Jenda píše:Mitch72 píše:Dlouho mi trvá než to přeřadí na dvojku.Kolem 25km se to přeřadí na dvojku.Souvisí to nějak s výbrusem?
Pokud byl rozebíranej motor, což u výbrusu pochopitelně byl, bude trvat chvilku než si spojky sednou.
Čo napíše admin malo by byť sveté, ale sorry
Jenda, musím ti oponovať a uviesť to na správnu mieru. Ak sa robí výbrus, tak motor sa pochopitelně nerozoberá. Zhodí sa hlava, karburátor, odpojí koleno výfuku, sundá valec, vymení piest, pochopiteľne aj krúžky a to je vše. Zo spojkami to nemá nič spoločné, na ne netreba ani šahnuť. Verím, že to vieš, len ti to akosi ušlo. Ovšem výbrus predsa má aj zo spojkami niečo spoločné. Motor zo začiatku nemá taký výkon a preradenie trvá o niečo dlhšie ako obvykle, postupne ako motor bude naberať na výkone aj to preradenie sa skráti. Myslím, že preradenie na 2 v 25 km/h rýchlosti po výbruse nie je zlé, postupne to bude klesať a preradenie na 2 v takej 22 km/h je už ideál, ktorý by mal dosiahnuť približne po 250 km zábehu.
Čo sa tíka toho zdochýnania motora, to má tiež na svedomí výbrus. Totiž karburátor pred výbrusom bol ináč nastavení a po výbruse už toto nastavenie nemusí vyhovovať, takže bolo by ho znova prestaviť, zvlášť bohatosť zmesi. Tento úkon bude treba počas zábehu i viac kráť opakovať, aby postupne ako motor bude naberať na svižnosti, aby mal stále ideálny pomer. Tak odporúčam sa trocha pohrať zo vzduchom.
Ešte by som chcel upozorniť na odkarbonovanie celého výfuku, prípadne urezať z kolena ak to ešte nemáš. Okamžite sa o niečo výkon zvýši a tým aj doba preradenia klesne.