Bába je líná a dusí se

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Bába je líná a dusí se

Příspěvekod skodovak » pon srp 23, 2010 18:11:14

JJ to viem. Inak... nemoze to byt predstihom?? Menil som ten prstenec so snimacom v zaalovani tak ci by to nemohlo byt tym. Zkusal som to nastavit vcera ale novy snimac je na doraz v tom rozsirenom mieste takze to pali asi moc skoro. Neviem. Tak ma to napadlo. :idea:
ČZ 125/471 Sport r.v. 1962
Jawa 50-20 "pionýr" r.v. 1977
Babetta 210 "tchýně" r.v. 1985
Jawa 50-23 "mustang" r.v. 1971
Simson S51 Electronic r.v. 1990
Uživatelský avatar
skodovak
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 39
Registrován: stř srp 11, 2010 17:47:22
Bydliště: Kolín

Re: Bába je líná a dusí se

Příspěvekod martin110r » pon srp 23, 2010 18:40:40

Ak si nastavoval predstih šuplerou cez otvor na sviečke, tak to nikdy nenastavíš presne. Skopírujem ti tu jeden svoj príspevok, ktorý som dávnejšie písal. Je to moja vlastná metóda, ktorá je spoľahlivá. Predstih nastavíš na desatinu milimetru presne.

"Ja som sa síce jedného času snažil nastavovať predstih tak, že som šuplerou meral vzdialenosť piesta od HÚ cez otvor na sviečku a neosvedčilo sa mi to. Nikdy som šupleru netrafil na to isté miesto ako pri predchádzajúcom meraní, vždy sa šuplera trošku pohla niekde mimo a už som mal odchýlku aj viac ako 1 mm!!! Nehovoriac o tom, že otvor na sviečku neni v osi piestu, takže aj tá presnosť sa mi zdá pochybná. Takže som si vyrobil jednoduchý zlepšovák. Akorát traba dávať dolu hlavu. Zobral som si kus rovnej dosky, navrtal do nej 4 diery (rozteč a priemer rovnaký, ako majú závrtné šroby čo držia hlavu) a do prostriedka som si navrtal ešte jednu dieru, cez ktorú som meral šuplerou vzdialenosť piesta (teda som mal šupleru v osi piesta). V praxi to fungovalo tak, že som namiesto hlavy dal "prípravok", piest dal do hornej úvrate a šuplerou zmeral vzdialenosť piesta od prípravku. Vyšla mi vzdialenosť X. K tejto vzdialenosti som si pripočítal 1,3 mm, ktorú som si hneď nastavil na šuplere. No a potom som "cúvol" s piestom na túto vzdialenosť (x+1,3mm). Potom som už iba pootočil stator tak, aby sa mi rysky prekrývali. Tým som predstih nastavil na desatinu milimetra presne, na prvý pokus a úspešne. Keď som nastavoval cez otvor na sviečku, tak som to nenastavil ani na piaty pokus. Raz to nešlo do otáčok, po ďalšom nastavení už motor klepal a podobne. Čiže presnosť takého nastavovania bola v háji."
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: Bába je líná a dusí se

Příspěvekod skodovak » úte srp 24, 2010 16:24:59

Tak som to nastavil presne podla tvojho navodu... ale nic moc... nechce vooobec do otacok. Taha sice lepsie od spoda ale hore vobec. Nad 30 sa nedostanem :(
ČZ 125/471 Sport r.v. 1962
Jawa 50-20 "pionýr" r.v. 1977
Babetta 210 "tchýně" r.v. 1985
Jawa 50-23 "mustang" r.v. 1971
Simson S51 Electronic r.v. 1990
Uživatelský avatar
skodovak
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 39
Registrován: stř srp 11, 2010 17:47:22
Bydliště: Kolín

Re: Bába je líná a dusí se

Příspěvekod butan » úte srp 24, 2010 18:22:39

Já tipuji moc bohatou směs, jaká je svíčka?
Skusil bych nové trysky, nebo plovák nastavit výš (když je karburátor vzhůru nohama, a plovák leží na jehle)
Lubor
butan
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 911
Registrován: pát říj 23, 2009 6:40:57
Bydliště: Praha

Re: Bába je líná a dusí se

Příspěvekod skodovak » stř srp 25, 2010 16:47:55

Tak jsem našel na foru odkaz na jednu stránku kde je popsáno štelování karbecu a zkusil to. Mám 2 karbecy no a ak jsem dal do jednoho nový trysky, plovák z toho druhýho a jetě pár detailů a nastavil dle té stránky. Vše připojil a nastartoval. JEDE! KRÁSNĚ JEDE! i s pripojeným vzducháčem. Tak vám všem mooooooc děkuju za dobré rady :D bába jezdí a jse štastnej jak blecha v kožichu :D Děkuji
ČZ 125/471 Sport r.v. 1962
Jawa 50-20 "pionýr" r.v. 1977
Babetta 210 "tchýně" r.v. 1985
Jawa 50-23 "mustang" r.v. 1971
Simson S51 Electronic r.v. 1990
Uživatelský avatar
skodovak
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 39
Registrován: stř srp 11, 2010 17:47:22
Bydliště: Kolín

Re: Bába je líná a dusí se

Příspěvekod sany » stř srp 25, 2010 18:28:53

přidej odkaz na tu stránku...
sany
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 24
Registrován: ned srp 01, 2010 19:42:36
Bydliště: Turnov

Re: Bába je líná a dusí se

Příspěvekod skodovak » čtv srp 26, 2010 8:04:37

ČZ 125/471 Sport r.v. 1962
Jawa 50-20 "pionýr" r.v. 1977
Babetta 210 "tchýně" r.v. 1985
Jawa 50-23 "mustang" r.v. 1971
Simson S51 Electronic r.v. 1990
Uživatelský avatar
skodovak
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 39
Registrován: stř srp 11, 2010 17:47:22
Bydliště: Kolín

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 10 návštevníků