babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod martin110r » úte zář 21, 2010 16:01:36

Fajne, a až budeš robiť ľavú stranu, teda spojky tak zhoď Babettu zo stojana a opri ju o stenu aby bol naklonená na pravú stranu. Znížiš tým riziko vytečenia oleja z prevodovky. Ešte odporúčam si kolesá zaistiť dákymi klátikmi, nech ti Babetta stojí na mieste. Nie je nič lepšie ako keď montuješ spojky a Babetta sa ti samovoľne pohne a spadne.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod RofliXuS » úte zář 21, 2010 16:08:03

No tak tomu verím :P no okej dám na tvoju radu ... zaistiť a oprieť :)
Uživatelský avatar
RofliXuS
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 08, 2010 16:57:06
Bydliště: Slovensko - Pezinok

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod martin110r » úte zář 21, 2010 16:13:08

A samozrejmosťou je spojky a bubny odmastiť. Aj keď sa ti nezdajú mastné. Aspoň ja mám taký zvyk, že keď už mám spojku kvôli niečomu rozobratú, tak ju zároveň odmastím. Používam na to perchlóretylén. Ale dobrý je na to aj acetón (označenie C 6...).
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod RofliXuS » úte zář 21, 2010 17:30:46

Okej okej :) no tak babča ostane ešte do zajtra rozobratá nakolko si môj urodzeny otec zabudol všimnúť že má kupiť guferá... takže je to jedno... zajtra to zhádžem do kopy a uvidím či to pofrčí...
Uživatelský avatar
RofliXuS
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 08, 2010 16:57:06
Bydliště: Slovensko - Pezinok

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod martin110r » úte zář 21, 2010 17:34:57

100 % že hej.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod RofliXuS » úte zář 21, 2010 17:38:27

no verím že hej :)
Uživatelský avatar
RofliXuS
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 08, 2010 16:57:06
Bydliště: Slovensko - Pezinok

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod Bzuk » stř zář 22, 2010 9:27:17

RofliXuS jak sundáváš magneto k vůlí výměně gufera na klice máš stahovák a nebo nato máš nějaký trik taky mě to čeká a moc se my nechce kupovat stahovák.
Uživatelský avatar
Bzuk
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 137
Registrován: ned čer 07, 2009 12:29:00
Bydliště: Příšovice

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod martin110r » stř zář 22, 2010 10:04:22

Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod vengeroff » sob zář 25, 2010 10:26:35

Šrubka, myslím že závit M9, aspoň ja tak mám, to tam našrubuješ, a budeš uťahovať, až pokým to akokeby necvakne, alebo nepovolí :wink: A k téme...rozmýšlal som o tom, že turbo je len zrýchlený prúd vzduchu do karbecu. Takže keď dá dole filter, vzduch mu tam tlačí, ako by mal turbo. Tak vyčistiť sanie, a keď si jazdil bez filtra, tak aj karburátor :wink:
Uživatelský avatar
vengeroff
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 236
Registrován: stř srp 04, 2010 13:50:59
Bydliště: Prešov

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod RofliXuS » sob zář 25, 2010 11:37:09

:P no ... inak toto by som dakedy skúsil... podomácky vyrobiť filter so špecíalnym sitkom aby nebral špiínu ... ale aby to bolo take kvázi turbo :) len sa mi do toho moc nechce a chcelo by to starší filter aby som sa snim mohol hrať a nedosrať pritom originál :)
Uživatelský avatar
RofliXuS
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 08, 2010 16:57:06
Bydliště: Slovensko - Pezinok

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod vengeroff » sob zář 25, 2010 17:34:37

Ako funguje turbo?
Spalovaci motor nasava vzduch, miesa ho z palivom, zapali ho a vypusti spalene plyny. Zapalenie vzduchu a paliva sposobuje vybuch ktory toci klukovy hriadel. Cim vacsi vybuch tym viac energie je vydane na klukovku a tym vacsi vykon motor vyrobi. Ako mozeme vytvorit vacsi vybuch? Ak by sme vzduch do motora natlacili a vstriekli tam viac paliva tak vybuch bude vacsi a vykon motora bude vyssy. Presne toto pre nas urobi turbo. Turbo sa sklada z dvoch hlavnych casti. Turbina a kompresor. Cez turbinu su vedene vyfukove plyny motora ktore turbinu tocia pred tym ako idu vyfukom von do ovzdusia. Turbina tym padom toci kompresor a kompresor nasava vzduch ktory je pod tlakom vedeny do motora. Stlaceny vzduch sa miesa z vacsim mnozstvom benzinu cim je vytvoreny vacsi vybuch.

Asi tak :wink:
Uživatelský avatar
vengeroff
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 236
Registrován: stř srp 04, 2010 13:50:59
Bydliště: Prešov

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod butan » ned zář 26, 2010 13:39:30

martin110r píše:Tu ide o materiál, z ktorého je vyrobený. A ten býva tvrdší, než je mosadzná tryska. A môžeš sa snažiť akokoľvek, musel by si byť asi kúzelník aby si prepchal drôtik hrubý dajme tomu 0,1 mm otvorom 0,35 mm bez toho, aby si dotkol jeho kraja. Takto to človek urobí raz, dvakrát, 10krát a potom sa diví, že sa Babetta voľkáko dusí a podobne. Bodaj by nie, keď už je tryska vydretá na 0,42 mm.


Já bych čištění drátem, třeba i ocelovým nezatracoval.
-Pokud si koupíte benzínovou nebo i plynovou opalovací lampu, vařič, běžně se k ní dodává čistící jehla, z ocelového drátu.
-Mám zdokumentováno že volnoběžná tryska byla zanesená, i poměrně agresivní čištění tenkým drátkem nepomohlo, až teprve vyprání v kyselině. Ale kdybych měl ocelovou jehlu 30um věřím že bych ji mechanicky pročistil úspěšně.
-doporučuji trysky především změřit viz tabulka v http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=4&t=1189
Lubor
butan
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 911
Registrován: pát říj 23, 2009 6:40:57
Bydliště: Praha

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod martin110r » ned zář 26, 2010 18:20:11

Zase ono je rozdiel porovnávať letlampu a karburátor. Letlampe je takpovediac jedno, či má trysku o 0,03 mm väčšiu, alebo nie. Na letlampe neriešiš voľnobeh, bohatosť zmesi, zhasínanie za tepla alebo čo. Jednoducho podstatné je že valí tryskou benzín ktorý následne horí. Ak bude väčšia tryska, takže benzínu pretečie malinko viac, nič sa nedeje, bude o trošku väčší plameň. Skrátka karburátor je oproti letlampe jemná mechanika.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 6 návštevníků