Po zahřátí se dusí

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Po zahřátí se dusí

Příspěvekod butan » stř črc 27, 2011 7:23:35

Já s kombinací bohatá směs moc teplá svíčka zkušenost nemám, jakou bude mít barvu, ale jezdit se na takovou kombinaci asi dlouho nedá. S tím teoreticky více vzduchu máš pravdu, ale ten vzduch tam nedostaneš, (jedině přeplňováním) nasává si ho motor sám. Ty můžeš jenom snížit podtlak na trysce, odstraněním filtru nebo zvětšením difuzoru, obojí těžko použitelné. Výměna trysky je nejjednodušší.
Lubor
butan
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 911
Registrován: pát říj 23, 2009 6:40:57
Bydliště: Praha

Re: Po zahřátí se dusí

Příspěvekod skacel99 » stř črc 27, 2011 7:27:45

a když šroubek bohatosti o něco povolím,směs bude chudší,nebo ne?
skacel99
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 110
Registrován: ned bře 13, 2011 12:55:32

Re: Po zahřátí se dusí

Příspěvekod butan » stř črc 27, 2011 7:32:35

Ten šroubek platí jen pro volnoběh, bohatost zatíženého motoru tím neovlivníš. A podle všeho se ti při bohaté směsi bude i hodně rychle zanášet výfuk. Takže ten propad tahu při plném plynu hledej ve výfuku.
Lubor
butan
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 911
Registrován: pát říj 23, 2009 6:40:57
Bydliště: Praha

Re: Po zahřátí se dusí

Příspěvekod skacel99 » stř črc 27, 2011 7:36:54

aha,a já doteď myslel,že si nastavím na karburátoru šroubkem bohatost a ono si ji to drží pořát...jinak výfuk jsem měl včera rozdělanej a byl vevnitř jenom lehce mastnej,toť vše...
skacel99
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 110
Registrován: ned bře 13, 2011 12:55:32

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků