Po zahřátí se dusí

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Po zahřátí se dusí

Příspěvekod Kolins » čtv kvě 26, 2011 10:31:59

Zdravím pánové.
Koupil jsem pro děcka jetou Babetu a zkušenosti mám tudíž omezené. Startuje parádně, za studena jede v poho, jen po zahřátí se někdy přidusí. Než se pustím do větších akcí, tak bych potřeboval nasměrovat radou od zkušenějších provozovatelů, nebo na téma, kde se podobná věc řeší.
Dík
Kolins
Právě začínám...
 
Příspěvky: 3
Registrován: čtv kvě 26, 2011 10:09:47

Re: Po zahřátí se dusí

Příspěvekod Citr0nik » čtv kvě 26, 2011 11:03:55

sviecka .. aku mas ?
Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Re: Po zahřátí se dusí

Příspěvekod Kolins » čtv kvě 26, 2011 11:18:18

Citr0nik píše:sviecka .. aku mas ?

Díky za rychlou reakci. Odpoledne na ni mrku. Ovšem netuším jaký tam typ, značka, že bych si hned koupil náhradní a vyzkoušel ji vyměnit?
Kolins
Právě začínám...
 
Příspěvky: 3
Registrován: čtv kvě 26, 2011 10:09:47

Re: Po zahřátí se dusí

Příspěvekod Fajn-Tom » čtv kvě 26, 2011 11:29:08

typnul bych to na přívod vzduchu do karbecu, vyčistit a možná to pomůže
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Po zahřátí se dusí

Příspěvekod butan » čtv kvě 26, 2011 14:56:20

Nebo velká tryska, nebo alespoň emulzní trubice vymletá od jehly.
Lubor
butan
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 911
Registrován: pát říj 23, 2009 6:40:57
Bydliště: Praha

Re: Po zahřátí se dusí

Příspěvekod martin110r » čtv kvě 26, 2011 18:35:52

Vysoká hladina. Príliš bohatá zmes. Stavím sa, že studený motor naštartuješ bez sytiča a krásne ti bude držať voľnobeh.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: Po zahřátí se dusí

Příspěvekod Kolins » pát kvě 27, 2011 15:19:39

martin110r píše:Vysoká hladina. Príliš bohatá zmes. Stavím sa, že studený motor naštartuješ bez sytiča a krásne ti bude držať voľnobeh.


Tak svíčku jsem vyměnil a nic nového. Po 5 min jízdy se motor začal opět dusit, tak jsem cvrnknul do sytiče a zbytek jízdy cca 5 min v pohodě. Startuju opravdu bez sytiče. Jak tu hladinu a bohatou směs zkontroluju.
Kolins
Právě začínám...
 
Příspěvky: 3
Registrován: čtv kvě 26, 2011 10:09:47

Re: Po zahřátí se dusí

Příspěvekod Citr0nik » pát kvě 27, 2011 16:27:17

po chvilke vypnes motor vysrobujes sviecku a opises ako je na tom farba sucha mokra ..
Citr0nik
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 614
Registrován: ned led 30, 2011 19:14:35

Re: Po zahřátí se dusí

Příspěvekod martin110r » pát kvě 27, 2011 18:02:42

Rozober karburátor a kukneš na plaváky v akej sú polohe. Viac sa dočítaš v dielenskej príručke, alebo aj tu na fóre.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: Po zahřátí se dusí

Příspěvekod skacel99 » úte črc 26, 2011 16:30:02

řeším momentálně něco podobnýho,tak to hodím sem,ať zbytečně nezakládám nový téma.Babetta mi jede celkem dobře,ale myslím,že to není ono.Nastartuju bez sytiče na drc,motor má ale poměrně vysoký otáčky,ale po zahřátí je volnoběh akorát.Těsně po startu,když se hned rozjedu,tak se cca 50 m dusí,ale pak se chytne a jede pěkně.JJakmile se ale motor ohřeje,jede jenom na 3/4 plynu.Když dám plnej,motor se lehce dusí,a to i z kopečka.Zdá se mi prostě,že netočí tolik,kolik by měl.Svíčku mám Brisk NC19 a je suchá,hnědo-červené barvy.Ještě dodám,že výfuk jsem dneska čistil a rozdíl jsem nepoznal,zanesenej moc nebyl.Trysku mám 68 a na karburátoru malej konus filtr,odstíněnej od větru...poradí někdo?
skacel99
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 110
Registrován: ned bře 13, 2011 12:55:32

Re: Po zahřátí se dusí

Příspěvekod martin110r » úte črc 26, 2011 18:46:03

Moc vysoká hladina v kombinácii s moc teplou sviečkou. To má za následok, že je aj napriek vysokej hladine sviečka červená.

Riešenie: Použi sviečku N17C a zníž hladinu.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: Po zahřátí se dusí

Příspěvekod skacel99 » úte črc 26, 2011 19:39:28

myslíš snížit hladinu v plovákové komoře? teď přesně nevím,jak to myslíš...ale je pravda,že se mi zdá,že to poměrně dost žere...dneska jsem ujel zhruba 10 km,stylem skoro pořád plnej plyn a ubylo mi v nádrži odhadem 5 cm z původní hladiny...
skacel99
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 110
Registrován: ned bře 13, 2011 12:55:32

Re: Po zahřátí se dusí

Příspěvekod martin110r » úte črc 26, 2011 21:06:48

skacel99 píše:myslíš snížit hladinu v plovákové komoře? teď přesně nevím,jak to myslíš...

O znižovaní hladiny je tu písané veľakrát. Myslím, že som ti poradil dosť.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: Po zahřátí se dusí

Příspěvekod butan » stř črc 27, 2011 6:57:33

No především dej do karburátoru standardní trysku 63, a při její výměně zkontroluj i polohu plováků.
Vycházím z předpokladu že máš 210 a originální karburátor Jikov.
Lubor
butan
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 911
Registrován: pát říj 23, 2009 6:40:57
Bydliště: Praha

Re: Po zahřátí se dusí

Příspěvekod skacel99 » stř črc 27, 2011 7:13:51

jo,mám...podle toho,co jsem pochopil,se ten motor přechlastává,akorát díky 19 svíčce to vypadá,že je směs OK?jinak na tu trysku jsem jezdil už minulej rok a koupil jsem to s ní,není to moje úprava.Minulej rok to jelo zdá se mi normálně.Čistě teoreticky,kdybych do motoru dostal víc vzduchu,mělo by to jet normálně,nebo ne?
skacel99
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 110
Registrován: ned bře 13, 2011 12:55:32

Další

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 5 návštevníků