 
 a k tomu čím více se do ní vrtá ti dříve jde do šrotu !!
 
 

Naopak, motor s turbem by to nepoznal, turbína vzduch kanálem protlačí a je jedno jestli je kanál leštěný nebo ne. Největší rozdíl by byl u vysokootáčkových motorů bez turba (například motor formule, nebo víceválcové závodní 50ccm motory co měli použitelné otáčky nad 20tis)Pat píše:Taky si myslim ze na tomhle objemu to nehraje roli. Kdyby jsi mel nejakej velkej motor s turbem, kde bys to rval pod tlakem, tam by to melo smysl


babetak55 píše:bundes
"záleží jestli chceš aby ti více žrala paliv" tohle je odpověď na "Mám dát větší trysku a filr??"
jinak rozjezd babetty z přidaní šlápnutí 0-25 za 2 sekundy rychlejší než bez šlápnutí 0-25 za 4 sekundy + menší spotřeba jinak babettu mám v super stavu a upřimně lituji že máš 225 v zimě ti je asi zima při staní na červené
jinak většinou stačí prošlápnout a ne šlapat jako blázen
 Jinak co se týče toho zrychlení tak mi 0-25 za 4s bohatě stačí, chce to mít rozběhovou spojku v dobrým stavu a pak to jde vpřed hned, mojí 225ce se dřív taky moc nechtělo, ale po generálce rozběhové spojky jde dopředu jak drak a na mokré trávě je dost problém rozjet se bez hrabání...  A navíc nevim jak je to u 210, ale 207čka má ten šlapací převod strašně lehkej a dá se na tom šlapat jen asi do 5km/h.
  Jinak co se týče toho zrychlení tak mi 0-25 za 4s bohatě stačí, chce to mít rozběhovou spojku v dobrým stavu a pak to jde vpřed hned, mojí 225ce se dřív taky moc nechtělo, ale po generálce rozběhové spojky jde dopředu jak drak a na mokré trávě je dost problém rozjet se bez hrabání...  A navíc nevim jak je to u 210, ale 207čka má ten šlapací převod strašně lehkej a dá se na tom šlapat jen asi do 5km/h.

Pavel píše:Mrzí mě, že tolik lidí przní tyto kultovní stroje rádoby tunningem. Máte Babettu, ta jezdí 40-50. Kupte si silnější stroj, když vám to nestačí.

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník