Princip řazeni

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Princip řazeni

Příspěvekod Angelo » pon čer 20, 2011 20:35:27

brtníkář píše: Kolik km najedeš za týden .

To měla být otázka na mě? :D
Černá Babetta 210/100, rv.1991, max 55km/h, po výbrusu -> konečně zajeto :)
Ať vám to jezdí!
Uživatelský avatar
Angelo
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 843
Registrován: pát srp 21, 2009 17:15:52
Bydliště: Beroun

Re: Princip řazeni

Příspěvekod brtníkář » úte čer 21, 2011 7:44:24

Ano , ptal jsem se proto , abych si udělal jasno kolik spojky vydrží při normálním provozu .
brtníkář
Začátečník...
 
Příspěvky: 8
Registrován: pon čer 13, 2011 12:37:47

Re: Princip řazeni

Příspěvekod Angelo » úte čer 21, 2011 17:29:29

No u mě je to dost proměnlivé :D , jeden tejden najedu třeba jenom 10km, druhej, zase klidně i 110km, pokud jedu zkontrolovat chalupu :D Průměr je tak 30km za tejden.
Kolik toho spojky vydrží, záleží hlavně na dílech, zda je to prvo nebo druhovýroba. Já mám třeba ještě origo spojky z výroby, nic jsem na nich neměnil, kromě gufer a O-kroužku a už mám najeto 4560km.
Černá Babetta 210/100, rv.1991, max 55km/h, po výbrusu -> konečně zajeto :)
Ať vám to jezdí!
Uživatelský avatar
Angelo
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 843
Registrován: pát srp 21, 2009 17:15:52
Bydliště: Beroun

Re: Princip řazeni

Příspěvekod brtníkář » úte čer 21, 2011 18:00:42

Dík za odpověď .
Včera jsem koupil zase pár věciček a tak budu v sobotu "makat" . Je to pro mě relax . Ještě bych se rád zeptal na ten podtlak v nádrži , je to blbost nebo na tom něco je ?
brtníkář
Začátečník...
 
Příspěvky: 8
Registrován: pon čer 13, 2011 12:37:47

Re: Princip řazeni

Příspěvekod butan » úte čer 21, 2011 19:01:26

Ač špunt vypadá tak "rusky", za určitých okolností může s novým gumovým těsněním těsnit. Omotej si kolem gumičky dva závity hrubé nitě a zavaž. Pak už to těsnit nebude.
Jinak u křovinořezů se dělají vymakanější "propustky" na vzduch, ale ty potřebují k otevření poměrně velký podtlak, který vyrobí jen pumpička v membránovém karburátoru. Udělat nádrž k babettě aby netekla když je špuntem dolů prostě nejde. Nebo tedy jde, ty jí máš, ale nedá se s ní jezdit :P
Lubor
butan
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 911
Registrován: pát říj 23, 2009 6:40:57
Bydliště: Praha

Re: Princip řazeni

Příspěvekod brtníkář » úte čer 21, 2011 19:49:16

Dik za radu . A chlapi s úsměvem jde všechno líp .
brtníkář
Začátečník...
 
Příspěvky: 8
Registrován: pon čer 13, 2011 12:37:47

Re: Princip řazeni

Příspěvekod Dave842 » stř čer 22, 2011 19:43:13

Přesně tak. Dal jsem nové těsnění a babetta po chvíly nejela.. :D Já jsem to vyřešil tak, že jsem těsnění kousíček uřízl, asi 5mm. Průchod vzduchu tímhle otvůrkem ji stáčí. ;)
Babettář Dave!
Uživatelský avatar
Dave842
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 249
Registrován: úte pro 14, 2010 19:43:39
Bydliště: Olomouc

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků