otázky k motoru

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

otázky k motoru

Příspěvekod pístní čep » stř zář 01, 2010 19:44:57

Zdravím chalani. Dnes jsem koupil babču 207 za dobrý prachy. Tak jsem se hned do ní pustil. nebyl seřízenej karbec. Nevíte jak má bejt seřízenej? Jo, a taky jsem jí našláp a z levej strany motoru vyletělo něco(spojka?). Tak jsem to zase narval na ten kužel a dotáh tím štoubem, ale motor pak nešlo roztočit. Nejsem odborník na bebety. Taky uvažuju, že jí trochu popoženu. Vím, vedou se tady diskuze, že to je ptákovina, ale... Chtěl bych nechat její původní vzhled a mít jí pěknou-žádnej bastl. Udělal bych 12V el. soustavu a taky jsem čet, že když se zkrátí o určitý kus výfukové koleno, tak to trošku babetku popožene, tak to udělám. Taky bych možná dal dell orto karbec. uvidí se. Jinak přez zimu možná generálka. Taky se chci zeptat jak se seřizuje předstih, znám pouze z kejvačky to kontaktní zapalování. Nastuduju techniku a paráda. Jo, psát můžete klidně na mail(na oplátku vám pošlu fotky babči :D ). Mockrát děkuji. Jak jsem psal, s babetou začínám, ale jawky docela v ruce :D .
pístní čep
Vítej ve fóru...

Re: otázky k motoru

Příspěvekod vengeroff » čtv zář 09, 2010 21:56:48

Tak karburátor môžeš nastavovať s dvoma šroubami na ľavo. Ta nižšie slúži na nastavenie zmesia máš tam mať 1 a pol otáčky, takže dokopy 540 stupňov. Ta vyššie slúži na voľnobežné otáčky a nastavuješ voľnobeh, už z názvu to je vedieť, že načo to je. Na stojane si naštartuj babettu, a keď sa ti bude koleso voľne krútiť, musíš si to nastaviť. Skúšaj tú šrubku doťahovať a povoľovať. A čo sa týka predstihu, tak to máš napríklad aj tu viewtopic.php?f=5&t=940 .Tak ak si chceš odrezať z kolena, tak keď namontuješ úplne výfuk, tak si sprav na kolene čiarku hneď pri šrubke od tlmiča, a nameraj 5cm do tlmiča a tam rež. Tak ľavá strana z akého pohľadu, pretože na jednej strane je ta spojka, a na druhej alternátor.