Stránka 1 z 2
Motoscoot (JAWA) Betka

Napsal:
ned led 04, 2009 20:53:53
od Jarda
Co říkáte na tento stroj?Myslíte že je to právoplatný nástupce Babetty?Díky za odpovědi.

Napsal:
ned led 04, 2009 21:15:09
od IGI
Podla mna to chce tazit len z popularity babetty. Koniec koncov, okrem vzhladu nema s nou spolocne nic... 4-takt, manualna 4 stupnova prevodovka, vyroba v cine...
Dalsia vec, co ma absolutne odradzuje je internetova prezenatcia vyrobcu, hlavne perly ako:
Technická data
.
.
.
.
max. rychlost 62km/hod (umí ale i 70 km/hod)
Alebo
Porovnejte motor naší Betky s motorem HONDA
a toto je vobec jeble:
zde konaji čínští soudruzi svoji potřebu
)
ZAVER:
Nech si tu cinsku somarinu nechaju, za 20 000 CZK postavim prinajhorsom 2 babetty z uplne novych dielov

Napsal:
ned led 04, 2009 22:02:02
od Jarda
No já ji mám,jsem s ní plně spokojenej.Dal jsem s větrem v zádech a z mírnýho kopce 75,po rovině 65,a má to krásnej zvuk.Přece jenom má ale Babetta výhodu v tom,že je to automat.Ale když si chci zajezdit,vezmu si Betku.Už je z toho cejtit motorka.Přeci jenom čtyři kvalty jsou čtyři kvalty.........


Napsal:
ned led 04, 2009 22:57:34
od milda
Není to žádná novinka, prodává se u nás minimálně tři roky, aspoň co jsem ji poprvé viděl. Z Babettou nemá krom názvu podobné nic, ale tím neříkám že je špatná. Určitě je lepší než čínský skůtr BABETA který se objevil v hypermarketech před dvěma roky, a vyloženě zneužíval známý název, a byl to šmejd. Tahle motorka se řadí k výrobkům jako New pionýr, taky čína, ale stejně jako Betka je to v jakési spolupráci s nějakou domácí firmou. Nejedná se samozřejmě o moped, je to klasická malá motorka. Ale co skončila výroba Korada, myslím že mopedy ani u nás k dostání nejsou. Sám jsem kdysi o Betce uvažoval, ale Babeťácký automat je do města větší pohodlí. Když už bych se měl trápit s řazením, tak na trochu pořádnější motorce. Jinak nevím jak mají zajištěný servis a dostupnost ND, to by mohla být časem potíž. To bys mohl napsat ty, jestli něco víš a taky jak dlouho Betku máš atd... Stejně je venku pod psa, zima jak v ruském filmu, Babbetty odpočívají a není jinak o čem psát.


Napsal:
ned led 04, 2009 23:21:20
od IGI
Netvrdim, ze masina je zla.
Ale rozhodne to ma k babette podobne daleko, ako kawasaki ninja, a ten dovozca rozhodne neposobi profesionalnym dojmom.
Ruku na srdce, kupili by ste si cinsku napodobeninu BMW od niekoho, kto vam ako vyhodu prezentuje, ze sa podoba na BMW, dokonca aj motor ma kryt ako BMW, len ma trojvalcovy dvojtakt, nahon na predne kola a 2 stupnovu automaticku prevodovku? A ze maximalku ma 100km/h, ale ze z kopca pojde mozno aj 120? A ma na webe nafotene hajzle z fabriky, kde ten paskvil skladaju? Pre mna, betka sucks

...

Napsal:
pon led 05, 2009 20:03:56
od Woozie
Bol som sa na to pozreť u dealera a je to čína ako hrom, takže s kvalitou je čo kus to orignál. Motor je rokmi preverený nezničiteľný Honda Monkey, Ázijci sa ho už naučili celkom pekne okopírovať. Na nete kolujú rôzne články o tom že tento stroj prežije aj koniec sveta, v inom autor uvádza že prevodovka odišla po 4500km.
Ale ako približovadlo do mesta by som to bral, predsa len to už na rozdiel od Babetty dokáže ako-tak udržať mestskú 50tku-60tku, má to blinkre,štartér. A spotreba je niekolko násobne menšia, nehovoriac o tom že sa na pumpe nemusíš trápiť s namiešávaním oleja.
Nedostaktu dielov by som sa neobával, na tento motor zoženieš čokolvek a kdekoľvek. Skôr by som sa obával o to, čo je postavené okolo motora. Bubnové brzdy sa už dnes nenosia a tak isto pneumatiky so šírkou 2.00 nie su bohviečo.

Napsal:
úte led 06, 2009 7:01:18
od LADAIII
Kdyz ji pred par lety prodaval (tenkrat jeste Carrefour) za 9900, tak to vypadalo zajimave, ale za 20tis, to uz bych si priplatil radsi par tisic a koupil nejakej skutr, za predpokladu ze bych se chtel vzdat Babetty,coz nehodlam..
Jinak Woozie, s tou nizsi spotrebou oproti babette, to jsi myslel vazne?

Napsal:
úte led 06, 2009 9:18:02
od llap
Jezdí na ni někdo do práce. Myslím si že babča je lepší. Nemusíš na ní řadit. Jen jedeš a vychutnáváš si chuť z jízdy. Nevím, ale moc mě to nebere. Pro mnohé je babča životní styl. kolega do mě ryje ať si koupím něco jiného, ale já ne...
Luk

Napsal:
úte led 06, 2009 15:44:58
od Woozie
LADAIII: Smrtelne
Myslím že s týmto sa dá isť aj za 1,5-2L čož sa mi teda u Babetty nepodarilo. Nehovorím že babka je zlá a rozhodne by som ju nemenil, ale vždy proste existuje niečo lepšie.

Napsal:
úte led 06, 2009 23:32:37
od LADAIII
Ja bezne najezdim do rezervy (ne na plnou), kolem 230-250km, absolutni rekord mam zatim 263km, takze dojezd na plnou bezmala 300km, coz je spotreba pod 1,5L.. Proto jsem se ptal.. Samozrejme, rychlost se neda s Betkou srovnat, to je jasne..

Napsal:
stř led 07, 2009 18:56:34
od Jarda
No tak já mám Betku od července.Koupil jsem jí za 19.990Kč.Je to 6V(12V jsem nechtěl....... a nožní startér mi stačí),mám najeto přes 600 km.Jezdím tak za 2 litry ale rozhodně nejezdím nijak pomalu,takže spotřeba je dobrá.Jak už jsem říkal,má to krásnej zvuk,kterej se s Babettou nedá srovnat.A hlavní výhoda je pro mě,že nemusím míchat olej s benzínem.Zvuk viz toto:http://www.youtube.com/watch?v=DCzOZYmg_xs

Napsal:
pát led 09, 2009 20:07:37
od Jenda
Zase abychom se nehádali, chlapci: Babetta je Babetta a Betka je Betka. Obě jsou v něčem dobré a v něčem problemové. Babetta je stroj do nepohody a neuvěřitelný opravy se nechají dělat na cestě, včetně výměny kroužků, pokud je máš sebou. S Betkou je to horší a složitější motor je více náchylnej na údržbu a zajíždění. Větší problémy se musí řešit vždy v servisu. Do servisu se vyplatí jezdit stejně /kontroly ventilový vůle a další/ což u Babetty odpadá. Pokud ale Betku dobře zajedeš tak nemusíš /mimo servisní intervaly pochopitelně/ dolejvat předepsanej volej a spotřebu udržíš, pokud jí nešlapeš na chřtán, na nádherných 1,5 l. Výhoda Betky je i ta, že motor není kopie, ale licence, takže Číňani musejí držet kvalitu, což se již nedá říci u pojezdu motorky. Navíc se jedná o motor /Honda Monkey/ typově 50 let starej, takže má vše důkladně vychytaný. Je to takovej milej traktůrek. Mám jej ve svým čopříku a letos bych měl kitovat na 110 ccm. Ostatně byl jsem na tom na Vápenkách a nebylo to marný...

Napsal:
sob led 10, 2009 0:09:49
od Duro
Jj

Napsal:
pon led 12, 2009 20:43:25
od Jarda

Napsal:
úte led 13, 2009 0:16:29
od milda
To "hrkání" nejspíš způsobujou prokluzující čelisti druhého stupně. Při pokusu o start se chytí, roztočí řemenici se startovacími čelistmi, které zaberou, tím pádem se zvětší kroutící moment který už dvojkové neudrží, proklouznou, tím pádem odpadnou startovací, sníží se moment, dvojkové znovu zaberou... a tak dokola až se start podaří (nebo taky ne). Asi jsem to popsal hodně stručně, ale to proto že to patří do sekce spojky a tam už se to rozebíralo ažaž. Jinak Betka je zajímavá, někomu se líbí, někomu ne, tak už to chodí. Jen jsem nepochopil tu pásku na blinkrech, to má být pro efekt?