idem do Kolárova(dal som si vycentrovať koleso) a spýtam sa na to vstrekovacie čerpadlo. Som zvedavý. :lol:

Re: Vstrekovacie čerpadlo

PříspěvekNapsal: pát úno 26, 2016 14:53:38
od Pavel
Obávám se, že vám v tomto nebudu moc nápomocen. Tento katalog jsem sice už někde kdysi viděl, ale nevěnoval jsem tomu takovou pozornost. Toto je nějaká Kolárovina z časů těsně před ukončením výroby. Je docela možné, že už ke konci 90.let měli v některých zemích exportu podmínku, aby moped splňoval emisní normu lepší než EHK. Podle mého názoru se jednalo o nějaké zahraniční řešení (katalyzátor, čerpadlo), nebylo to nic na český nebo slovenský způsob. Ostatně teď při projektu Babetta 207 jsem o tom uvažoval, že by se v případě problémů s homolologací motoru něco takového případně použilo.

Re: Vstrekovacie čerpadlo

PříspěvekNapsal: úte bře 01, 2016 22:07:46
od pH1
Tak dneska som tam, bol, pre koleso(Moped-Slowakia s.r.o). Platil som 14,??? € za ráfik. :O
Celkovo to bolo dosť drahé!
Ale k téme. Jeden predávajúci mlaďas, čo tam bol, povedal, že to nemohlo byť realizovatelné, vôbec o niečom takom nevedel.
Najskôr to bude to olejové čerpadlo na Mofe.
K tomu projektu Babetta 207, tak priame vstrekovanie by bolo príliš drahé na B207, nutnéé by museli byť riadne zmeny, neviem či by to prešlo.
Ale, keby sa nejaký borec našiel, ktorý by to vyskúšal to priame vstrekovanie. Toto by bol ten pravý tuning. :D

Re: Vstrekovacie čerpadlo

PříspěvekNapsal: stř bře 02, 2016 7:39:12
od ridchey
a pridat dmychadlo... :wink:

Re: Vstrekovacie čerpadlo

PříspěvekNapsal: stř bře 02, 2016 14:53:38
od Artifex
Stále se mi prostě ale nelíbí představa, že nabízeli KATALYZÁTOR v kombinaci s karburátorem, to nemohlo nic vydržet, karburátory pro katalyzátor musely být plně elektronické a musely zvládnout reagovat dle lambdasondy, to už je cca tak nějak podobně konstrukčně složité jako monopoint vstřik...

Re: Vstrekovacie čerpadlo

PříspěvekNapsal: stř bře 02, 2016 18:06:36
od Koby
Mě to připadá že šlo pouze o automatické mazání-dávkovač oleje.Používané u jiných mopedů(jako mazání řetězu mot.pily)
Nebo tohle: http://www.sip-scootershop.com/cs/produ ... +_98810000

Re: Vstrekovacie čerpadlo

PříspěvekNapsal: sob kvě 14, 2016 21:19:02
od Fajn-Tom
Artifex píše:Stále se mi prostě ale nelíbí představa, že nabízeli KATALYZÁTOR v kombinaci s karburátorem, to nemohlo nic vydržet, karburátory pro katalyzátor musely být plně elektronické a musely zvládnout reagovat dle lambdasondy, to už je cca tak nějak podobně konstrukčně složité jako monopoint vstřik...

normu euro 2 už dvoutakt bez katalyzátoru nezvládne. Ale dvoutaktů splnující tuto normu je dost a na žádným jsem zatím neviděl lambda sondu. Elektronicky řízený karburátor a dva katalyzátory mělo tuším nový Mito 125 aby splnilo euro 3