Pár dotazů ohledně Babett

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Pár dotazů ohledně Babett

Příspěvekod RomanR » úte pro 29, 2020 20:36:13

Aladin92 píše:Nevíte někdo proč nejsou nikde k sehnání emulzní trubice? :D Potřebuji složit karbec,ale bez toho se nehnu. Mám tu sice dvě,ale jn jedna je nějaká vyžraná a druhá co mám mi tu zůstala je celkově delší a po zašroubování vystupuje o dva mm více než má. Je z nějaké 207,kde se mi nelíbilo,že po zašroubování trčí i závit. Tak jsem tam šoup trubici z 210ky a 207ku i s ní poslal jezdit do světa :D Ale je to zajímavé,i kdyby byl v emulzní trubici z 210 a 207 rozdíl ,stejně prodávají jen jednu :D Neví někdo,kde by ji měli skladem? Popřípadě nemáte někdo aspoň kus,nebo dva doma. Mohou být i použité ,ale hlavně nevychozené. Zaplatím co si řeknete... :D

Druhý dotaz směřuje ke startovacím čelistem na 207... Už jsem doopravdy v koncích a to mi už nějáká ta babetta prošla pod rukami...
Standartně jsem zvyklý,že druhovýroba je pod heslem dodělej a uprav si sám,takže s dopasováním ,aby to nezabíralo kdy nemá počítám...Nedávno jsem tyhle čelisti dělal pánovi a scénář byl stejný,párkrát nasadit,sundat a obrousit tak jak je třeba,povedlo se a babetta startovala jak má...
Vlastním také 207ku a vždy jsem měl problém se startovačkami... Tentokrát jsem měl možnost si je nechat za 100Kč přeobložit. Bohužel mi nepřeobložili ty mé a obratem jsem dostal jiné a zjistil jsem,že je každá jiná a nejspíše to není pár co k sobě patří. Nu co,scénář byl podobný ,nešel ani nasadit buben,tak toho broušení bylo víc,ale postupně jsem se prokousával k tomu,aby to nezabíralo pořád... Až jsem se dostal do fáze,že to nezabírá pořád a dorovnal je mezi sebou to přestalo při startování zabírat a já se dostal na začátek procesu...Musím tedy šlapat jako večerníček aby to chytlo. Už jsou to třetí pakny,které tohle dělají. S prvními jsem tu babettu dostal,druhé jsem kdysi měnil pro potíže se starty,ale stejně to nikdy nefungovalo jak má ,týden ok pak měsíc večerníček. A když už jsou problémy i se třetími je problém asi někde jinde. Měnil jsem už i pružinky za ty slabší z druhovýroby a nic. Mastnota vyloučena je tam sucho jako v poušti... Napadlo mne,jestli nemůže být problém třeba ve druhé spojce. Ale když už babetta jede,tak prostě jede. Musím ještě podotknout ,že tato má babetta má při jízdě docela nevábný zvuk o vysokých frekvencích(nejsem však schopný určit jestlif se jedná o zvuk z převodovky,nebo spojky samotné. Na volnoběh je ticho,jakmile se dostanu do záběru,nebo povolím plyn je to docela značně nepříjemné. Moji babettu poznám i když jede někde o ulici dále. Tento zvuk však vyluzuje odjakživa. Ale výkonostně je super,jede lépe,než tři babetty 207 ,co mám v dosahu...

Dalsí věc co mne zajímá,je sáni (asi z karb. dellorto) Je to boční sání... Napasoval jsem jej na svuj jikov. Babetta má teda o dost zdravější zvuk a po dostatečném zahřátí má o hodně lepší tah i větší maximálku. Kryt má v sobě dvě díry ,v jedné je ucpávka ,která je průchozí jen zmenší otvor o polovinu. Nevím jestli je to origo,nebo pozůstatek něčeho jiného. Máte toto sání někdo na jikovu,popřípadě jak máte řešeny tyto otvory? Řeším to z důvodu ladění směsi... Když vytáhnu ucpávku ,je to za tepla a vysokých otáček ještě lepší ,jen už mi přijde že je ve směsi moc vzduchu. Napadlo mne tedy,že bych tam hodil kapánek větší trysku. Vyděl bych to tak na 66,ale kde sehnat :D
Předem díky za odpovědi,rady a typy na mé "problémy" ,popřípadě doufám že se Vám z tohoto slohu nezavaří mozek :D


Omlouvám se za svou neznalost, ale co je to emulzní trubice???
RomanR
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 92
Registrován: pon lis 23, 2020 1:47:45

Re: Pár dotazů ohledně Babett

Příspěvekod DRN » úte pro 29, 2020 22:21:03

To v čem je zašroubována Hlavní tryska a jezdí v tom jehla.Obrázek
DRN
Mladší globální moderátor
Mladší globální moderátor
 
Příspěvky: 201
Registrován: ned bře 01, 2009 13:12:07

Re: Pár dotazů ohledně Babett

Příspěvekod Aladin92 » pát led 15, 2021 13:18:56

Tak po dlouhé odmlce jsem zpět...
Sice je zima,ale říkal jsem si,že vytáhnu stroje,abych je nastartoval,vše protočil a zahřál.
Při tom mi to nedalo a začal se hrabat v té Babettě na kterou jsem napasoval ten karbec z Pionýra.Přemýšlel jsem proč pořádně nedrží volnoběh a proč při dobržďování musím přidávat plyn,aby se to neudusilo. Podle toho jak byl motor ohřátý se to měnilo,ale bylo to pořád to samé.Měl jsem podezření na nějakou neťesnost,přece jen koleno jsem vyráběl a svařoval doma "na koleni" :D Ale už jsem to kontroloval tolikrát,že jsem tuto variantu zavrhl a šel jiným směrem...
Napadlo mě jít po volnoběžné trysce.Většinou tam asi bývá 38. Já doma našel jednu 39,kde už to sice nebylo moc čitelné,ale zkusil jsem a doufal... A povedlo se,startuje ,drží volnoběh, nechcípá a funguje to jako z výroby :D
Teď je na řadě výfukové koleno většího průměru.
Do budoucna musím vytvořit lepší koleno mezi karbecem a válcem. Ten karbec je dělaný aby byl natočený naopak.To,že je vytočený na drouhou stranu má za následek chcípání motoru při větším naklonění na pravou stranu :D Jiný důvod mě nenapadá. Udělám to kolínko delší,ve stejné výšce.Dosáhnu tím i toho,že nebude lanko tak blbě pod rámem a karbec nebude muset být tak blbě vytočený. Teď to tam sice vleze,ale není to ono.
Aladin92
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 34
Registrován: pon čer 08, 2020 21:27:36

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků