Tak moje spotřeba je vesmírná.Mám 85km a co jsem se díval do nádrže, už chytám hadicou vzduch, takže další nastartování musim přepnut na rezervu.
Výfuk, sání čištěno, nove těsnění(u příruby výfukové u hlavy mi prosakuje nespalené palivo(černý maglajl, tvoří se tam kapky ktere malinko stékají po koleni dolu) je tam nové těsnění i vyfuk. pastu sem tam dal(asi je přiruba skřivená) ale neodfukuje tam nic.
vše je originál, pouze vyfuk zkrácen o 4cm
- babettu mam týden(najeto 150km)
bývalý majitel pravil spotřebu 2,2 -2,5, nechal dělat vybrus, nový píst, ložiska, gufera
-Jezdím trasy kolem 8-15 km(někdy sem tam přestávka s kamoši)
- Svíčka několikráte po jízdach kontrolovaná, cihlově hnědá
- cestovní rychlost 30-35km/h skutečných(tachových jezdím o něco vice)
- při studeném startu nechavám běžet 2 minuty minimálně na stojanu a první kilometr max 25km/h pak pomalu přidávam
- akceleruju pokud možno se šlapatkama a plynem, davam pul plynu dokud skočí dvojka a pak zrychluju
- za studena viditelně kouří, při jízdě minimálně, po jízdě je spodní část tlumiče od černeho maglajzu
- když sem cokoliv měnil nebo montoval tak sem to projížděl(samozřejmě klasicky zahřat, pomalu a pak vyzkoušet režimy jizdy zda to tahne,výkon atd)
- když už tomu naložím na rovince na plný tak max 10 sekund ani to ne. Maximálka tachových na rovince 47cca
- olej
http://prislusenstvi-pro-pily.heureka.c ... y-olej-1l/ 1:50
- za studena chyta na drnc, nemá sytič(byvalý majitel ho ztratil, jezdím bez něj, před par dny sem misto sytiče ucpal gumou(foukalo to kolem)
- Když přijíždím na křižovatku za tepla, tak musím par krat malinko přidat plyn a nezdechne to. Kdybych přijel, zabrzdil tak to chcipne.
- mám 73kg, vercajku plný šuplík, kola nafoukaná
Píst a spalovák byl od karbonu, viz. fotky v tématu Robertová babetta