Nelze udržet otáčky skrz sání vzduchu

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Nelze udržet otáčky skrz sání vzduchu

Příspěvekod Matrix » čtv bře 18, 2010 16:32:57

Přijde mi že má docela vůli na to aby něco utěsnila...
Babeta 210/000, r.v. 1988, najeto 22.500 km, S91+Stihl HP Ultra (zelený) 1:50
Uživatelský avatar
Matrix
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 276
Registrován: pon črc 06, 2009 17:42:11
Bydliště: Hradec Králové

Re: Nelze udržet otáčky skrz sání vzduchu

Příspěvekod milda » čtv bře 18, 2010 16:59:13

Má vůli, ale vzhledem k tomu že je tak daleko od sání, tak to asi nevadí. Vzduch jde cestou nejmenšího odporu, takže je to možná tak, že 95 procent vzduchu nasaješ přes filtr a zbytek kolem zátky rámu. Nebo tam něco uvnitř ještě je, nevím, ale výrobce určitě věděl co dělá, když rám použil jako tlumič sání. Třeba Korado má zase v trubce rámu benzín, tedy rám je zároveň nádrží.
milda
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 552
Registrován: čtv led 18, 2007 16:55:10
Bydliště: Třinec

Re: Nelze udržet otáčky skrz sání vzduchu

Příspěvekod Starec » pát bře 19, 2010 18:34:44

hhitmen píše:Takze vymeneno gufero na obou stranach a jedno bylo v haji..... vymeneno a jede to uz paradne :)
Diky za radu

Sorry, ale neviem čo tu už ďalej polemizujete kade ide vzduch, prípadne čo máte miesto pumpy. To už je iná kapusta. Hlavné že, sa problém vyriešil. Výrobca a konštruktéri vedeli čo robia a ako to robia a to je dôležité. Nejednému som odporúčal, že ak sú problémy u starších Babiett zo saním, tak v prvom rade treba skontrolovať utesnenie kľukovej skrine, ale niekedy je to ako sypanie hrachu na stenu. Väčšinou si to odnesie gufero pod rotorom, tam sa dostáva najviac prachu a oska je minimálne mazaná. Nehovoriac ak sú už poškodené ložiská na kľukovke, vtedy gufero nevydrží ani jedu sezónu. Tak nato bacha ak sa už objaví problém zo správnym chodom motora.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: Nelze udržet otáčky skrz sání vzduchu

Příspěvekod spearhead » ned dub 25, 2010 23:06:07

zdravim mam problem s tym sanim vzduchu mne sa vo vnutri toho puzdra nevracala pruzina pretoze bola vyskocena no teraz ju tam neviem nejako osadit mam stellu a potreboval by som len foto ako tam ma ta pruzina byt osadena velmi by ste mi pomohli dakujem.
spearhead
Právě začínám...
 
Příspěvky: 2
Registrován: ned dub 25, 2010 23:00:46

Re: Nelze udržet otáčky skrz sání vzduchu

Příspěvekod Starec » pon dub 26, 2010 17:23:41

Ak myslíš tu pružinku ktorá je na vnútornej strane gufera, tak tú môžeš nasadiť jedine ak je gufero vonku. Zas aby si ho vybral bez poškodenia, to chce doslovne kúzelníka. Tak si jednoducho kúp nové a vymeň. Stojí to pár bubákov a nové je nové.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Re: Nelze udržet otáčky skrz sání vzduchu

Příspěvekod spearhead » pon dub 26, 2010 18:56:17

neviem co je to gufer ale asi to nieje to co myslim ja pretoze tam je pristup lahky prikladam obrazok je to oramovane ciernou farbou tak tam vo vnutri je ta pruzina ono ide o to ze ked ju nahodim bud otvara tu komoru alebo zatvara len ja potrebujem oboje a neviem ako to z tej pruiny dostat
Přílohy
vzduch.jpg
vzduch.jpg (76.23 KiB) Zobrazeno 4072 krát
spearhead
Právě začínám...
 
Příspěvky: 2
Registrován: ned dub 25, 2010 23:00:46

Re: Nelze udržet otáčky skrz sání vzduchu

Příspěvekod miraSt » čtv dub 29, 2010 23:27:27

Zátky netřeba vzadu na rámu. Rám je utěsněný přesně v místě, kde drží zadní blatník a oba plastové kryty. Na všech třech babetách, co mám, to je stejné. Jednou jsem zkoušel nahradit drátěnku v sání vatou a po startu jsem ji měl v karburátoru. Takže vzadu to nesaje.
Zelená dříč; červena tahoun. Obě se dočkaly 12voltů. Od 7/2011má červená dálkové a tlumené světlo. Zelená je pryč a přibyla černá. Od 5/2013 má taky 12V a tlumené/dálkové.
miraSt
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 62
Registrován: úte říj 06, 2009 10:29:33
Bydliště: Fryčovice

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 4 návštevníků