Motor bez trubiček

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Motor bez trubiček

Příspěvekod Fajn-Tom » pon čer 14, 2010 18:20:51

mezi hlavou a tou dírkou ma byt správě těsnění, ale když už máš dávanou jinou hlavu, tak tu dírku klidně zadělej. Ja tam například natloukl hliníkový nýt
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Motor bez trubiček

Příspěvekod butan » pon čer 14, 2010 18:31:07

Cože, ty to máš také? A tlumící trubičky tam také chybí?
Jak už jsem psal, já to chci zaslepit červíkem M8, asi ho zalepím vteřiňákem.
Lubor
butan
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 911
Registrován: pát říj 23, 2009 6:40:57
Bydliště: Praha

Re: Motor bez trubiček

Příspěvekod Fajn-Tom » pon čer 14, 2010 23:32:07

já mam 207, zapomel jsem to tam napsat :) 207 maji tu dirku vsechny
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Motor bez trubiček

Příspěvekod butan » úte čer 15, 2010 10:57:44

Aha, 207, tam ty tlumící trubičky v hlavě nemá žádná.
Ale proč tedy je díra ve výfukovém kanálu u 207, navíc jak píšeš ucpaná tesněním pod hlavou?
A abych vyloučil že v mé babetě je válec z 207, předfukové kanálky ve válci asi nemáš, že?
Lubor
butan
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 911
Registrován: pát říj 23, 2009 6:40:57
Bydliště: Praha

Re: Motor bez trubiček

Příspěvekod Fajn-Tom » úte čer 15, 2010 13:27:29

to tesneni tam neni aby se ta dira ucpala, ale v hlavě ta dirka pokračuje až k ventilku od dekompresoru. Je to proto aby smes co uniká po otevření dekopresoru nešla na zem, ale jde do výfuku kde se spálí.

Kdyby nekdo mel naprodej hlavu z 210 co má dekompresor, tak bych ji koupil.
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Motor bez trubiček

Příspěvekod butan » úte čer 15, 2010 15:48:24

Aha, tak ta díra skutečně vede k dekompresoru. Dík za vysvětlení, ale v hlavě dekompresor nemám, ale tlumící trubičky (respektive vyfrézovanou drážku na ně) taky ne. Takže to je asi nějaký originál hybrid, kdy hlavy s dekompresorem došly, a válce ještě ne :D
Podezříval jsem tedy mlaďochy ze ZVL z kanadského žertíku neoprávněně.
Lubor
Skláním se před konstruktéry babetty. Kouř z dekompresoru nejde do vzduchu, ale jde do výfuku a teprve z něj do vzduchu :D Dokonalý výrobek.
butan
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 911
Registrován: pát říj 23, 2009 6:40:57
Bydliště: Praha

Re: Motor bez trubiček

Příspěvekod Mistr Vlada » stř čer 16, 2010 20:02:47

Ano ano první 210 mněly dekompresor. A do jakého roku je zhruha mněly?
Jednorychlostní Babetta 210 je Babetta 215 a né Babetta 207.
Uživatelský avatar
Mistr Vlada
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 60
Registrován: pát dub 10, 2009 21:44:15
Bydliště: Mirošovice u Prahy

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 11 návštevníků