problém po výměně pístu

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

problém po výměně pístu

Příspěvekod schamann » pát dub 20, 2007 16:47:35

tak už jsem tu zas. Předevčírem jsem měnil píst, včera jsem to projel a mam nějakej problém. Za prvé, při jízdě do kopce to totálně ztratí výkon. Sotva to bručí ale nechcípne.Tak si rikam, jestli se to časem samo nezlepší, ale nevim nevim..
No a za druhý... Nalil jsem do převodovky olej a on mi ted vytéká z místa na druhý straně tam co je spojka. Ale neteče to z toho středovýho čepu, co kroutí tou velkou spojkou. Teče to někde zevnitř pod tímhle kotoučem. Vubec netuším co to je. Mám od toho mokrej ten převodovej řemen, co tím točí. Ale spojka je suchá... Neví někdo co s tim? :?:
schamann
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 12
Registrován: stř dub 18, 2007 18:27:05

Příspěvekod Jenda » sob dub 21, 2007 3:53:59

Tutově gufero na karteru pokud to teče jako pod velkým bubnem dvojky. Také je třeba dávat olej, ne do plna, ale těsně pod rysku, tak 3 - 5 mm /motorka musí pří tom stát na rovině/ pak to míň teče. To gufero vyměň. Je jen otázka času, kdy se to dostane do spojek. Také, pokud máš ještě origo řemen, /byly gumový/ tak mu te volej též dvakrát nesvědčí. Pak je dost rychle hotovo. Ein, Zwei, jak říkají Němci...
Uživatelský avatar
Jenda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 487
Registrován: pát led 05, 2007 18:24:56
Bydliště: Vlašim

babča

Příspěvekod standa_passat » úte kvě 08, 2007 21:59:54

Ahoj. Mám podobný problém. Mám babču po výbrusu a po rovince jede dobře ale jak jedu do mírného kopce kak jde dolů výkon. Prosím o radu. Moc děkuji. :roll:
Babetta 207 + Babetta 210
Uživatelský avatar
standa_passat
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 50
Registrován: stř bře 14, 2007 22:00:59
Bydliště: BRNO

Pozdrav z Radotína

Příspěvekod schamann » stř kvě 09, 2007 2:05:00

ahoj, tak uz jezdim pár dní po tom novym výbrusu. Pro tebe mám (standa_passat) , dobrou zprávu. Problém se pomalu řeší sám. Asi opravdu bude neco pravdy na tom, že si to musí proste sednout.
Dokonce i to klempání v motoru asi po 200 km uplně přestáva a začíná to bejt zase ta "nova" dobrá bába teta.

Jenda, Na to gufero sem se zatim vy... Do spojek do zatim nedolezlo, ale udelam to, Jen se obávám, že máš namysli gufero, u kterýho budu muset rozebrat motor. Je to tak??
schamann
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 12
Registrován: stř dub 18, 2007 18:27:05

Babča

Příspěvekod standa_passat » stř kvě 09, 2007 7:23:45

Moc dík za odpověď. Kolik jsi už najel K.M.??? :x
Babetta 207 + Babetta 210
Uživatelský avatar
standa_passat
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 50
Registrován: stř bře 14, 2007 22:00:59
Bydliště: BRNO

Příspěvekod ben » stř kvě 09, 2007 15:58:23

ja som tiez pred dvoma tyzdnami daval novy piest (vlastne komplet novy motor :lol: ) a takyto problem som nemam, motor slapal hned od zaciatku, ide v poho, zatial ju moc netrapim ked nie je nic zabehnute zatial som nabehal 73 km, jazdim max na 1/4 plynu a jednotku ani nepozna :twisted:

P.S. ohladne toho gufera, ak mas srob na plnenie oleja bez dierky tak to moze byt aj tym lebo v prevodovke vznikaju velke tlaky a olej sa tlaci von cez gufero, kup si taky z dierkou, a ak mas ten z dierkou tak potom nezostava nic ine len vymenit gufero
8)
Uživatelský avatar
ben
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 246
Registrován: stř kvě 09, 2007 13:37:56
Bydliště: PN

Příspěvekod schamann » čtv kvě 10, 2007 0:02:29

standa_passat mam ujeto cca 200 na novy pist a zacina to zase behat...Do motoru jsem pri vamene nelezl, takze si myslim, ze bych s tim nemel nic natropit:o)

ben:ok, zitra tam mam v planu jet, tak se na ten droubek poptam..diky:o) :lol:
schamann
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 12
Registrován: stř dub 18, 2007 18:27:05

Zábeh po výbrusu

Příspěvekod igoreva » ned kvě 20, 2007 0:05:51

Ak sa urobí výbrus tak s novým piestom a krúžkami to treba zabehávať takých 300 km pri rýchlosti max. 35 km a sledovať teplotu motora. Radšej častejšie dávať Babče prestávky a motor domazávať občasným pridávaním plynu so súčasným pribrzdením.
Ja som tiež po výbruse mal slabý výkon motora, až som si myslel, že som niečo montážou pokazil. Časom sa to ale same zabehlo a výkon je teras OK. Tesne po výmene piesta sa mi ozývali klepotavé zvuky najmä pri ubratí plynu. Aj tie sa postupným zábehom úplne stratili.
Igor
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
Uživatelský avatar
igoreva
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 220
Registrován: čtv kvě 10, 2007 10:01:39
Bydliště: Zvolen, SK

Příspěvekod ben » ned kvě 20, 2007 11:05:59

ja som az dovcera problem s novym vybrusom nemal, ale vcera som bez prestavky isiel asi 10km a babetta zacala zrazu uplne stracat vykon a nakonec chcipla a len tak tak som dohrkotal domov na jednotke, dal som ju do garaze ze vecer sa na to pozrem, ale vecer uz isla v pohode na brnk :shock: cim to mohlo byt?? zeby spinavy karb?? alebo bola moc prehriata?? btw. este teraz v zabehu chodim max. 30km/h
babetta je jednoducho genialny velkoobjemovy zavodny stroj :)


Neklikat!!!
Uživatelský avatar
ben
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 246
Registrován: stř kvě 09, 2007 13:37:56
Bydliště: PN

Příspěvekod schamann » pon kvě 21, 2007 2:10:51

ben píše:ja som az dovcera problem s novym vybrusom nemal, ale vcera som bez prestavky isiel asi 10km a babetta zacala zrazu uplne stracat vykon a nakonec chcipla a len tak tak som dohrkotal domov na jednotke, dal som ju do garaze ze vecer sa na to pozrem, ale vecer uz isla v pohode na brnk :shock: cim to mohlo byt?? zeby spinavy karb?? alebo bola moc prehriata?? btw. este teraz v zabehu chodim max. 30km/h


Jasna vec, jak je to vevnitř vsechno novy, tak se ti to víc zahriva a tím dochazí přehřítí jednotliejch casti a tím padem vlastne přidíráš motor. Asi to neni zrovna ideal, ale po kratsí kouřový to samo přejde. Tedy, nechat schladnout a možná na začátku trochu víc mazat?
Apropo, ted se ptám zkušenejších doktorů. Byla moje diagnoza a návrh léčby správná?? :?:
schamann
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 12
Registrován: stř dub 18, 2007 18:27:05

Příspěvekod Jenda » pon kvě 21, 2007 22:50:24

Klasika. Náběh na přidření. To se po výbrusu, pokud je to všeno ještě čerstvý může stát, jedna dvě. Jak správně píše Schamann. Zastavit, vorazit a za chvilku to zase jede. Jak se to zaběhne, mělo by to přestat.
Uživatelský avatar
Jenda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 487
Registrován: pát led 05, 2007 18:24:56
Bydliště: Vlašim

Nojo...

Příspěvekod klusik » sob črc 07, 2007 1:01:48

Nojo, ale co když mi to dělá takhle taky, jako že při zahřátí nejede, ale mám originál motor, pořád?... zkoušel jsem manipulovat i se směsí, musel jsem udělat hodně bohatou (asi necelou otáčku pravého šroubu). Ale to už jsem řešil jinde, takže nechci zahltit fórum na "více frontách" :-) Jen kdybyste náhodou někdo fakt nevěděl. Myslíte, že na to má vliv třeba výfuk? Čištěnej je tak před 1000 km
klusik
jabber: klusik@gmail.com

Babetta 207 - spotřebička 2.2 / 100 km, no není to super?
Uživatelský avatar
klusik
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 99
Registrován: pát črc 06, 2007 23:45:00
Bydliště: Plzeň

Nejede

Příspěvekod Jenda » sob črc 07, 2007 18:29:46

Ucpanej vejfuk dělá problémy jak při studeným, tak při teplým motoru a to někdy tak, že to někde nejede vůbec. Jak to popisuješ, normální to není. Zkus mimo jiné sundat válec a podívat se, zda nemá "prasátka" tedy zrcadlově leský plošky na bocích, to už je následek lehkýho přidření a má se to pak snahu přidírat pořád /ty místa nejdou mazat/. Pomůže to přebrousit velice jemným modelářským smirkem /pozor na svinstvo/, můžou se zkusit i nový kroužky a nejakej čas, tak pár dní mazat 1:25, pokud používáš M2T. U značkovýho voleje tak přiměřeně, Valvoline 2T Dualblend například 1:30 až 1:40. Pokud se to zlepší, tak je vyhráno. Příčin ale může bejt pochopitelně víc, některý sakra kurevsky nepříjemný.
Uživatelský avatar
Jenda
Site Admin
Site Admin
 
Příspěvky: 487
Registrován: pát led 05, 2007 18:24:56
Bydliště: Vlašim

Příspěvekod klusik » ned črc 08, 2007 2:00:15

Jenda: Dík za rady. Teď jsem na mašince skončil a jedna ze závad by mohla taky být prasklej plastík vedle karbce, takovej ten kryt vepředu, jak do toho vede hadice z rámu na sání vzduchu. Takže mi to přisávalo všude možně taky (ale jak kdy). Vyřešil to (snad) hadr (dočasně samozřejmě...) danej mezi plast a šoupátka (aby to tolik nesálo) a celkom dobrý :-D ALe pořád to není ono :/
klusik
jabber: klusik@gmail.com

Babetta 207 - spotřebička 2.2 / 100 km, no není to super?
Uživatelský avatar
klusik
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 99
Registrován: pát črc 06, 2007 23:45:00
Bydliště: Plzeň


Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků