no chlapi, som vyspekuloval daco s tym sanim

. Najprv som sa rozhodol otocit sanie proti smeru jazdy, aby sa ten vzduch dnu az tlacil

....Urobil som to tak, ze som novodurovu trubku zohrial, natiahol na to povodne sanie obdlznikoveho priemeru, natocil proti smeru jazdy a koniec som rozklepal do tvaru obleho vejara. Kuskok to pomohlo, ale nebolo to na 100% to, co som chcel. Tak som zobral kusok kovovej rurky cca 5cm a jeden koniec som zrezal pod ostrym uhlom. Navaril som dve plosky oproti sebe, navrtal dierky a prisruboval namiesto povodneho sania s kovovymi filtrami. Na to som nasunul a nalepil plastovu rozprasovaciu hadicu z polievacky s priemerom cca 10 cm, ale bez tej casti s dierkami. Cize to vyzera ako velky lievik s dierou priemeru 4cm

. Dovnutra som narval papierovy filter.
Prva testovacia jazda ukazala zvysenie rychlosti o cca 20km/h. To bolo sice pekne, ale ked som prisiel domov a kontroloval som to "udelatko", zistil som, ze papierovy filter ten napor vzduchu nevydrzal a roztrhal sa na franforce. Nastastie som tam mal aj vrstvu pletiva 4x4mm, cize sa ten papier nedostal dnuka, a nastastie bolo po dazdi, cize ani prach sa nekonal

. Tak som tam strcil klasicku dratenku namocenu v M2T. A fachcime dalej

. Az bude zaujem a budem mat cas, hodim foto.
PS: Aj zvuk to ma drasticky jak supermoto skoro
