Karburator pomozte!!!

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Karburator pomozte!!!

Příspěvekod ben » stř kvě 09, 2007 15:41:24

chcel by som sa opytat ci ma niekto skusenosti s tymto karbecom http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1059.html, aky ma vplyv na vykon, hlucnost, spotrebu......jednoduch ci je lepsi nez ten stary :?: :?: :?: plz help!!

mam moznost kupit ho za velmi vyhodnu cenu, za cenu na sesa-shope by som sa na neho ani len nepozrel :twisted:
Uživatelský avatar
ben
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 246
Registrován: stř kvě 09, 2007 13:37:56
Bydliště: PN

Re: Karburator pomozte!!!

Příspěvekod bmk » stř kvě 09, 2007 22:01:53

ben píše:chcel by som sa opytat ci ma niekto skusenosti s tymto karbecom http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1059.html, aky ma vplyv na vykon, hlucnost, spotrebu......jednoduch ci je lepsi nez ten stary :?: :?: :?: plz help!!

mam moznost kupit ho za velmi vyhodnu cenu, za cenu na sesa-shope by som sa na neho ani len nepozrel :twisted:



já nevím,mně zatím karbec běhá dobře...musím zatukat...
bmk
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 118
Registrován: pon led 08, 2007 10:51:13
Bydliště: Krnov

Příspěvekod ben » čtv kvě 10, 2007 0:30:27

já nevím,mně zatím karbec běhá dobře...musím zatukat...

mal si aj ten stary?? ktory je lepsi[/quote]
Uživatelský avatar
ben
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 246
Registrován: stř kvě 09, 2007 13:37:56
Bydliště: PN

Příspěvekod Woozie » čtv kvě 10, 2007 11:38:37

Mam taky nevraly pocit ze tieto karbecy sa montuju na dost skutrov. Neviem ci nie dokonca aj na niektore male Yamahy (YBR 125) ale to fakt neviem len sa mi cosi take mary.... Ale viem ze su dost popularne :D. Ak nutne potrebujes novy tak ho kup myslim ze svoju funkciu splni. Ak mas stray ktory ma nejaku opravitelnu vadu daj ho radsej dokopy. Predsa len by som viac veril cesko-slovenskym zlatym rucickam keby mam na vyber...
Babetta = Legenda Česko-Slovenkého motoristického priemyslu!!!
It's all just about motorbikes.Always has been, always will be!
Uživatelský avatar
Woozie
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 210
Registrován: sob led 06, 2007 13:20:25
Bydliště: Trenčín SK

Příspěvekod IGI » čtv kvě 10, 2007 14:03:36

jedna vec je podla mna ista: Na tento sa budu horsie zhanat diely a aj koleno sania zmesi by si musel asi prevarit, ako tak na to pozeram.......
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Příspěvekod pjotr » čtv kvě 10, 2007 21:58:41

Ahoj. S tím novým karbecem mám velmi dobré zkušenosti. Dal jsem ho do mé babety 207 a zatím šlape bezchybně. Chtěl bych se také zeptat...Zda tady někdo neví, jak se seřizuje hladina benzínu v plovákové komoře. moc děkuju
pjotr
Vítej ve fóru...
 
Příspěvky: 1
Registrován: čtv kvě 10, 2007 21:50:43

Příspěvekod alextc » sob kvě 12, 2007 12:10:43

Ahoj, mám ho druhý den na 210,takže zatím k němu moc nepovím, v každém případě se zvedne hlučnost,něco podobného jako děravý výfuk,není to tak strašný ale proti originálu je dost velký rozdíl, na přírubě karburátoru není závit,takže se musí dát šroubky s matičkami, musel jsem zkrátit lanko plynu
alextc
Právě začínám...
 
Příspěvky: 3
Registrován: sob kvě 12, 2007 11:51:28

Příspěvekod ben » sob kvě 12, 2007 20:48:21

...v každém případě se zvedne hlučnost

:( :( :( mne ide hlavne o to aby bola moja 210 co najtichsia
takze asi kaslem na te karb. a ostanem verny klasike
Uživatelský avatar
ben
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 246
Registrován: stř kvě 09, 2007 13:37:56
Bydliště: PN

Odhlučnenie karburátora

Příspěvekod igoreva » ned kvě 13, 2007 16:15:55

Nepatrné zníženie hlučnosti pri nasávani vzduchu som dosiahol nasunutím gumenej manžety na saciu trubku karburátora. Treba dobre utesniť aj umelohmotný kryt na vstupe do karburátora. Odtial sa šíri najviac hluku! Skúste ho zložiť dole a chvíľu jazdiť, bude to nepríjemne rachotiť.
Posielam dve fotky odhlučneného sania do karburátora:

Obrázek

Obrázek
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
Uživatelský avatar
igoreva
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 220
Registrován: čtv kvě 10, 2007 10:01:39
Bydliště: Zvolen, SK

Příspěvekod alextc » sob kvě 26, 2007 0:28:27

alextc píše:Ahoj, mám ho druhý den na 210,takže zatím k němu moc nepovím, v každém případě se zvedne hlučnost,něco podobného jako děravý výfuk,není to tak strašný ale proti originálu je dost velký rozdíl, na přírubě karburátoru není závit,takže se musí dát šroubky s matičkami, musel jsem zkrátit lanko plynu

zlepší se startování, s tím původním karburátorem jsem měl problémy , s novým paráda
alextc
Právě začínám...
 
Příspěvky: 3
Registrován: sob kvě 12, 2007 11:51:28

Příspěvekod avar » ned čer 10, 2007 12:00:31

No tak už vieme že sanie je hlučnejšie. Údajne by mal aj lepšie štartovať. Ako je na tom ten nový karbec so spotrebou? Máte s tým skúsenosti?
avar
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 284
Registrován: sob čer 02, 2007 15:42:11

Příspěvekod igoreva » ned čer 10, 2007 12:07:47

Ano, zo sania sa šíri celkom rachotivý zvuk ktorý vzniká ale v spaľovacom priestore. Preto výrobca vymyslel tlmenie hluku v kostre rámu. Rúra rámu spolu s krytom karburátora a sacou drátenkou podstatne prispievajú k tichému chodu Babiett a ten zvuk je charakteristycký práve kôli tomu tlmiču sania.

Ten nový karbec je dosť hlučný a preto som ho nakoniec nekúpil. Kamarát si ho namontoval (po úprve pripojenia bowdenu) ale nie je s ním spokojný.
Spotreba je rovnaká, cca 2.15 l/100 km (pri športovej jazde) a hlučnosť podstatne vyžšia.
Možno pri 37 km/h. by spoteba bola aj pod 1.8 l ale načo šetriť jeden, alerbo len pol litra mesačne?
Naposledy upravil igoreva dne pon čer 11, 2007 7:09:11, celkově upraveno 1
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
Uživatelský avatar
igoreva
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 220
Registrován: čtv kvě 10, 2007 10:01:39
Bydliště: Zvolen, SK

Příspěvekod avar » pon čer 11, 2007 2:28:03

myslel som si, teraz to mám potvrdené. Vďaka.
avar
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 284
Registrován: sob čer 02, 2007 15:42:11

Příspěvekod milda » úte črc 31, 2007 9:06:35

Máte už nějaké zkušenosti z nastavením a provozem karburátoru DellOrto? Má jen jeden nastavovací šroub, je na volnoběžné otáčky nebo bohatost směsi? Je ho třeba po montáži nějak seřizovat, třeba hladinu benzínu? A co ten sytič, je tam na parádu nebo se musí s ním startovat? Díky za odpovědi
milda
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 552
Registrován: čtv led 18, 2007 16:55:10
Bydliště: Třinec

Příspěvekod paolo2005 » pát srp 03, 2007 0:01:34

IGI píše:jedna vec je podla mna ista: Na tento sa budu horsie zhanat diely a aj koleno sania zmesi by si musel asi prevarit, ako tak na to pozeram.......


Proc by prevaroval koleno sani,kdyz na ne pridela prirubu,dodavanou s karburatorem a na ni karburator? Pozeras spatne...
Vsechno co vrci a voni benzinem je fajn...
paolo2005
Začátečník...
 
Příspěvky: 9
Registrován: stř čer 20, 2007 21:56:13
Bydliště: BRNO

Další

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků