Pozri ganan: tak cez net. sa nedá urobiť presná diagnostika, je to všudi všeho len odhad podľa popisu správania sa motora. ak chceš mať istotu, že to nie je voľnobežka skús ešte túto možnosť, aby si vylúčil možnosť chybnej riadiacej spojky:
Vyber vnútorný unášač a všetko čo tam máš napchaté v tom sedle a podľa priloženého obrázku:

to znova tam poukladaj.
Tesniaca gumička musí byť originál, nevkladať dáke gumičky na tesnenie vodovodu. Ak to tam je všetko vložené, je nutné vyskúšať či nám to netesný, a to týmto spôsobom. Rukou si potoč zadné koleso do ľavá – pravá ( nezabudni si prepinák prepnúť do záberu ) oska sa ti musí pohybovať ľahko, nesmie unášať za sebou unášač čeľustí ( prípadne môže, ale veľmi jemne, odporúčam gumičku namastiť prstom namočením v oleji, veľmi jemne ). Ak to máš v poriadku tak nasaď vnútorný unášač. Zopakuj to s kolesom do pravá – ľavá, vnútorný unášač cez vonkajší sa znovu musí pohybovať voľne a začať rozťahovať čeľuste, otočením kolesa naspäť by sa mali sťahovať. Ak sa to všetko ľahko pohybuje, tak to potom poskladaj Ok. Inak o tých spojkách nájdeš viac na:
http://www.speaker.cz/motoboard/viewtop ... sc&start=0
Samozrejme všetko musí byť čisté a odmastené, čeľuste nie zodraté a guferá nesmú prepúšťať. Čeľuste by som ti odporúčal poriadne namazať kriedou. No ak ani tak to nebude radiť, tak fakt ti nič iné neostáva ako poliť motor.