od martin110r » pon zář 20, 2010 9:17:00
Iba by som rád upozornil, že tvrdenie nastavenie karburátora je individuálne neni správne. Skrátka pokiaľ niekomu Babetta nepracuje pri továrnom nastavení karburátora (bohatosť 1-1,5 otáčky / voľnobeh myslím 2 otáčky), mal by si dať svoj karburátor do poriadku. Také horibilné čísla ako bohatosť 4-5 otáčok od dorazu spôsobuje napríklad vysoká hladina v plavákovke, alebo "odborne-odporne" vyčistené trysky - sakra ľudia, čo to máte za sprostý zvyk čistiť trysku drôtom? Zapamätajte si pravidlo, že ten drôt je väčšinou z tvrdšieho materiálu, ako samotná tryska. To znamená, že drôt to vydrží, zatiaľ čo dieru v tryske to zväčší. Tým pádom tam ide veľa benzínu a divíme sa, prečo Babetta neni schopná udržať voľnobeh ani pri bohatosti 2 otáčky od dorazu. Trysky čistíme zásadne stlačeným vzduchom.
Mal som podobné problémy. Od tej doby, ako som správne nastavil hladinu v karburátore, karburátor kompletne pretesnil a osadil novými tryskami mám pokoj. Dávam bohatosť 1 otáčku od dorazu, Babetta krásne drží voľnobeh, sviečka je krásna tehlovočervená.