[B210] Výměna pístu

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

[B210] Výměna pístu

Příspěvekod P1s3k » stř kvě 01, 2013 23:33:36

Ahoj babeťáci, pustil jsem se do menší generálky své babetty 210.100 a po sundání hlavy a válce sem se nestačil divit.
Na pístu jsou poměrně velké škrábance a otlučení, tudíž si koupím novej píst i s kroužkama, ale válec je bez výbrusu a je jako novej bez známek opotřebení (najeto max 3-5tis. km).
Proto se ptám, když vyměním píst a kroužky, budu muset babettu znovu zajíždět nebo to můžu dělat jak doteď furt na plnej knedlík?
P1s3k
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 21
Registrován: pát črc 13, 2012 11:01:54

Re: [B210] Výměna pístu

Příspěvekod kolos » čtv kvě 02, 2013 8:28:49

Copak asi hezkého tím motorem kdy proběhlo, že je píst potlučený :? Tohle rády způsobí části ložiska na klice, které když odchází, tak se drtí a drolí, jako v mlýnku. Je otlučená i hlava? Ten motor má najeto 3-5tis do novoty? To by měl být motor v nejlepší kondici. Jelo to špatně, že chceš dělat GO? Nebude stačit to potlučení lehce přebrousit a nechat píst makat dál? Jinak nový píst i kroužky, by měly mít možnost si trochu sednout a přizpůsobit se starému válci, takže já osobně bych tak 100-200 km trvale fullgaz nejezdil a lehce přimazal.
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: [B210] Výměna pístu

Příspěvekod ridchey » čtv kvě 02, 2013 9:02:12

kolos pise dobre, pokud je ten pist jeste original,pak bych se ho jen tak nezbavoval,vymenit se da vzdycky....
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 6 návštevníků