Po ubrání plynu chcípe

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Po ubrání plynu chcípe

Příspěvekod ridchey » ned říj 21, 2012 22:07:34

napada me jeste jedna vec, mozna nepravdepodobna,ale.... je dobre usazena a pritazena hlava? tzn,ze nikde nepodfukuje, neni nakrivo a pod? to by mohlo vysvetlit ten maly vykon v zatezi....
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Po ubrání plynu chcípe

Příspěvekod colcino » ned říj 21, 2012 23:48:27

To mě taky hned napadlo. Ale hlava je zabroušená, a navíc je tam i hliníkové těsnění. Navíc od žeber nic nekape a ani nejsou očouzená. Jelikož je svíčka dostatečně mokrá přejdu na elektriku. Zkusím půjčit kamarádův GYT. A taky jsme koukal na nosník statoru. Ta kostička je už jakoby prasklá. Ale to by přece nefakalo už dřív. Rozhodně asi zejtra koupím novou svíčku, už v pořadí 4. Mé svíčky spolehlivě "cosi" oddělá, po čase začnou mít slabý výkon a občas nenastartuju. Mám podezření na onen nosník. Zítra nebo pozítří dám vědět jak jsme s elektrikou pochodil.
colcino
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 453
Registrován: pon srp 15, 2011 20:31:31

Re: Po ubrání plynu chcípe

Příspěvekod Dejmal » pon říj 22, 2012 12:32:46

Pokud to bez zátěže šlape a v záběru ne,tak to na elektriku nevypadá. Kdysi jsem zapsal jednu kuriozitku. Po výbrusu mi dali špatnej rozměr pístu a kroužků a chovalo se to podobně.
Nikdy neni tak špatně, aby nemohlo být hůře!!!
Uživatelský avatar
Dejmal
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 161
Registrován: čtv zář 01, 2011 11:48:11
Bydliště: Malenice

Re: Po ubrání plynu chcípe

Příspěvekod Pat » pon říj 22, 2012 13:27:07

Jestli rikas nosnik, zkus koupit jenom novou civkuna tom nosniku, je mozny ze je v prdeli :)
Pokud ten GYT bude dobrej tak pak je to ta zapalovaci civka na tom statoru. Jeste pro jistotu zkontroluj kabely, jestli nejsou nekde uvolneny a vsechno ma dobrej kontakt ;)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Po ubrání plynu chcípe

Příspěvekod colcino » pon říj 22, 2012 16:15:54

Uvidíme, kamarád zítra dojde s jeho babčou. A kdyby to bylo ale pístem tak by to špatně jelo i předtím, a né až po tom bordelu.
colcino
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 453
Registrován: pon srp 15, 2011 20:31:31

Re: Po ubrání plynu chcípe

Příspěvekod Kuba402 » pon říj 22, 2012 17:40:42

Já bych se kouknul na tryzistor :) Jeom projistotu nikdy nevíš vymněná není nijak složitá a když jsi zapamatuješ v jakém pořadí byli tak je to úplně nejjednodužší věc na babettě je to jednodužší než vymněnit žárovku :) A ještě to můžes skusit nastartovat bez řetazu pomocí vrtačky :)
Uživatelský avatar
Kuba402
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 148
Registrován: pon črc 09, 2012 8:11:08
Bydliště: Vřesina u Hlučína

Re: Po ubrání plynu chcípe

Příspěvekod colcino » pon říj 22, 2012 19:41:43

No tak babetta už jede a dobře. Ale popravdě nemůžu vám říci čím to bylo, sám to nevím. Znova jsme vyčistil karburátor, pečlivě nastavil, přetěsnil sání, koupil svíčku- ale od Denso (nevím jestli to bylo tím ale stála přes 100 Kč), nastavil předstih, zkontroloval kabeláž, zaizoloval kontakty všechny. Sice jsme delší dobu šteloval karburátor, občas vyskočí volnoběh zastudena. Ale po nakopnutí to mělo kompresi jak sviňa. Dokonce jsme překonal svoji maximálku. Sice jsem čekal že to bude nějaká kravina, ale jsme rád že to jede. Ale z toho že jsme nedošel co s tím bylo nebudu spát, ale pro případné čtenáře doporučím- zkuste více svíček od různých výrobců, pečlivě očištěný a seřízený karburátor je základ...... Díky všem přítomným za rady a čas, moc si toho cením
colcino
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 453
Registrován: pon srp 15, 2011 20:31:31

Re: Po ubrání plynu chcípe

Příspěvekod Pat » pon říj 22, 2012 20:47:02

Osobne si myslim ze nekde byl bordel nebo spatnej kontakt. Protoze jestli jsi vsechno procistil a zkontroloval i kontakty a ted to jede tak chyba byla tam. Na svicku bych to nehazel. Schvalne muzes zkusit vycistit nejakou starou svicku cos tam mel predtim a vymenit, kdyz pojede tak svickou to nebylo. Kazdopadne je dobre ze jsi to rozchodil ;)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Po ubrání plynu chcípe

Příspěvekod vengeroff » pon říj 22, 2012 21:51:16

:D M2T je najhorší :D Skús miešať do Babetty olej do štvortaktov :D Ale k téme, toto isté mi robila blbá tyristorová jednotka... Skús ísť na to vylučovacou metódou a prídeš na "vyriešený" kameň úrazu :)
Uživatelský avatar
vengeroff
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 236
Registrován: stř srp 04, 2010 13:50:59
Bydliště: Prešov

Re: Po ubrání plynu chcípe

Příspěvekod colcino » pon říj 22, 2012 22:33:11

Popravdě mě ale dost štve že to nevím. Takhle nebudu vědět na co s dát pozor při další podobné poruše. Ale rozdělávat to znova nebudu.
colcino
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 453
Registrován: pon srp 15, 2011 20:31:31

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 10 návštevníků