kazdej jednou zacne, ale dulezity je to nevzdavat
jestli umis rozebrat a vycistit karbec tak zvladnes i sundat valec:
povolit postupne a opatrne matky na hlave, kdyz myslim postupne tak po 1/4 otackach treba, je to kvuli tomu abys nepokrivil hlavu, pak jak to bude uz volny tak vysroubujes, sundas hlavu
hlavu muzes rozvnou ocistit od karbonu
pak chytnes valec a vytahnes ho, taky zadnej odpor nic

kdyz bude dole tak rovnou muzes vycistit vyfukovej kanal od karbonu a pak si poradit s tim sundanim saciho kolena
rovnou kdyz to budes mit dole, tak zkontrolovat pist, ocistit i jeho predni stranu od karbonu, podivat se na stav krouzku (tzn sundat opatrne z valce, da se to rukou, roztahnes a pretahnes ven), krouzky nasadis zhruba doprostred valce a podivas se jakou maji mezeru, jestli je uz kolem 1mm, tak urcite vymenit (okem poznas 1mm oproti 0,4 treba)
pred nasazenim valce dej novy tesneni pod valec (nejlepe potrit lehce hermetikem, ale nemusi byt), pri nasazovani valce musis byt opatrnej, nejdriv musis dat zpet krouzky na pist, pak nasunout hlavu pistu do valce a potom opatrne rukama zmacknout pistni krouzek a pritom nasunout valec (asistence dalsich rukou je vyhodou, ale da se to i bez toho), takhle opatrne i pres druhej krouzek a je to
posledni zbyva nasadit hlavu, rukou lehce dotahnout matky a potom po 1/4 otackach do krize dotahovat, zase aby se nepokrivila hlava a mas to slozeny
je to prace asi na hodinku, kdyz to clovek umi, takze na poprve pocitej cely odpoledne, hlavne v klidu, pomalu a opatrne

babetta je citlivy stroj