Stránka 2 z 2

Re: čísla odtieňov farieb

PříspěvekNapsal: pát čer 12, 2015 14:27:34
od ridchey
taky myslim,ze pokud to treba nebyly kusy urcene na vyvoz,tak se lakovalo odstinem,ktery zrovna byl po ruce, hlavne,ze to byla zluta,zelena cervena atd...

Re: čísla odtieňov farieb

PříspěvekNapsal: pát čer 12, 2015 14:35:49
od adam2
Presne tak originál nikdy netrafíte len približne ale kto si bude pamätať akú farbu mala?

Re: čísla odtieňov farieb

PříspěvekNapsal: pát čer 12, 2015 17:50:54
od Aron
To bude asi nejrozumnější,stříknout to přibližně a jak se to bude líbit.
A jaký je to teda typ barvy?Nějaká vypalovací,jak se tady psalo výše?

Re: čísla odtieňov farieb

PříspěvekNapsal: ned čer 14, 2015 2:59:18
od Jenda
Vypalovací lak by byl nejlepší a neskutečně dlouho to vydrží, ale je to drahý a musí do dělat profík. Rám se musí odsrojit až "na krev", to znamená jen čistý železo, všechna guma, kabely a plast musí pryč. Vybrousit, podklad pod vypalovací lak a pak vrchní lak. Nechá se zavadnout a pak se pálí asi při 180 až 250 st. teplotu nevím jistě. To znamená, že musí být k dispozici vypalovací pec, kam se ten rám vejde. Je to drahý fakt jako kráva, ale je to na doživotí, odolný proti otěru, vyblednutí a s krásným leskem.
Mohl by být, pokud by na vypalovací nebylo, či nebyla možnost (což bývá nejčastěji) použit dvousložkový epoxid. Je to trochu magie, ale výsledek je také dost dobrý. Ale chce to zase profíka, nebo autolakovnu, kde ví, jak na to. Protože, pokud netrefíš ten poměr barvy a tužidla, je to malér, obrousit a všechno znova.
Normální lak pochopitelně také, to je nejschůdnější, ale časem to bledne, ztrácí lesk (pokud motorka neparkuje v garáži) a je náchylněší k otěru a odření.