Stránka 1 z 1

Kolísání otáček motoru

PříspěvekNapsal: ned čer 13, 2010 12:24:20
od macman
Zdravím vespolek,

dostal jsem Babetu 210, která ležela několik let v garáži. Kompletně jsem vyčistil karburátor (milimetr nánosů v karburátoru) a seřídil. Dal jsem novou svíčku a zkontrololoval elektriku.. Pouze mi přijde, že je menší jiskra, než by měla být, ale jiskra je...

Jenže u babety nejde naprosto seřídít volnoběh. Buď ho nastavím tak, že sama táhne, nebo chcípá.. Další problém je v tom, že motor se nechce pořádně roztočit do výkonu a navíc když držím bez hnutí plyn na 1/4ku, tak se motor roztočí, pak se začne dusit, skoro se zastaví a znovu se roztočí-zadusí-skorozastaví-roztočí... a pořád se to opakuje.. Taková sinusoida...

Čím bych měl začít??? měnit elektriku, gufera, čistit výfuk???

macman

Re: Kolísání otáček motoru

PříspěvekNapsal: ned čer 13, 2010 19:28:19
od Fajn-Tom
gufera :wink:

Re: Kolísání otáček motoru

PříspěvekNapsal: ned čer 13, 2010 21:06:36
od Cittron
jj ted jak ta babetta dlouho stála,tak ty gufera strouchnivěly a jak jsi začal jezdit,tak jsi je upně dodělal.Ale i vyčistit výfuk by nebylo na škodu.Hodně stěstí :-)

Re: Kolísání otáček motoru

PříspěvekNapsal: pon čer 14, 2010 8:21:07
od martin110r
Guferá, to je jasné. Vyčistiť výfuk, ako tu už bolo spomenuté. No a skôr, než začneš hrabať do elektriky, preventívne si skontroluj predstih. Výrobca predpisuje 1 - 1,5 mm pred hornou úvraťou. Keď je predstih moc malý, tak motor ide lenivo do otáčok. Keď je moc veľký, tak je motor náchylný na klepanie, ktoré spôsobuje detonácia.

Re: Kolísání otáček motoru

PříspěvekNapsal: stř čer 16, 2010 17:08:10
od macman
Dobrá.. začnu guferem.. Mimochodem je třeba koupit origo gufero na babetu, nebo stačí jakékoliv gufero?? popřípadě jaký rozměr je potřeba?? Raději bych měl gufera koupená předem, než to budu rozebírat...

Díky

macman