Karburator aky rozdiel

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Karburator aky rozdiel

Příspěvekod Starec » úte říj 05, 2010 10:27:20

Top návod neexistuje, to musíš postupne skúšať ako sa ti chová motor, pridať ubrať, proste sa stým pobaviť. Je to síce babračka, ale za takú dobrú pol hodinku aj zo skúšobnými jazdami sa to dá zmáknuť.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: Karburator aky rozdiel

Příspěvekod martin110r » úte říj 05, 2010 22:04:16

Ako vraví Starec. Počúvni ho. Je to tak. Presné nastavenie ti nepoie nikto.Stačí väčšia tryska a už je nastavenie iné. To že mne drží voľnobeh pri 1 otáčke od dorazu ešte neznamená, že musí držať voľnobeh pri tomto nastavení každá jedna Babetta, ktorá existuje.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: Karburator aky rozdiel

Příspěvekod laacco » stř říj 06, 2010 0:00:32

ok skusim to spravit MARTIN:ty si pisal jdnom prispevku ze tie pruziny ked si vimenil tak stale ti skapal motor lebo boli nahovno mohol by si mi opisat o ktore pruzinky sa jednalo konkretne lebo by som ich vimenil ajtak pojdem do kolarova do stingu tak si to kupim
Uživatelský avatar
laacco
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 279
Registrován: sob zář 11, 2010 10:49:45

Re: Karburator aky rozdiel

Příspěvekod RofliXuS » stř říj 06, 2010 7:23:39

Asi myslíš opotrebované pružinky na rozbehovej spojke :P myslím že sú tam len 2 takže nemáš čo riešiť :P
Uživatelský avatar
RofliXuS
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 08, 2010 16:57:06
Bydliště: Slovensko - Pezinok

Re: Karburator aky rozdiel

Příspěvekod Starec » stř říj 06, 2010 7:44:31

RofliXuS: ak chceš niekomu dobre poradiť, tak nepíš čo si myslíš, ale čo vieš, lebo zle myslíš a takto je to zavádzajúce. Čo myslíš ak by niekto podľa tvojej rady kúpil iba dva pružiny na rozbehové čeľuste. Jedná by mu chýbala a určite by ťa nepochválil. Na rozbehových čeľustiach sú tri pružiny, dve sú na štartovacích čeľustiach.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: Karburator aky rozdiel

Příspěvekod RofliXuS » stř říj 06, 2010 19:37:41

Aha okej :) ďakujem za Upozornenie 8)
Uživatelský avatar
RofliXuS
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 08, 2010 16:57:06
Bydliště: Slovensko - Pezinok

Re: Karburator aky rozdiel

Příspěvekod laacco » stř říj 06, 2010 22:07:20

dakujem vam moc krat za radu lebo planujem vimenit tie pruzinky ale su az moc pevne a martin pisal ze ked kupil nove tie boli az moc slabe tak prosim o radu
Uživatelský avatar
laacco
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 279
Registrován: sob zář 11, 2010 10:49:45

Re: Karburator aky rozdiel

Příspěvekod martin110r » stř říj 06, 2010 22:14:26

Daj ich do Babetty a hneď uvidíš že by si zniesol aj pevnejšie. V rukách sa zdajú pevné. Ale ten motor točí aspoň 1 000 otáčok za minútu. Pri hmotnosti čeľustí je to dosť veľká odstredivá sila. Dá sa aj vypočítať ak si veľký fanušík fyziky.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: Karburator aky rozdiel

Příspěvekod Starec » čtv říj 07, 2010 6:46:02

Pozri laacco: ak tam sú orginál pružiny ešte od výrobcu, problém by si nemal mať v žiadnom prípade, veď tie materiáli z ktorých sa vtedy vyrábali, boli určite kvalitnejšie ako s ktorých ich vyrábajú teraz, len musíš dávať pozor, aby si ich sám nenatiahol dáko pri montáži. Ovšem zaleží aj na tom koľko babča najazdila a ako, ako sa kto o ňu staral, a tak. Kľudne ich použi a sám potom zistíš, ako sa budú chovať, no ak budú vyťahane, za pól hodinky ich vymeníš, ale musíš mať rezervu.

PS: a máme tu zas myš-maš, načrtol si tu pružiny a už sa tu mieša karburátor zo spojkou, tak potom nech sa dá tu vyhľadávať :!:
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: Karburator aky rozdiel

Příspěvekod laacco » pát říj 08, 2010 21:55:21

ok chalani tak to necham tak som vam moc dacny ze ste mi poradili ste proste coolll :D a moc skovny
Uživatelský avatar
laacco
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 279
Registrován: sob zář 11, 2010 10:49:45

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 14 návštevníků