babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod laacco » pon zář 20, 2010 0:16:54

ja som uz vsetko vicistil okolo filtra take nieco neni co som nevicistil uz som skusal tu dratenku vibrat a taki nic
Uživatelský avatar
laacco
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 279
Registrován: sob zář 11, 2010 10:49:45

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod Bzuk » pon zář 20, 2010 0:22:58

a jak máš nastavený krbec, otáčky a vzduch
Uživatelský avatar
Bzuk
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 137
Registrován: ned čer 07, 2009 12:29:00
Bydliště: Příšovice

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod laacco » pon zář 20, 2010 0:25:20

no vzduch mam na 1.5 a otacky aby to pekne tocilo na volnobehu abi sa koleso netocilo aby len motor pekne brblal na volnobehu
Uživatelský avatar
laacco
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 279
Registrován: sob zář 11, 2010 10:49:45

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod Bzuk » pon zář 20, 2010 0:32:47

Já mam třeba karbec seštelovaný na volnoběh 3,5 otáčky a na vzduch mam 3 a kousek když to dám jinak tak se to dusí a nebo to nechce jet a sebere se až při vyšší rychlosti
Uživatelský avatar
Bzuk
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 137
Registrován: ned čer 07, 2009 12:29:00
Bydliště: Příšovice

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod laacco » pon zář 20, 2010 0:35:10

no to som neskusal este ci to tak co spravy ale vsade je pisane ze na zduch ma bi 1,5
Uživatelský avatar
laacco
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 279
Registrován: sob zář 11, 2010 10:49:45

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod Bzuk » pon zář 20, 2010 0:41:40

To je základní nastavení pro otáčky a pro vzduch ale pokaždé to není pravda někdy to chce trošku doštelovat
Uživatelský avatar
Bzuk
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 137
Registrován: ned čer 07, 2009 12:29:00
Bydliště: Příšovice

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod laacco » pon zář 20, 2010 0:44:37

ok zatra to skusim ok dakujem za rau
Uživatelský avatar
laacco
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 279
Registrován: sob zář 11, 2010 10:49:45

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod Bzuk » pon zář 20, 2010 0:47:50

Snad to bude ono ale nic jiného mě už nenapadá doufám že to pomůže
Uživatelský avatar
Bzuk
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 137
Registrován: ned čer 07, 2009 12:29:00
Bydliště: Příšovice

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod kopr » pon zář 20, 2010 8:20:27

Já měl podobný problém nejelo mi to víc jak 35. Dal jsem nové trysky do karburátoru a letí jak vítr. Nejspíš někdo přede mnou hlavní trysku nešetrným čištěním zvětšil, šlo tam moc benzínu a bylo to přechlastané. Jakou máš svíčku? Mokrá nebo suchá?
Uživatelský avatar
kopr
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 199
Registrován: pon kvě 31, 2010 21:19:43
Bydliště: České Budějovice

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod martin110r » pon zář 20, 2010 9:17:00

Iba by som rád upozornil, že tvrdenie nastavenie karburátora je individuálne neni správne. Skrátka pokiaľ niekomu Babetta nepracuje pri továrnom nastavení karburátora (bohatosť 1-1,5 otáčky / voľnobeh myslím 2 otáčky), mal by si dať svoj karburátor do poriadku. Také horibilné čísla ako bohatosť 4-5 otáčok od dorazu spôsobuje napríklad vysoká hladina v plavákovke, alebo "odborne-odporne" vyčistené trysky - sakra ľudia, čo to máte za sprostý zvyk čistiť trysku drôtom? Zapamätajte si pravidlo, že ten drôt je väčšinou z tvrdšieho materiálu, ako samotná tryska. To znamená, že drôt to vydrží, zatiaľ čo dieru v tryske to zväčší. Tým pádom tam ide veľa benzínu a divíme sa, prečo Babetta neni schopná udržať voľnobeh ani pri bohatosti 2 otáčky od dorazu. Trysky čistíme zásadne stlačeným vzduchom.

Mal som podobné problémy. Od tej doby, ako som správne nastavil hladinu v karburátore, karburátor kompletne pretesnil a osadil novými tryskami mám pokoj. Dávam bohatosť 1 otáčku od dorazu, Babetta krásne drží voľnobeh, sviečka je krásna tehlovočervená.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod laacco » pon zář 20, 2010 22:57:12

martin ten drotik co som mislel je len ako vlasok a je tensie ako je dierka na triske co hovoris jak odbornik na ten karbes co mas je lepsy ???
Uživatelský avatar
laacco
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 279
Registrován: sob zář 11, 2010 10:49:45

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod martin110r » úte zář 21, 2010 9:28:56

Laco: Tu nejde o hrúbku drôtika. Tu ide o materiál, z ktorého je vyrobený. A ten býva tvrdší, než je mosadzná tryska. A môžeš sa snažiť akokoľvek, musel by si byť asi kúzelník aby si prepchal drôtik hrubý dajme tomu 0,1 mm otvorom 0,35 mm bez toho, aby si dotkol jeho kraja. Takto to človek urobí raz, dvakrát, 10krát a potom sa diví, že sa Babetta voľkáko dusí a podobne. Bodaj by nie, keď už je tryska vydretá na 0,42 mm.

Čo sa týka môjho karburátora. Nechápem o čom stále točíš. Ja mám karburátor sériový JIKOV, priemer sania 12 mm, trysky 35/63. Takže neviem čo chceš porovnávať. V čom by mal byť lepší, keď je to karburátor ako každý iný.
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod RofliXuS » úte zář 21, 2010 14:41:39

martin110r píše:Čo sa týka môjho karburátora. Nechápem o čom stále točíš. Ja mám karburátor sériový JIKOV, priemer sania 12 mm, trysky 35/63. Takže neviem čo chceš porovnávať. V čom by mal byť lepší, keď je to karburátor ako každý iný.

Martin nechaj tak... ja som mu už vysvetloval že máš taký karbec ako ja a vačšina ludí tuna... ale tak :D len iny filter :D
Uživatelský avatar
RofliXuS
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 08, 2010 16:57:06
Bydliště: Slovensko - Pezinok

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod martin110r » úte zář 21, 2010 14:50:58

Tak ale porovnávať tie dva tlmiče sania? Že to vôbec dakoho zaujíma. Kto chce čo počuť? Že zmena toho tlmiča sania mi urobí z Babetty trhač s výkonom 50 kW? :lol:
Babetta 210 - rok výroby 1995
Bližšie info o mojej Babette TU.
Zahlasujte v ankete
Uživatelský avatar
martin110r
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2126
Registrován: stř črc 15, 2009 20:55:39
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: babetta ide lepsie bez filtra s filtrom dusiho

Příspěvekod RofliXuS » úte zář 21, 2010 15:54:34

Vtipkár :D ... Akurát som sa pustil do práce s guferami... teda odzbrojujem pravú časť... a potom idem na lavú ... guferá už mam na ceste domov :) takže dnes by som to mohol mať aj ja zmáknute a funkčný stroj :) bohdaj aby to tak bolo :)
Uživatelský avatar
RofliXuS
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 08, 2010 16:57:06
Bydliště: Slovensko - Pezinok

PředchozíDalší

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron