Stránka 1 z 1

Ztráta výkonu až úplný konec

PříspěvekNapsal: pon srp 30, 2010 20:40:40
od kopr
Tal mě dnes babettka nechala pěkně ve štychu. Do práce jsem dojel v klidu. Když jsem chtěl vyrazit domů tak jsem jí nemohl nastartovat, po rozlašlapání chytla. Při jízdě ale pomalu začala ztrácet výkon kopec který jsem vyletěl na dvojku jak nic si najednou podřazovala a měla co dělat. Během jízdy ztratila výkon úplně. Dopadlo to tak že posledních 10 km domů jsem po rovině šlapal, z kopce se vezl a do kopce tlačil. Poslední co jsem na babettě dělal je, že jsem zrušil tachometr a dal cyklocomp, kůli němu jsem dal odrušenou svíčku NR17C. Když jsem dorazil domů zkusil jsem původní svíčku N17C ale nic to nepomohlo. Rozdělal jsem karburátor profoukl nové trysky, které mají najeto 200km, ale pořád nic. Na volnoběh běží ale jakmile přidám plyn tak se začne dusit až chcípne. Jiskra mi přijde malá. Změřil jsem cívku a naměřil přesně 1 Ohm. Napadlo mě jestli jsem nemohl něco pokazit tím že jsem zrušil podsvícení tachometru tak že jsem ho prostě ustřihl a zaizoloval. Nebo kde hledat problém???

Re: Ztráta výkonu až úplný konec

PříspěvekNapsal: úte srp 31, 2010 6:42:02
od milda
Před časem jsem zažil něco velmi podobného, a bylo to ucpaným výfukem.

Re: Ztráta výkonu až úplný konec

PříspěvekNapsal: úte srp 31, 2010 10:17:08
od kopr
Na výfuk jsem nekoukal. Ale naposled jsem ho měl rozebraný před cca 300 km a nepoužívám obyčejný olej ale polosyntetiku. Stejně se na něj podívám. Díky za nápad.

Re: Ztráta výkonu až úplný konec

PříspěvekNapsal: úte srp 31, 2010 13:13:11
od Angelo
A nezapomeň na ty dvě dírky v přepážce v tlumiči a prošťourni i výfukový kanál ve válci. Spoj mezi kolenem a tlumičem pořádně utěsnit.

Re: Ztráta výkonu až úplný konec

PříspěvekNapsal: úte srp 31, 2010 19:04:50
od Starec
Ja by som ako prvé vyskúšal viac sviečok

Re: Ztráta výkonu až úplný konec

PříspěvekNapsal: úte srp 31, 2010 20:37:03
od kopr
Byl to ten výfuk. Ucpaný tlumič.