Karburator pomozte!!!

Vše o motorech, úpravy, karburátory, převodovka /volnoběžka/, opravy a návody...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Příspěvekod paolo2005 » pát srp 03, 2007 0:08:38

Woozie píše:Mam taky nevraly pocit ze tieto karbecy sa montuju na dost skutrov. Neviem ci nie dokonca aj na niektore male Yamahy (YBR 125) ale to fakt neviem len sa mi cosi take mary.... Ale viem ze su dost popularne :D. Ak nutne potrebujes novy tak ho kup myslim ze svoju funkciu splni. Ak mas stray ktory ma nejaku opravitelnu vadu daj ho radsej dokopy. Predsa len by som viac veril cesko-slovenskym zlatym rucickam keby mam na vyber...


Pokud myslis znacku, tak mas pravdu, pokud bys myslel,ze YBR 125 ma 12 ku karbec, tak ses hodne vedle. A jsou samozrejme popularnejsi nez Jikov,ktery nedela radeji nic. A pokud si dobre pamatuji,tak fabricke motorky CZ a Jawa pouzivaly karburatory Bing, Mikuni a Dell Orto a ne Jikov...to k tem zlatejm jihoceskejm rucickam. A kdyz se ladilo auto,dal se tam Weber,ne Jikov...mas na vyber...bejt nacionalista, nebo rychlej :)
Vsechno co vrci a voni benzinem je fajn...
paolo2005
Začátečník...
 
Příspěvky: 9
Registrován: stř čer 20, 2007 21:56:13
Bydliště: BRNO

Re: Karburator pomozte!!!

Příspěvekod paolo2005 » pát srp 03, 2007 0:10:41

ben píše:chcel by som sa opytat ci ma niekto skusenosti s tymto karbecom http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1059.html, aky ma vplyv na vykon, hlucnost, spotrebu......jednoduch ci je lepsi nez ten stary :?: :?: :?: plz help!!

mam moznost kupit ho za velmi vyhodnu cenu, za cenu na sesa-shope by som sa na neho ani len nepozrel :twisted:


Tohle,,levne,,provedeni je povl,nebrat...
Vsechno co vrci a voni benzinem je fajn...
paolo2005
Začátečník...
 
Příspěvky: 9
Registrován: stř čer 20, 2007 21:56:13
Bydliště: BRNO

Příspěvekod igoreva » pát srp 03, 2007 9:40:01

Mne sa nepáči zvuk aký Babetta po namontovaní tohto karburátora vydáva.
Je značne hlučnejšia!!!
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
Uživatelský avatar
igoreva
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 220
Registrován: čtv kvě 10, 2007 10:01:39
Bydliště: Zvolen, SK

Příspěvekod ic3d3m0n » čtv srp 09, 2007 15:37:56

Nemel by nekdo z vasna prodej tenhle karbik za nakou solidni cenu ? Chtel bych ho taky zkusit :wink:
ic3d3m0n
Pokročilejší...
 
Příspěvky: 12
Registrován: stř črc 04, 2007 20:50:56
Bydliště: Opava

Příspěvekod milda » pon srp 20, 2007 6:33:06

ic3d3m0n: Prodám, i s novým, upraveným a namontovaným lankem. Takže bys to měl bez práce :lol: Je nový, najel jsem s ním tak 100 km. Startuje i jezdí dobře, ale už ho nepotřebuju. Stál 800 + lanko, sleva je možná. Kolik nabídneš?
milda
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 552
Registrován: čtv led 18, 2007 16:55:10
Bydliště: Třinec

Příspěvekod avar » pon srp 20, 2007 17:34:44

chlapci, nie som tu moderátorom ani adminom, ale na takéto veci je buď inzertná rubrika, súkromná pošta, alebo chat
avar
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 284
Registrován: sob čer 02, 2007 15:42:11

Příspěvekod igoreva » úte srp 21, 2007 13:58:14

Chalani kašlite na ten nový karburátor. Ja mám s ním iba zlú skúsenosť. Je veľmi hlučný a nič nové vám neprinesie.
Dobre zoštelovaný klasický karbec je najlepší!!!
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
Uživatelský avatar
igoreva
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 220
Registrován: čtv kvě 10, 2007 10:01:39
Bydliště: Zvolen, SK

Příspěvekod ben » úte srp 21, 2007 15:16:53

a co keby sa na ten novy karburator urobi plastovy medzikus na sanie cez kostru??? ha?? potom by to bol idealny karburator, lebo bol by aj tichy a nemusel by sa stale stelovat ako ten stary
to igoreva: ty tu stale pises ze vyrobca pocas vyvoja babety odovzdal to najlepsie a zaroven nadavas na te novy karbec, ved aj vyrobca babiet si v poslednych rokoch vyroby babety asi uvedomil ze ten stary karbec je proste nevyhoujuci a musi sa stale stelovat a dost casto su s nim problemy, ved predsa keby bol ten stary karbec uplne uzasny a ten novy uplne naprd tak by ho tam asi nezacal montovat, nie?? proste aj babca prechadzalo evoluciou, ved vecsinou vsetky tie nove veci na babcu od starych, tak podla mna aj ten novy karbec (aspon ja si to myslim :oops: ) a zas az o tolko hlucnejsi nie je a hocikto zrucnejsi by dokazal urobit to co som napisal na zaciatku
babetta je jednoducho genialny velkoobjemovy zavodny stroj :)


Neklikat!!!
Uživatelský avatar
ben
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 246
Registrován: stř kvě 09, 2007 13:37:56
Bydliště: PN

Příspěvekod rasto1203 » úte srp 21, 2007 16:34:44

ben ale to neznamena nove ze to musi byt aj lepsie ved ako si pisal ze ten stary bol naprd a ten novy je lepsi co ked ho zacali vyrabat len preto ze je mozno na vyrobu menej nakladny a tym oni maju vacsie zisky lebo obycajny clovek nezisti ktoreho vyroba je drahsia a ktoreho nie. V dnesnej dobe je to tak setri sa an vsetkom!
rasto1203
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 30
Registrován: čtv črc 26, 2007 16:30:51

Příspěvekod ben » úte srp 21, 2007 21:59:20

ja viem ze vzdy neplati ze novsie je aj lepsie, ale fakt pochybujem ze povazke strojarne chceli zbohatbut na tom ze zacali montovat ine karburatory :lol: a etse k tomu povazke strojarne uz prakticky zanikli (neviem ci sa tam este vyrabaju loziska alebo ci uz uplne zanikli) takze o par korun lacnejsie karburatori na bebetu ich ocividne nezachranili 8) a rataj s tym ze v tych doba bol tuzemsky vyrobok vzdy lacnejsi takze o tvojej teori dost pochybujem, a setrili podla mna na inych veciach, napriklad tie ramy na babetu nemuseli vyrabat z blata :? :( mohli davat nejake duralove 8)
babetta je jednoducho genialny velkoobjemovy zavodny stroj :)


Neklikat!!!
Uživatelský avatar
ben
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 246
Registrován: stř kvě 09, 2007 13:37:56
Bydliště: PN

Příspěvekod MacGiver » čtv led 17, 2008 7:37:10

A je nějaká změna rychlosti s novým karburátorem?
Babetta 210,zlatá metalíza i 52km/h

IQ+<3=Babetta
Uživatelský avatar
MacGiver
Začátečník...
 
Příspěvky: 8
Registrován: stř led 16, 2008 22:45:13

Příspěvekod alextc » ned úno 24, 2008 22:58:51

Nechal jsem si ze silonu vytočit krytku sání na tento karburátor a napojl jsem jí zpět do rámu, hlučnost klesla někam k úrovni jako s jikováckým karburátorem a změnu jízdních vlastností taky nějak nepociťuji
alextc
Právě začínám...
 
Příspěvky: 3
Registrován: sob kvě 12, 2007 11:51:28

Předchozí

Zpět na Motor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 16 návštevníků