Znižovanie hlavy válca

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Znižovanie hlavy válca

Příspěvekod martin110r » pát led 07, 2011 20:47:23

Klííííd :lol:
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: Znižovanie hlavy válca

Příspěvekod Fajn-Tom » pát led 07, 2011 23:10:19

Pro babettu jsou skf ložiska zbytečná investice, která se nikdy nevátí. Si vemte že má hovno výkon, točí taky hovno a komprese malá, tak na co 3x dražší ložiska, když z původníma najedete stejně co s skf, protože ten motor dřív rozeberete kvůli něčemu jinýmu a když už je rozebranej, tak dám radši 60kč za nový ložiska než tam nechat starý který stály 180. Ale když má někdo peníze na rozhazování tak ať si je tam dá, bude mít dobrý pocit a babettě to nijak neublíží :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Znižovanie hlavy válca

Příspěvekod Duro » sob led 08, 2011 9:37:48

Fajn-Tom: Dovolil by som si trochu oponovat - s upravou vykonu u babce to nie je az take zle, pretoze aj pol kona uz slusne poznat a kazda zmena vykonu chce svoje /pokial ma dotycny zaujem aj o urcitu trvanlivost a spolahlivost/. V sucasnej dobe su k dispozicii aj novsie materialy a technologie, ktore sa daju pouzit aj u babce a poznat to.

Uvediem vlastny priklad. Ja som nespravil moc velku upravu - zmenil som len valec, hlavu, karbec a upravil vyfuk /uz som to spominal/ a hned to bolo poznat. Rychlost stupla skoro o 20km/h, tah - do testovacieho kopca jazdim o 10km/h rychlejsie ako predtym, ale co sa prejavilo - to uz opisal martin110r - po nejakom case mi zacala maximalka klesat. Tah sa este nejako neznizil, ale zistil som, ze sa mi zacalo lagrovat ulozenie klukovky. Nemenil som dosial na babci loziska, tak ich menit musim /dam prave SKF/, pokial chcem, aby sa to uplne nerozislo a zaroven aj cosi vydrzalo. Takze tak ...

Ale beriem aj Tvoj nazor - pokial nechces, nemusis nic robit, jazdis si pomaly a babca aj v nie najlepsom stave este vydrzi. Alebo chces jazdit rychlejsie, tak si kupis nieco lepsie /dorobis vodicak - napr. v mojom pripade/ - a je to! Ale pokial si fanda, tak Ta babca jednoducho nepusti a spekulujes, hras sa s nou, chces ju mat v super stave. Nakoniec aj Ty sam nieco podobne robis, nie? :wink:
Naposledy upravil Duro dne sob led 08, 2011 9:49:34, celkově upraveno 2
Babetta 207 ... co k tomu dodat ?!
Uživatelský avatar
Duro
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 202
Registrován: pát úno 22, 2008 9:02:58
Bydliště: Ružomberok, SK

Re: Znižovanie hlavy válca

Příspěvekod martin110r » sob led 08, 2011 9:44:04

Fajn-Tom: No keď čítam niektoré príspevky ako Babette dávajú na prdel, tak u niektorých by ani SKF nestačili.

Neviem ako na ostatných Babettách, ale na mojej Babette som motor polil výhradne iba kvôli vadným ložiskám. Raz som polil motor ja, a myslím 2x v servise (keď som o Babette nevedel nič). Vždy bola príčina vylágrované ložiská. Prevodovka najazdila 20 000 km a problémy stále nemá, kľukovka vôle nemá. Tak som sa nas..l že nemienim každé leto (každých cca 4 000 km) poliť motor kvôli ložiskám a dal tam SKF. To neni o vyhadzovaní peňazí. Asi som moc lenivý keď nechcem každý rok generálkovať motor.

A porovnávať ZVL a SKF že medzi nimi nie je žiadny rozdiel, tomu hovorím trúfalosť.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 11 návštevníků