Stránka 1 z 1

Stále se dusí

PříspěvekNapsal: pát srp 06, 2010 13:53:20
od black8800
Mám 207 a dusí se mi při plném plynu. Koupil jsem obě nové trysky jak zde hodně lidiček radí a jela den a teď mě se mi opět dusí. Ale pokud zamáčknu sitič tak se na chvilku chytne.... Nevím zda již to není celým karburátorem. Měl jsme ho několikrát venku a čistím jako blázen a nic. Dokonce jsem čistil nádrž a koupil jsem i nový kohoutek. Ale před výměnou všech gufer běhala, páč se zadřelo ložisko na klice a po složení jsou jen samé problémy.... Nevím čím již to může být :cry: :cry:
Prosím o jakoukoliv radu.... DĚKUJI :lol: :lol:

Re: Stále se dusí

PříspěvekNapsal: pát srp 06, 2010 14:15:51
od Waverley
Hm... Kontroloval si předstih? Taky mi to dělá, až se vrátím domu chci ho zkontrolovat.

Re: Stále se dusí

PříspěvekNapsal: pát srp 06, 2010 14:30:35
od black8800
Předstih je nastaven na drážky které jsou z výroby vyražené a označené :? Opravdu nevím co s tím. Jediné mě napadá nový karburátor :idea:

Re: Stále se dusí

PříspěvekNapsal: pát srp 06, 2010 14:45:23
od marttin
áno je nastavený ale či je správne otočený teda na svojom mieste predpokladám že keď si vymieňal ložiská tak si mal asi dole zapaľovanie nie ? na rysky to dokáže dať každý ale treba to nastaviť pred HU 1mm až 1.5 tak to je

Re: Stále se dusí

PříspěvekNapsal: pát srp 06, 2010 15:29:32
od black8800
ano, celý motor byl rozebrán a teď jsem si byl ještě pohrát s předstihem a trochu byl vychýlen od horní úvratě, ale vyměnil jsem svíčku za jinou když mi to chcípalo a bylo to horké a jede to... tak nevím .... Třeba to bylo i svíčkou,ale asi i tím předstihem. Uvidíme až to protáhnu na delší tůře :twisted: Opravdu netuším
Stejně děkuji za veškeré rady. Do teď jsem jezdil na Stadionkách a babetu jsem koupil od souseda která leta stála v garáži :roll:

Re: Stále se dusí

PříspěvekNapsal: pát srp 06, 2010 17:35:24
od black8800
Je také možné, že když jsem tam dal svíčku N17 tak to jede a teď jsem koupil novou N14C a na tu to nejede? S tímhle jsem se ještě nikdy nedetkal :|

Re: Stále se dusí

PříspěvekNapsal: pát srp 06, 2010 18:05:22
od sany
tak to docela vysvětluje ten problém, kup N17C a pojede to. Ta 14(to jsem nikdy neviděl, znám 15 , ale to je jedno) je moc ,,studená'', tzn., že dosahuje svojí samočistící teploty pozdě, mezitim se ,,ušpiní'' a neháže jiskru, kor, když motor studenej a běží na sytič. To můj názor

Re: Stále se dusí

PříspěvekNapsal: pát srp 06, 2010 18:39:03
od black8800
Děkuji za tvůj názor. Dal jsem tam starou N17C a frčí. Jak říkám. Neznám rozdíly ve svíčkách a proto neznám teploty co a jak se chová. Musím to nastudovat. Děkuji :P :) :lol:

Re: Stále se dusí

PříspěvekNapsal: pát srp 06, 2010 18:52:43
od sany
Tohle jsem našel, neni to z mojí hlavy, takže to berte jako citát:

,, Tepelná hodnota je nejdůležitější parametr zapalovací svíčky. Zvolí-li se svíčka příliš „teplá“ pro daný motor (svíčka o vysoké tepelné hodnotě), může dojít ke zničení motoru. Zvolí-li se svíčka příliš „studená“ (o nízké tepelné hodnotě), dojde ke snížení elektrického izolačního odporu povrchu špičky izolátoru zapalovací svíčky a svíčka přestane zapalovat směs benzínu a vzduchu ve spalovacím prostoru.

Obecně platí, že svíčky „studené“, tedy svíčky s nižšími tepelnými hodnotami se používají v motorech s vysokým kompresním poměrem, kde vznikají vysoké teploty a tlaky. Vyniká rychlejší přenosem tepla a dobře se ochlazuje.
Naopak svíčky „teplé“, tedy svíčky s vysokými tepelnými hodnotami se používají do méně namáhaných motorů s nižším kompresním poměrem a menšími tlaky, do motorů pracujících v nižších otáčkách a zatížení.
Při použití svíčky o příliš velké tepelné hodnotě dochází k jejímu přehřívání nad 850-900°C, což je hranice vzniku samozápalů. Svíčka pracuje jako žhavicí svíčka a palivo na ní hoří dříve než dojde k zapálení (tzv. samovznícení). Dochází k detonačnímu hoření a samozápalům.
Použití svíčky o příliš nízké tepelné hodnotě způsobuje, že se svíčka nezahřeje na potřebnou „samočisticí“ teplotu (je studená), čímž se zanáší úsadami z nekvalitního hoření a na elektrody se nanáší zbytky nevyhořelého paliva a oleje. Svíčka po čase nedává kvalitní jiskru. "

odkaz na dokument, ze kterého je citát:
http://www.ladaklub.com/www/faq/zapalovaci_svicky.doc

Re: Stále se dusí

PříspěvekNapsal: pát srp 06, 2010 18:57:41
od black8800
Děkuji....... Vše řádně prostudiji :P To se vždy hodí mít v hlavě :roll: :D

Re: Stále se dusí

PříspěvekNapsal: sob kvě 28, 2011 18:55:43
od skacel99
koukám,že tohle by mohlo vyřešit můj problém.mám babču 210.Když je studená,jede normálně,ale jakmile se zahřeje,začne pomalu strácet výkon.Může to být svíčkou? Mám Brisk N17C