Ano "Bohatosť zmesy" je vpravo (dole) a "Doraz posúvača" vľavo (hore).
Ja som tieto názvy a smer pridávania veličiny označil štítkom na karburátore a skrutky odlíšil farbou. Takto ani v teréne nezabudnem ktorým smerom krútiť. Tiež som na tyčku sytiča doplnil terčík na prst.
Takže: tá horná skrutka je len obyčajný doraz dolnej polohy posúvača s ihlou, a tá dolná (na obrázku modrá) je skrutka bohatosti zmesy ktorá sa primešava do hlavného prúdu zmesy cez tú druhú menšiu trysku. Takto pridávana zmes paliva a vzduchu vyúsťuje za posúvačom na výstupe z karburátora a mieša sa s hlavným prúdom zmesy ktorý je regulovaný plynom.
Otvor kade prichádza pridaná zmes je vo výstupnom hrdle karburátora a je veľmi nepatrný a okom nepostrehnutelný, často sa zapchá a potom vám tento systém nefunguje.
Ja mám skrutku bohatosti zmesy nastavenú na 2 otáčky od dorazu
a skrutku dorazu posúvača mám nastavenú podľa potreby, tak aby motor nezdochol keď uvolním plyn.
Posielam foto:

Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.