207 VS. 210

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: 207 VS. 210

Příspěvekod Fajn-Tom » čtv led 20, 2011 22:03:11

Angelo píše:Zdravim, chtěl bych se zeptat, jestli 207 má stejnej pístní čep jako 210? Měl by být 14x10, pokud se nepletu. Protože mi dneska v mototechně řekli, že mají čep jenom na 207, ale já si myslím, že je to stejné. Díky za odpověď!

čep je stejný... Jediný rozdíl může být ve vnitřní díře, která ale nemá na nic vliv. Starý čep co mam na 207 má asi o 1mm vnitřní díru menší a tudíš je silnější, ale taky tešší než čep nový co jsem nedávno koupil. Ale to může být rozdíl výrobce, každý to může dělat trochu jinak
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: 207 VS. 210

Příspěvekod Angelo » čtv led 20, 2011 23:19:11

OK, díky. No já zkusim ještě jednu mototechnu a kdyžtak vemu asi tenhle.
Černá Babetta 210/100, rv.1991, max 55km/h, po výbrusu -> konečně zajeto :)
Ať vám to jezdí!
Uživatelský avatar
Angelo
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 843
Registrován: pát srp 21, 2009 17:15:52
Bydliště: Beroun

Re: 207 VS. 210

Příspěvekod rosacz » čtv úno 10, 2011 19:02:28

207 je lepsi.sice nema 2 prevody ale neni tak poruchova a ma i nizsi spotrebu(sice o hodne malo a zalezi v jakem sou stavu).kdyz date na 210 mensi rozetu tak 207 na rovince udela ale zkuste to do kopce.ani si neskrtne.ja mam jeste starsi 228 ted po oprave a vyladeni motoru(zadne upravy jako zkracovani kolena vyfuku atd.) a s zvetsenou rozetou(sou tam mensi) jede pres 50km/h. zkousel jsem to proti 210 a na rovine se drzela na kopecku jsem ji ujel suverene.ale zalezi hodne na stavu.pred opravou udelala sotva 20 :D
babetta 228.1973 najeto spoustu kilometru.od vyroby furt v provozu.nekolik oprav ma za sebou.
rosacz
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv srp 05, 2010 10:00:08

Re: 207 VS. 210

Příspěvekod martin110r » pát úno 11, 2011 0:19:11

Tak ono v konečnom dôsledku je to aj tak uletené povedať jednoznačne, ktorý model je "najlepší". V podstate každému vyhovuje niečo iné. Treba si uvedomiť na čo tú Babettu potrebuješ, čo od nej očakávaš a či ti oprava a údržba spojky nerobí problém.

To máš ako s autami. Ktoré je najlepšie? Terénne, alebo závodné? Jeden bude nadávať na závoďák, lebo to má blbú priechodnosť terénom, iný bude nadávať na teréňák, lebo sa s tým nedá zablbnúť na okruhu GP :lol: . Všade platí pravidlo 100 ľudí, 100 chutí.

Ja mám napríklad typ 210 a nedám naň dopustiť. Maximálna spokojnosť. Keby som mal 210 predať a presedlať na 207 (prípadne 228) tak vyhlásim o sebe, že som samovrah. Proste 210 mi vyhovuje, spĺňa moje požiadavky, tak načo ísť do niečoho, čo mi vyhovovať nebude? Proste jednorychlostka=ďakujem, neprosím. Niekto nedá dopustiť na typ 207 a pri presedlaní na 210 by možno o sebe vyhlásil, že je samovrah - že si pridá problémy so spojkami a radením, ktoré na 207 nemal.

Základom je skutočne všetko mať tip-top, spojky v poriadku, guferá v poriadku, sem tam urobiť zbežnú kontrolu a údržbu a potom sa z poruchovej 210 stane bezporuchová 210 s ktorou jazda bude pohodlná.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 7 návštevníků