Karburátor a jeho nastavení

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Karburátor a jeho nastavení

Příspěvekod P1s3k » pát črc 20, 2012 12:14:38

Ahoj lidi, koupil jsem si babettu 210.100 r.v. 1991 zachovalou originál (výměna pouze svíčky a přimontován paliv. filtr[sítko]) a má najeto pouze 3500km ...
Problém je v tom že když sem se podíval na nastavení karburátoru, tak sem nestačil věřit svým očím, bohatost směsi byla nastavena na 6 otáček a já se divil proč se mu to dusí a blblá motor ...
Tak sem bohatost směsi nastavil na 2 otáčky, protože na 1,5 otáček to mělo chudou směs a musem sem zárověň přenastavit i volnoběh, ovšem všechno na zahřátým motoru, teď to už jede znatelně líp, ale nevím proč když to nechám na volnoběhu tak si to občas přidá samo plyn a pak zas ubere tak že to chce zdechnout, ale pak to zas zvýší otáčky a prostě celkově ten motor tarokuje, ale ne moc ... A když sem to pak nastartoval se studeným motorem, tak otáčky volnoběhu byli příliš velké, ale po zahřátí motoru se už neprotáčelo kolo ale chtělo to zdechat naopak ... Takuju Shell V-Power s olejem od Shellu plnou syntetikou 1:33 ... Napadlo mě jestli nemůžou být zanešeny trysky , nebo špatná volnoběžka nebo špatné nastavení plováků?
Díky :)
P1s3k
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 21
Registrován: pát črc 13, 2012 11:01:54

Re: Karburátor a jeho nastavení

Příspěvekod Starec » pát črc 20, 2012 13:09:49

Utesniť kľukovú skriňu výmenou nových gufér. Ak je stuedená tak to ako tak tesní, ovšem ak sa zohreje nasávava falošný vzduch. Preto to poôvodne niekto nastavil na 6 otáčok, lebo to po zohriatí dusilo.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků