Vyměň jehlový ventil. Když ti z karbecu kape při puštěném benzinu, tak už to příhýbáním plováků nespravíš. Už bude otlačená jehla a potřebuje větší sílu, aby úplně uzavřela plnění. Když budeš mít štěstí, tak ti třeba ten nový jehlák bude fungovat dobře
Plováky pak jen naohýbáš na výšku emulzky (max tak 1mm výš) a pokud nejsou promáčklé, musí být hladina v normálu. Dále budeš mít zřejmě v emulzní trubici opotřebovaný vstup pro jehlu na šoupátku. Vyšroubuj emulzku devítkou klíčem z karbce ven a zasuň do ní jehlu. U nových dílů je to po zasunutí prakticky natěsno a čím starší vrána, tím vylítanější díra a víc odřený kolík ( hmm... skoro jak u lidí
) Pak je směs moc bohatá i při úplně sputěné jehle. Výměnu gufer už ti tu psali, ale nezapomeň, že z levé strany je třeba měnit gufera dvě, hlavně to krajní v rozběhovém bubnu chuděra trpí a často jde skoro posuchu. Vyfuk jsi čistil, a koukal jsi dovnitř na tu přepážku, zda nejsou zarostlé ty dvě díry v ní? Není špatné je prodlouženým vrtákem malinko zvětšit. Né že by to líp jelo, ale oddálí se tím jejich zasrání. Koleno je taky dobre vydrápat. K tomu je nejlepší nápad s 5mm, na konci rozpleteným a do vrtačky upnutým lankem, ktery jsem tady vyčetl na foru. Akorát je třeba dávat bacha a nenechat se tím lankem vyliskat. Udělalo by to evidntně s chutí. Pokud tohle vše poctivě a správně uděláš a ten výbrus byl opravdu udělaný a motor má kompresi dobrou, tak nemá právo ta babča při rychlosti 35km/h tachometrových, zbaštit víc jak dva litříky na stovku. Protože s takovou sptřebou jak jsi psal, bych se na to raději vybodl a nejezdil. Můj 1,5 tunový citrouš, když se snažím udělá průměr 4,5/100km, tak co by to byl za pořádek, aby padesátikilová babča zbaštila skoro to samé