Takže se to naopak zhoršuje.

Pokud máš opravdu vyčistěnou nádrž i kohoutek a benzin do karbecu určitě teče, tak je tu ještě možnost, že je přicpaná tryska (důrazně se doporučuje zařadit před karbec palivový filtr). To se dá bez rozebírání jednoduše zjistit pokud máš k dispozici startovací sprej nebo čistič brzd ve spreji - stříkne se toho trochu do sání a pokud to na chvilku ožije, je to pravděpodobně ucpaná tryska. Může toho být samozřejmě víc - např. špatně usazená jehla (DellOrto nepoužívám, tak ho moc neznám). Předpokládám, že šoupátko se po otočení plynovou rukojetí pohybuje bez problému. Samozřejmě může být vadná i JTZ ("tyristor"), ale to se mi zatím jako moc pravděpodobné nezdá, vypadá to spíš na ten karbec. Jinak svíčka 19 není na závadu, je to ekvivalent původní PAL N5, která se doporučovala pro 207 (pro 210 to byla N7 což je dnes 17), ale i špatná tepelná hodnota svíčky se projeví až po delší době, rozhodně to není důvod, že by se motor nechtěl pořádně točit (samozřejmě svíce nesmí být vadná). Ono na dálku se těžko radí, ale když tam jde dost vzduchu, tak to vypadá na málo benzínu - takže bych začal tou tryskou.