Stránka 1 z 2
Karburator pomozte!!!

Napsal:
stř kvě 09, 2007 15:41:24
od ben
chcel by som sa opytat ci ma niekto skusenosti s tymto karbecom
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1059.html, aky ma vplyv na vykon, hlucnost, spotrebu......jednoduch ci je lepsi nez ten stary

plz help!!
mam moznost kupit ho za velmi vyhodnu cenu, za cenu na sesa-shope by som sa na neho ani len nepozrel :twisted:
Re: Karburator pomozte!!!

Napsal:
stř kvě 09, 2007 22:01:53
od bmk
ben píše:chcel by som sa opytat ci ma niekto skusenosti s tymto karbecom
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1059.html, aky ma vplyv na vykon, hlucnost, spotrebu......jednoduch ci je lepsi nez ten stary

plz help!!
mam moznost kupit ho za velmi vyhodnu cenu, za cenu na sesa-shope by som sa na neho ani len nepozrel :twisted:
já nevím,mně zatím karbec běhá dobře...musím zatukat...

Napsal:
čtv kvě 10, 2007 0:30:27
od ben
já nevím,mně zatím karbec běhá dobře...musím zatukat...
mal si aj ten stary?? ktory je lepsi[/quote]

Napsal:
čtv kvě 10, 2007 11:38:37
od Woozie
Mam taky nevraly pocit ze tieto karbecy sa montuju na dost skutrov. Neviem ci nie dokonca aj na niektore male Yamahy (YBR 125) ale to fakt neviem len sa mi cosi take mary.... Ale viem ze su dost popularne

. Ak nutne potrebujes novy tak ho kup myslim ze svoju funkciu splni. Ak mas stray ktory ma nejaku opravitelnu vadu daj ho radsej dokopy. Predsa len by som viac veril cesko-slovenskym zlatym rucickam keby mam na vyber...

Napsal:
čtv kvě 10, 2007 14:03:36
od IGI
jedna vec je podla mna ista: Na tento sa budu horsie zhanat diely a aj koleno sania zmesi by si musel asi prevarit, ako tak na to pozeram.......

Napsal:
čtv kvě 10, 2007 21:58:41
od pjotr
Ahoj. S tím novým karbecem mám velmi dobré zkušenosti. Dal jsem ho do mé babety 207 a zatím šlape bezchybně. Chtěl bych se také zeptat...Zda tady někdo neví, jak se seřizuje hladina benzínu v plovákové komoře. moc děkuju

Napsal:
sob kvě 12, 2007 12:10:43
od alextc
Ahoj, mám ho druhý den na 210,takže zatím k němu moc nepovím, v každém případě se zvedne hlučnost,něco podobného jako děravý výfuk,není to tak strašný ale proti originálu je dost velký rozdíl, na přírubě karburátoru není závit,takže se musí dát šroubky s matičkami, musel jsem zkrátit lanko plynu

Napsal:
sob kvě 12, 2007 20:48:21
od ben
...v každém případě se zvedne hlučnost

mne ide hlavne o to aby bola moja 210 co najtichsia
takze asi kaslem na te karb. a ostanem verny klasike
Odhlučnenie karburátora

Napsal:
ned kvě 13, 2007 16:15:55
od igoreva
Nepatrné zníženie hlučnosti pri nasávani vzduchu som dosiahol nasunutím gumenej manžety na saciu trubku karburátora. Treba dobre utesniť aj umelohmotný kryt na vstupe do karburátora. Odtial sa šíri najviac hluku! Skúste ho zložiť dole a chvíľu jazdiť, bude to nepríjemne rachotiť.
Posielam dve fotky odhlučneného sania do karburátora:


Napsal:
sob kvě 26, 2007 0:28:27
od alextc
alextc píše:Ahoj, mám ho druhý den na 210,takže zatím k němu moc nepovím, v každém případě se zvedne hlučnost,něco podobného jako děravý výfuk,není to tak strašný ale proti originálu je dost velký rozdíl, na přírubě karburátoru není závit,takže se musí dát šroubky s matičkami, musel jsem zkrátit lanko plynu
zlepší se startování, s tím původním karburátorem jsem měl problémy , s novým paráda

Napsal:
ned čer 10, 2007 12:00:31
od avar
No tak už vieme že sanie je hlučnejšie. Údajne by mal aj lepšie štartovať. Ako je na tom ten nový karbec so spotrebou? Máte s tým skúsenosti?

Napsal:
ned čer 10, 2007 12:07:47
od igoreva
Ano, zo sania sa šíri celkom rachotivý zvuk ktorý vzniká ale v spaľovacom priestore. Preto výrobca vymyslel tlmenie hluku v kostre rámu. Rúra rámu spolu s krytom karburátora a sacou drátenkou podstatne prispievajú k tichému chodu Babiett a ten zvuk je charakteristycký práve kôli tomu tlmiču sania.
Ten nový karbec je dosť hlučný a preto som ho nakoniec nekúpil. Kamarát si ho namontoval (po úprve pripojenia bowdenu) ale nie je s ním spokojný.
Spotreba je rovnaká, cca 2.15 l/100 km (pri športovej jazde) a hlučnosť podstatne vyžšia.
Možno pri 37 km/h. by spoteba bola aj pod 1.8 l ale načo šetriť jeden, alerbo len pol litra mesačne?

Napsal:
pon čer 11, 2007 2:28:03
od avar
myslel som si, teraz to mám potvrdené. Vďaka.

Napsal:
úte črc 31, 2007 9:06:35
od milda
Máte už nějaké zkušenosti z nastavením a provozem karburátoru DellOrto? Má jen jeden nastavovací šroub, je na volnoběžné otáčky nebo bohatost směsi? Je ho třeba po montáži nějak seřizovat, třeba hladinu benzínu? A co ten sytič, je tam na parádu nebo se musí s ním startovat? Díky za odpovědi

Napsal:
pát srp 03, 2007 0:01:34
od paolo2005
IGI píše:jedna vec je podla mna ista: Na tento sa budu horsie zhanat diely a aj koleno sania zmesi by si musel asi prevarit, ako tak na to pozeram.......
Proc by prevaroval koleno sani,kdyz na ne pridela prirubu,dodavanou s karburatorem a na ni karburator? Pozeras spatne...